dupdupmyheart

Wednesday, February 25, 2009

LEN KALI JANGAN TOLAK KERJA KRETIP AKU..

c comel kena marah pasal kasi pakai c toyol modes aka pad!

argh!
kerja kretip aku di tolak mentah2!
ndapa!

pengajaran daripada kejadian di atas.
petang tadi..
c toyol kencing d dalam kedai GUI BROTHERS tyme beli pampers.
dan ketika itu beliau dalam troli
dan ketika itu c comel yg sedang menyorong troli tersebut.

ku pikir minyak bocor
rupanya air kencing toyol!
cis!


aku tengok mama.

"nah kan mak..sepa suruh buka pad td????"

11 comments:

Tora Aman said...

wakakakaka

kEy said...

hahahhaha~
adik vivi ni ikut perangai sape la agak2 nye!
ahhahahaha~
kenape adik kamu ni terlebih kumuhan agak nye ye?
ahakZZ~

qishie said...

haha..aku dah pesan pakai tampon la weh!

BeaN MorENo said...

lain kali beli daun pisang je la vi...save pun save...macam pkai viva tau

pink_butterfly said...

hahaha....

nda bagi warning lagi tu mau buang minyak d sana...


flexible sungguh la...

anytime, anywhere...


haha

~d!b@~ said...

ya ampun

adeh!

i'm speechless v!

Qaseh.Darwisy said...

ni kes pampers habis ke ape smp nk kasi pakai pad??

LifeSaver said...

ko mmg xleh jadi bibik anak aku!!!!

KhaLifah feDi said...

aduh vida2..lawak2..c tuyl etu mesti ske kn..emm..


* aq tgh gelak terguling2 *

ab geldofg said...

tkpa blatih utk anak kita nanti

epalgreen said...

v toyol tu kencingkn ko ndak?
kahkahkah

;p