dupdupmyheart

Tuesday, February 17, 2009

LAMA-LAMA AKU BOLEH MATI SAKIT JANTUNG.

roomate aku tengah tengok KUNTILANAK

n

teriakan mereka mampu bikin aku memaki sambil melatah dengan manja dan seksi.

shit!

aku pun takut hantu siak!tapi aku nda teriak sampai leher tercabut!

dem!
aku saspek aku bakal mati sebab sakit jantung!

20 comments:

ab geldofg said...

aku akan ziarah kubur ko..jgn bmbang

Atan said...

akan ku siram air mawar di pusaramu sahabat ku

~d!b@~ said...

iskkk vivi vivi

jangan la begitu huhu~

Y E R N ain said...

akan ku sedekahkn surah Yasin

DIK AN said...

Ah lu! Nampak tikus menggagau jugak.

nURuL izZA said...

eheh..tergelak dlm marah.hish...~~

Qaseh.Darwisy said...

opss...smp mcm tu skali ya??

Itulah yang dinamakan jeritan secara berjemaah..

apisz said...

mane2 organ yg leh gune tu, ko bagi kat aku..nak jual..jantung ko tak perlu ar..dah rosak..wakakkakakaka..


takziah....

pink_butterfly said...

haha, kau tgk muvi 2 skali x?

qishie said...

vi!!sebelum ko mati..ko bg nama utk organ donator..

aku incharge kes ko vi..ahaha

ifahruzzaman said...

akan aku sedekahkan Al Fatihah kepada mu wahai sahabat....

isk..isk..isk..

Siti NurJ3nab said...

sebelum tuh mengucap banyak2 ya~~

saba2...

Budak Panjang said...

~PakKaramu~ said...

Vidadarisakura: Setiap perbuatan wajib di mulai dengan niat, namun di sebabkan niat itu bersifat tidak berhuruf, rupa,cahaya,suara maka sering saja manusia melakukan sesuatu itu tanpa niat katanya, ini mustahil, dan jika kita tidak melakukan seperti yang di rancang, maka ikut hukum fekah ia tidaklah berdosa.

Niat beb! Niat! Hahaha

eliza said...

jangan...jangan jd kuntilanak dulu.. :p

vidadarisakura said...

paci:
bah...datang jak p kotabelud sabah.


atan:
kalau boleh letak perfurm bodyshop sepaya lagi wangi..
haha


diba:
haha



yern:
alfatihah????


dik an:
siak ah lu!!
haha



nurul:
hahaha
sila2..



qaseh:
jeritan berjemaah?hahaha


apis:
lemak tu kira organ??
aku bagi ko sedia.
haha



pink:
nda!
nda best!
ahahaha



qish:
aku maw ko setel lemak2 aku yg bertempiaran..
haha

*serius qish*???

kakakakaka



ifah:
amin...buli kasi dangdut2 ka doa tu?
hahha



ct jenab:
tolong buat ucapan utk aku
haha



budak:
kakakak!!
kan gua dah kata!!!
niat itu penting siak!!!
kakkaa

vidadarisakura said...

eliza:
aku maw jadi pontianak
haha

Monkey D Luffy said...

aku 'membuang' di pusara mu kalau ko jd pontianak

ab geldofg said...

kota belut tu apa? op sorry kota belud tu apa?

apisz said...

lemak ko tu buang bagi kat ayam mkn..hahaha

LifeSaver said...

weh vi!aku x sangka ko yg lagak macho takut hantu!hahahhaa (aku gelak bergolek2)