dupdupmyheart

Friday, February 27, 2009

KISAH ON THE WAY BALIK KAMPUNG.

semalam aku balik kg sama family aku..

perjalanan 3 jam lebih.

2 jam telinga aku yang memang sakit amat sangat tenang melayan lagu broery marantika.
siap berduet dengan bapa aku lagi.

suara bapa aku macam p ramlee bah sikit2.

lalallala

jam selebihnya
lagu amat slow bikin mengantuk.


aku suh puan mulia pasang lagu YUNA.

tiba2 puanmulia berkata:

MANA SUDAH LAGU SERANGGA2 KAMU TU???

dan aku bersama golongan bawahan otometik ketawa beramai2!


AKU RASA LAGU SERANGGA PILIHAN BAKAL MENJADI ALAT BANTUAN MENGAJAR DI SEKOLAH PUAN MULIA!!
YAKIN!!


-wahai penyanyi si bodoh..sila kontek aku untuk membayar royalti kepada aku!-
sekian.

6 comments:

KhairiL's said...

lagu serangga pilihan x boley blah

hehe

Ola said...

d mna pla kg ko neh??

kEy said...

lagu sErangga lg.....
=.="

qishie said...

suruh mak ko tukar lagu sekolah dengan lagu serangga pilihan..haha

GiGGLinG GaL said...

bagusnya kamu...
sehingga puan yg mulia
suda tersuka sama
lagu itewww

Budak Panjang said...

weh penyanyi si bodoh adalah saruk. sila kontek die