dupdupmyheart

Wednesday, February 4, 2009

MARI BERDIALOG DENGAN MESIN AJAIB

9.50pagi: sarapan kuih 3 jenis sahaja.


10.15: bertemu mesin ajaib 68KG.
ok..diterima seadanya..jangan kasi rusak mud pagi2.


10.25: dating dengan doktor gigi

11.30 : beriadah dalam opis + bloggin

1.30 : makan meehun sup campur

2.15 : bertemu mesin ajaib sekali lagi.. 65KG.
wutda?!~


adakah kerana beriadah dalam opis berat badan aku menyusut selama beberapa jam?
tolong jangan jeles cakap mesin itu rosak..benci taw~lalala


SEBAGAI MENYAMBUT KEMENANGAN INI.
AKU BELI COKLAT CADBURY 2 BIJIK SAMA VOCHELLE SAMA KITKAT!~
YEAH!!!


ENJOY!~


MESIN AJAIB!!AKU CHENTA KAMU~!

14 comments:

budak jahat said...

Eleh mesin ajaib dari dalam beg ko yang a.k.a kantung ajaib doraemon tu memang la =P

Atan said...

tahniah sebab dah kurus...
....
......
.......
...........
he he he belanja la

vidadarisakura said...

budak:
doremon kuar suda??
waaa!~

jom!!!


atan:
kutukan diterima.

LifeSaver said...

hurm...
lps ko beli coklat2 itu semua..cuba ko pegi ke mesin ajaib itu semula..

sure 70kg~ hahahaha!

GiGGLinG GaL said...

v.. kamu suda kurus...
jelesssssss nyerrr....

berguling saya jeles.
mari la bergemuk bersama..

kita kan comel
ala2 blue hyppo gitu

lalalalallalal...

penat sy berblogging
tapi yg kurus cuma jari tangan dan jari kaki saja.. aduh...

tlebey suda!

phikool thong said...

haha..apkh?
ak rse mte kau kero skit kot b;e tgk 1st redng tu
sbb tak ckup mkn
mkn 3 jenis jek kueh..
mne ckup..
hehe

eliza said...

aku berbangga atas kemenangan mu adik..jadi bagi2 suda cokeletnya..hee

This is Mine said...

wah...

nk jugak mesin ajai tueh!!!!!!


=)

ifahruzzaman said...

dengan ikhlas hati aku mengatakan mesin itu rosak..

184355%.....

kalau ko bergelek ngan aku lagu madu td aku caya ko kurus cik vida...

hahahahahahahaaaa....

takziah...takziah....:)

~d!b@~ said...

waahhh mesin ajaib..?
hampir 26tahun idup kakak belum pernah jumpa!

nak jugakkkk :P

vidadarisakura said...

life:
aku suda pegi..
tapi mesin ajaib rosak..
aku rasa dia terkejut penurunan mendadak aku..
yakin!~



gigel:
mari menguruskan tangan..
heee



phikool:
aku yakin apa aku nampak..
haha


eliza:
kak kirim kan aku cokelet..
okeh
terimakasih
hee



tihis is mine:
maaf
abis stok!
hee



ifah:
mari berdangdut!1
kompom ilang 100% kg.
hahah



diba:
hanya org2 terpilih jak kak jumpa benda tu..hee

eliza said...

ohooo...baru balik ya...aku tau ni...

hehehe

TurTl3!! said...

aku rasa mesin tu rosak..hahaha..vida..kalo ko nak kurus..senang je..nnt aku bagi tips..aku upload kat blog aku..

Ola said...

lpas beli junkfood ko x coba bertanya g sma c encek mesin ka??
huhu..manatw dia 'down' lg ka..har3