dupdupmyheart

Wednesday, February 4, 2009

KISAH C BUTA..

1. aku buta kiri kanan
-sumpah jangan tanya aku kiri atau kanan secara laju2..kompom aku kompiush. aku perlu bantuan jari yang cacat utk detect kiri kanan.
-aku la punca org sesat. kiri kanan punya pasal.



2. aku buta nama2 kereta.
-sumpah..aku paling fail nama kereta..ko temberang bagai bawa apa jenis kereta apa pun aku nda kisah..peduli apa aku..yang kompom betul kancil,kereta(merujuk kepada smua jenis kereta) sama van..
-wira aku bole tertukar pegi perdana..
-apa lagi nama kereta ar???lalala..tengok..blank suda..
-housemate aku penah ajar afal nama kereta..berkesan 1 ari..sekian..



3. aku buta pemain2 bola
-sampai sekarang aku kenal david beckham jak.tipikal kan?
lalalaa



4. aku buta driving
-bila la aku ni diturunkan wahyu ambik lesen..
ntah~



5. aku buta jalan.
jangan tanya aku direction mana dan pegi mana.
kalau maw sesat silakan.


6. aku buta hati.
so?kecoh betul~


dan banyak lagi jenis pembutaan
tapi aku penat maw pikir.
lalalla

10 comments:

~d!b@~ said...

huh?

betul ke yg kamu kenal tu david beckham? ~lalala :P

driving+jalan tu tepat skali sampai akak risau huhu~

xpe xpe blaja blaja
biar lambat asal slow.. eh? ahahaha

k la, nk mandi.. nk p keje!

eliza said...

jangan buta mata suda..nnt jadi kassim selamat...hehe

LifeSaver said...

ler..sian ko..kalo buta, beli la tongkat~

ab geldofg said...

ko buta kerera sb kt kota belut...tk bnyak kereta kot hehehehe

budak jahat said...

kalo buta huruf da takleh tulis blog

pink_butterfly said...

alahaiii...manyaknya jenis 'kebutaan' blaku ngn kau nih!haha...

apisz said...

meh, aku bagi ko mata lembu..tak buta dah lepas tu..gerenti...muahahaha

(^_^)

vidadarisakura said...

diba:
hee..kakak juga la yg tahu!
hee



eliza:
kalu jadi kasim selamat aku terpaksa tukar nama..
ahmad awang berdarah sakuragi..
punya panjang..haha



life:
ah!!~persetankan..
heee



paci:
pasal kami pakai jet!
pastu manada jalan raya..
sumpah ni..



budak:
aku suh ko yang tulis..hee



pink:
ada banyak lagi..
tapi malas maw reveal..
haha



apis:
alaaaaaaaaa...mahu!!

GiGGLinG GaL said...

vida..jangan kamu buta..
nanti klu buta..
teda sapa maw tulis entri
sampai bikin sy
guling dengan teman ofis
baca cerita kamu..

adui... kamu ni..

Ola said...

waaa...sama2..
hahaha..mau jln d kk pun
bleh sesat..wakakak..
x smpai 10 org nih pemain bola yg sya kenal..
pastu,kreta family i ja,yg ai knal..
plus..*sayabutasayur*
hahaha...