dupdupmyheart

Tuesday, February 3, 2009

MARI BERJOGING DALAM FAKULTI

gila penat aku main lari2

turun teksi terus lari
naik bas kompom nda sempat.
kejar masa gilak!
aku janji sama pukul10-12

aku sampai pukul 11.35

lagi teruk
cari bilik sir
teda
kosong
aih?
mati
sudahlah tingkat 6.
teda kredit. expired suda.
adui
sumpah.
aku main2 lari sana sini
nasib nda banyak student.

cari publik fon
col
lega

"bukan u janji ngan i pukul 10?"
"eh manada sir..sir cakap 10-12..hee"

5minit lagi pukul 12.

.


aku kelihatan ayu berbaju kurung
tapi pakai selipar.
bukan sandal bukan highheel.

alasan kukuh nda masuk kerja arini.
sekian.

12 comments:

budak jahat said...

kalo aku la sir ko tu, memang aku tak layan da =P

vidadarisakura said...

kalu ko sir aku pun memang aku nda layan jugak!
lalalala

Raihanna said...

V.. aku mau ikut kau marathon...
buleh kah..
ala buleh la..
keh2....

ayu gile berbaju kurung v..

ifahruzzaman said...

kompom dah kurus sikit la nih...cayalah cik vida.

yeeeehaaaaaaaaaaa!!!

Shahrul Azry said...

berapa kilo lemak trun?? :P

LifeSaver said...

abis ko kelentongkan sir tu ye vi! hampeh..aku pon slalu penat bila menapak ke uitm tu..

~d!b@~ said...

haaa
inilah yg dkatekan aktiviti sehat lg menyehatkan

perghh
go v go v!
haha!

ayie_helena said...

ayu eaa ko berbaju kurung??wah gitu...

one love said...

hahahaha!

cool ya amat

Pengejar Masa said...

pergh.. mesti kau sangat fit

ab geldofg said...

kerjalah dgn niar blajar

vidadarisakura said...

rai:
mari!!!!

iya~ayu macam gampang
lalala

ari2 bekerja jak la kamu buli tengok aku pakai baju kurung...hee



ifah:
iya kompom!!
tapi lepas aku hantam kFC aku kurang pasti kejadian selepas itu..
haha



sarul:
cuba ko kira..
berat asal 68 kg
main joging2 kurang 5 kg
makan2 tambah 10
sama dengan?


life:
penat kan!!!
fak uitm!!



diba:
sumpah sihat kak!!
nasib baik teda sistem sebat oleh pacik2 lekcere ni..
kalu ada sumpah juga aku kena..
lalala



ayie:
ayu dalam kurungan pura2..
haha



onelove:
hot bah!!
gila panas kena cakap kool
haha



pengejar:
fiting room pun belum tentu muat.
lalala



paci:
aku nda taw apakah emosi melanda kamu ni..
sumpah gilak berubah menjadi serius!
lalala