dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

KISAH PEREMPUAN2 JALANG!!!

mereka jalang kerana setiap malam aku perlu melakukan aksi lucah kepada mereka secara terpaksa.

sumpah!

betul!

ok tipu sikit..


kadang aku paksa diorang view aku~lalalala
aku kan berkuasa veto sebagai c comel~

lalalala

........................................

1. FARYN YANG SUKA MEMPRINT HAL2 KAIN DALAM AKU.

aku tahu di sudut jauh luluh hati ko
ko sebenarnya amat meminati lelaki berbulu
jangan tipu la faryn!
kaw ego!
sumpah!!

sebagai hadiah harijadi ko tahun lepas
aku hadiah kan ko walpaper pree

jangan ucap terima kasih

oh ya~
lelaki ini menyerupai paci ab..
sumpah!
berbulu itu kurang pasti.


lalalla

dan tektik ko menconteng arang ke muka ku nampaknya kurang berkesan
aku sudah cakap
aku selalu dirijek
nampaknya badi itu hampir mengenai blog ko.
haha

tekan sini.

......................................................

2. CJ YANG SUKA SANGAT MENYETANKAN SETAN2



ko harus bangga
hanya ko sorang jak yang dapat melihat aksi lucah aku bersama jagung2 yang dibeli ddepan aloha.

tapi aku hairan ko jarang terangsang melihat aku
dengan menggunakan alasan ko baru habis main
main apakah?
main saidina meh?

hmm..

tapi

tahu kah dikaw
blog ko juga macam setan yang suka membabikan orang?
tahu?
ini bukti!



award berunsur penghinaan nanti aku selesaikan!


.......................................................................

3.LIFESAVER MERANGKAP MUSUH CHENTAKU

aku hairan bagaimana ko boleh tahan melihat aksi lucah ku hari2
ko adalah pemview terhebat setakat ini

aku masi ingat bila ko betul2 merayu walpaper pree dari aku
aku kata jangan!
ko kata iya!

adakah ini niat ko maw mensihir kecomelan ku?

oh~gigi aku suda putih atas kerjasaama doktor gigi.
tapi kaw masi tidak puas hati dengan gambar ini.
kenapa?
ada samtink rong ka?


kesan sejarah hitam gigi ku suda hilang!!!


walaupun begitu mRS kE
hanya ko sorang yang berjaya buat aku menitiskan air mata jantan aku bila baca blog ko
dem!
i het u
tektik ko berkesan!

tekan sini

dan aku juga sungguh bangga bila ko sangat aktif dan produktif menjadi ejen penyebar ym aku.
tolong sebar sama lelaki hensem yang bukan indon ataupun tunangan orang
boleh ka?


terima kasih utk itu!

19 comments:

i.am.belle said...

WAHHHHHHHH putih berseri-seri kemain lagi. jeles sih.

F A R Y N said...

aku nak gelak keji kejap...

ko pakai kain dalam ke?
ptg ni sila ON webcam...berdiri atas kerusi..selak kain baju kurung ko..
aku mau tgk KAIN DALAM ko...make sure ada renda2 eh...ahahhaahah

ab geldofg said...

ko nak tgk aku ada bulu tk ye....boleh je hehehehehe...ckp je bila dan di mana ;)


tntu ko nmpak lebih comel dan angun dgn jgung mnis hehehehe

........aku tiba2 jadi rindu nk tgk gigi baru ko...kalau pun aku tk kesah dgn gigi lama ko....dan sememangnya aku tk pernah tgur gigi lama ko tu

LifeSaver said...

huh!!aku la perempuan2 jalang itu?cis! aku x tipu!!vida hulkhogen yg bagi aku gmbr gigi palsu putih ni kt aku..aku dgn muka innocent menerima nya dgn hati terbuka..aku kan baik..xmo mengecewakan ko vi!!!

p/s: sumpah aku delete gmbr gigi palsu ko lps baca en3 ini!!!!!

phikool thong said...

tercemar otk suci ak bce en3 kau ni vi!
hehehehehe

p/s:kau kne tag yea.

GiGGLinG GaL said...

v... sy takut maw g dentist..
tapi suda terpesona melihat gigi mu itu.. hahaha lalalalal...

~d!b@~ said...

perghhh
gigi vivi?

wahh rhyme kan? lalalala :P

PJ selamba said...

fuh faryn!

Bunga Binti Nordin said...

uiksss...
giler cunn!

Bunga Binti Nordin said...

uiksss...
giler cunn!

Bunga Binti Nordin said...

uiks...cun!

LifeSaver said...

haha!bunga tntu salah pndg!kah3!

Shahrul Azry said...

cis tak sama langsung mcm tanaka reina! :P

Shahrul Azry said...

cis tak sama langsung mcm tanaka reina! :P

eliza said...

:)
ini ja yg mampu ku taip..

F A R Y N said...

sehingga saat ini,kau masih berhutang sama aku untuk free show menunjukkan KAIN DALAM ko...
sila jangan buat alasan bahawa webcam ko udah rosak ketika ko menunjukkan aksi2 berkemban kat AB.
sekian..hahahaha

sarah said...

hi..

vidadarisakura said...

belle:
itu salah kamera.
harap paham~


faryn:
aku maw tunjuk kain dalam aku..
tapi ko paham situasi aku tadi kan?
aku hanya memakai~
lalalala


paci:
ini bukan gigi baru sot!
gigi ini hanya ditampal..
terima kasi kerana jaga ati aku dengan tidak menjalangkan mulut menegur gigi aku..
hee

sekian

tolong beli kan ai jagung boleh?



life:
pembetulan!
BUKAN GIGI PALSU!
GIGI AI HANYA DITAMPAL!~

eleh~dilit konon..
padahal siap print buat frame lagi..
haha



pikool:
sila bersuci di blog pak karamu~



gigel:
gambar itu menipu
sumpah!~



diba:
ryhme taik kak!
gambar itu menipu.
sumpah!~



pj:
paryn memang sangap sama lelaki berbulu.
ingin mengurat beliau sila pasang bulu2



bunga:
lelaki berbulu itu mana cun!!!



life:
jeles!




sarul:
eh?
ya meh?
er...aritu tanaka reina suda operate muka..
so bukan sala ai..
hee



eliza:
gud!
hee



faryn:
ingat!
rahsia ko dalam genggaman aku..
sekian



sarah:
hai~

ab geldofg said...

ko kan dah ada jgung yg kecil tu hahahahaha