dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

MARI MENARI MACAM BEYONCE!! OK2..STACY!

aku maw mensegarkan badan
sepaya ektif
betenaga
sehat


sebab


malam ni aku target maw kasi siap proposal aku yang maw kena hantar ari sabtu ni

ah!!!
idea2!!!
tolong keluar!!
aku suda janji makan makanan2 hebat2 pun idea degil nda keluar!
cish!!


DAN YANG PALING AKU BENGANG!!!

SELALU ELOK JAK AKU INSOMNIA SAMPAI PAGI

TAPI!

MALAM NI..
MATA MACAM SHIAL MENGANTUK GILA BABEE..
BABEE PUN NDA MENGANTUK MACAM NI!!!!!
argh!!!

INSOMNIA!!KO SUKA MEMPERMAINKAN PERASAAN BETA!!!
DEM!

7 comments:

Raihanna said...

nape ko tetibe ngantok nie...

nie mesti ade something main jongkang jongkit kat mata ko v..

ish2...

aq pon selalu insomnia weyh... malam jaga..siang tdo.. haha...

GiGGLinG GaL said...

vi,
kita sama la..
kalau nda ada kerja maw buat..
insomnia bagai gila..

kalau ada kerja maw buat
nda pula insomnia..
rasa mau tergolek skarang juga

aduh..sama la kita..
kerja ni nda siap lg..
mati maw face sama client isuk hari..

eliza said...

selamat malam...tidur la dgn lena...
esok bangun awal jangan lambat lagi pegi keja!

hahaha ;p

budak jahat said...

apa la kau..
da takda geng insomnia aku

LifeSaver said...

sure ko somethin' wrong mlm td..adakah ko perlu berjumpa doktor luv??adakah??adkah ko sudah jatuh cinta??sbb tu ko ngantuk giler...


p/s:jatuh cinta pd katil la ngokngek~ hahaha!

vidadarisakura said...

rai:
nanti aku maw tubuhkan geng insomnia!
haha



gigel:
tu la pasal!
kin panas jak..hee


eliza:
semoga..

haha



budak:
maaf bos..
semalam ai melanggar tatatertib seorang insomnia..
malam ni kompom ai berinsmnia bersama proposal suck~



life:
salah!
aku asal buka buku kompom mengantuk!

ab geldofg said...

cuba ko mkn smbil mcgkung...idea pasti dtg