dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

MARI KITA MENGINSAFKAN DIRI SEMPENA HARI JUMAAT..

saya berjanji saya tidak akan melucah pada hari ini
tidak akan melakukan aksi2 lucah
dan tidak akan membuat aktiviti riadah di dalam ofis
tidak akan mengular
tidak akan tidur
tidak begosip
tidak mencuci mata melihat jejaka2 ensem
tidak

tidak


tidak!


oh tidak!!

okeh..seperti hint2
tidak berjaya!!


lalalala


sekian..

sempena ari jumaat juga...
saya dengan baik hatinya mensedekahkan wallpeper pree untuk anda..
sekian



iya2..aku tahu..pasti muncul kontrobesi ai betudung..
ada ai kesah?
lalalala

37 comments:

Dato Paduka Masri said...

palipin pakai tudung....

lalalalalalalalalala.....

epalgreen said...

weewit comel
:)
slmt ari friday ya vida

;p

GiGGLinG GaL said...

wah.. jangan bergerak..
aksi ini sangat lucah..

tunggu..kijap lagi
maw panggil
semua adik angkat
supaya tingu gambar kamu
dan lepas ini
ada akan mengoffer
untuk deting sama kamu..

lalalalalala

besi said...

vi...jgn wat mata camtue...panahannya begitu menggoda.. ish ish...tak leh nak tgk lama2

This is Mine said...

chumel kak v pkai tudung!!

sungguh2x!!

mata tue yg mahal...


=)

one love said...

heheheh

mari menginsaf :)

helena's said...

comel la..hehe

azharjaafar said...

ada apa2 ke?

vidadarisakura said...

paduk:
ya mas?ada apa sih?
ko tu indon!!!
neh!~



epal:
selamat beperaiday~



gigel:
alaaa kak................
sengaja la tu~



besi:
laaa.ngatkan besi tahan godaan..
baik tukar nama plastik...hee


tis is urs:
heee..
comel d gambar pun nda guna...
haha



onelop:
semuga kita terinsap..
tapi ari jumaat jak.
haha



helena:
dalam kurungan pura2...hee



azhar:
ada!macam2 ada...hee

~d!b@~ said...

perghhh

pilem ke?

ayat2 chenta? haha!

En. PeRD said...

hahaha..
sudah kembali ke pangkal jalan?
baugs2.....
hahahaha

budak jahat said...

ye sungguh kelihatan insaf =P

besi said...

vi...aku manusia biasa..itu je
ehehhehe

vidadarisakura said...

diba:
apa barang ayat2 chenta..

ai pakai ayat2 spastik..haha



perd:
oh belum lagi~
itu hanya lakonan
haha



budak:
yeah!
aku sungguh pandai mengkaburkan mata org2

hee



besi:
aku luar biasa..
haha

LifeSaver said...

alhamdulillah~ insaf sudah kamu bah??? jgn jumaat je..hari2 lain pon ko insaf la jgk..tenang kepala hotak aku ni..hahaha!

p/s: mcm ayat2 cinta la kononnye tu..hahaha!

ayie_helena said...

anmum essential & tom tom bak bagus!!lalalala~~
chumil chumil chumil!!

ab geldofg said...

lelong! lelong!.....

lelong! lelong!

murah! murah!.......kuat bkerja!.....rajin makn!...

lelong! lelong!

Dato Paduka Masri said...

aina.... cuba kasi masak sayul sampul tulul a....

vidadarisakura said...

life:
er....
memang sempena hari jumaat jak ni..
hahaa



ayie:
dari kami~
tomtombak2!!!

haha



paci:
lu memang x puas ati ngan ai..



dato:
indon bakas!

haha

Dato Paduka Masri said...

ko ka yang jual sigup d sinsuran tu....

vidadarisakura said...

paduk:
oi indon!!!
ko la tu
bukan aku!
ko saaaaana kampung air kan!
jan tipu~
lallalala

BeaN MorENo said...

apa la comel... kan ganas tuh...dah macam taliban dah...hahahaha

Dato Paduka Masri said...

ko xmengaku ar.... ko la ba yang aku jumpa d sinsuran kk tu....

fafarafa said...

ohh...adakah ini taktik cuba mencurik ati lelaki ensem lagi???

ish ish ish...insap aa wahai vida.


ding ding ding

ezzati said...

alaa..ko mmg comel :p(mmg ko nak kitorg ckp cmni kn)..hehe

LifeSaver said...

v, kepuraan kamu terserlah~ lalala

vidadarisakura said...

mrbean:
gud!!

ko dapat tangkap apa yang aku maw sampaikan!


haha



paduk:
aku saspek ko yg bekerja maalm2 d kampung air..


lalala



fara:
ini bukan tektik..
ini kaedah!



ezzati:
sumpah!iya!


lalala



life:
aku jujur bila aku melucah sambil berwebcam dengan ko.


lalala

cj7 said...

ini bukan yg isap darah ank dara tu ke?

ifahruzzaman said...

perggghhh...!!

ayu siioooooooT.

huhuuuuuuuuu

budak jahat said...

tapi x dapat la nak mengaburkan mata aku =P

Mee Chee said...

ahahaha...dah pehati lame blog ni..
mmg u kelakar la....
bace entry ni xleh nk diam lg :D

ifahruzzaman said...

perggghhh...!!

ayu siioooooooT.

huhuuuuuuuuu

LifeSaver said...

huh!time tu ko mmg sejujurnya vi..sbb aku nmpk secara nyata apa yg org lain x nmpk bah!!!

eliza said...

bagus la ko insap...
pasti dia gembira..

lalalala.

vidadarisakura said...

cj:
itu ko la~
alalala~



ifah:
dalam kurungan pura2..
lalala



budak:
oh aku ingat mata ko suda kabur
haha



mee chea:
laa..
apa barang diam..
mana rok!
hee



life:
memang..
utk ko jak tu..
hee



eliza:
dia itu sepa?
haha

eliza said...

dia sapa lg adik....bos ko la..
gembira dia nda tgk ko melucah..
nda mengular..nda beriadah di opis..
nda tidur paling penting..
tenang hati buat kerja...hehehe :p

vidadarisakura said...

eliza:
ai benci bos ai.

haha