dupdupmyheart

Wednesday, February 11, 2009

KASI KORBAN KA NDA?

Sakit kepala sot
stim2 macam gampang suda ni
gelombang dalam kepala pun nda seimbang
ni gara2 melayan setan gampang sambil menuntut ilmu didada
aku tidur sehari 2 jam minggu ni
tidur di ofis belum dilaksanakan lagi minggu ni
cis
macam gampang buat2 sibuk
even hari ni aku cuti
aku nda dapat tidur
mata jadi kabur!
stim gilak otak kepala nda dapat menerima arahan dari aku.
dem!
kepala berat!!



2009

cukup suda 2 tahun
aku rasa maw korbankan something


2007


aku anak jantan yg gay!
tu pasal shenta sama lelaki
tapi malanng
teda laki shenta sama gay!
dem~


sekian

jan bg nasihat ala2 pak karamu ar.

39 comments:

F A R Y N said...

ko ingat pengkid je ke ley rambut pendek??sungguh ajaran sesat ko ini.. btw,lesbian itu juga tergolong dalam WANITA ANGGUN..berambut panjang,pakai heel dan bawa handbag yer...

vidadarisakura said...

sebab dulu org pangil aku pengkid tetek besar bangkai!

jadi manatahu ada pemikiran shial macam tu sini.


lalala

KhaLifah feDi said...

fulamak..vida.seksis siut..pewitttttt.........buleyh ti kf ajak jln2 mkn MCD yer vida..wink2..
lalala............*senyum kambeng*

ab geldofg said...

bst btul ko psing2 smbil ambil gmbor sndiri...hahahahaha

mcm betul je

F A R Y N said...

pengkid tetek besar..lenkali pakai bengkung..baru la leper...hahaha

Ola said...

jd,pa ka yg harus d korban kn d cni neh??
hmmn..owh eya..

ni kali slow brul ko update blog kn..hee~~^^

eliza said...

sayang la..tp kalau mo kasi pendek jgk nda apa, sila kan...cuma jgn sampai tahap comel mu jatuh merundum nnt.. :p

F A R Y N said...

senang cite..ko botak je ..
baru lah WORLD..wakakakkaa

Babyjane[The Juliet] said...

potong rmbut ke?

besi said...

potong jangan tak potong'
hehhe

Ola said...

OoO..i got it now..hee~~

Raihanna said...

v... da potong rambut ke.. mcm kiut je aq tengok....

xfifax said...

jangan!
jangan korbankan beliau lah vii
;)

qishie qawaii said...

kasi botak je..aku sapot dari jauh..
haha..
:D

o-y-e-t-t said...

oitt pengkid tetek besar...ahahahah...sekarang masi lagi besar ke???adoiii...palui palui...hehehehe

Siti NurJ3nab said...

wahhh!!!

bertambah comel ..

vidadarisakura said...

kf:
nda maw..
ko kambing.

haha


paci:
jadi?ko maw aku suru ko yg ambik gmbar?



faryn:
sudah!!
itu la mengeci..
kakakaka



ola:
lemak korban..
heee




eliza:
pindik lagi comel..
hee
perlu aku kasi bukti kak?
hee



faryn:
itu pun suda dilakukan wahai encik parin...
lalalala



baby:
dalam cadangan..hee




besi:
sunat lagi..hahaha



ola:
gud!


rai:
he..belum lagi la..
itu gmbar lama..hee



xfifax:
sila berdoa..
haha



qish:
sapot ko bakal dpertimbangkan.
hee



oyet palui!!
ko pengkomen terbaik stakat ini..
kecik ba suda!hahaa
sot..
haha



jenab:
heee...masi dalam pertimbangan ni..heee

ifahruzzaman said...

perrrghh!

2009 tu dh cm nyonya jual sayur aku tengok.

apa hat?

KhairiL's said...

adakah ko terasa 'seksi' yg membuatkan ko ter'seksa'

LifeSaver said...

aku baru perasan..aku mahu melarikan diri dari ko..patut la suruh aku mengacceptkan web ko..rupa2nya ko les erk?hahahah~

Budak Panjang said...

adakah kau terpengaruh sama revolusi c jahat kerana c panjang kelihatan lebih comel?

pink_butterfly said...

alamak!


daku jatuh chenta sama c vida!



ehem2...vida~ (bwat sora gedik smbil kelip2 mata kat vida)


sudikah???

♥ Cik HeLena ♥ said...

haha..ape2pun ko buat..ttp npk chomel la..ngee~~maintain bahhh

cj7 said...

vv btul ka tetek ko besar?aha

This is Mine said...

v...

ak ingat org dh confius ar...

rmbut ko mase 2007 pendek kan??

pastue, skang nie pjg kan??

mksudnye dsini...

ko nk ptg rmbut tue bg pndk balik kan??

sbb tue tajuk entri ko mcm tue kan??

aish!!

ape byk sgt kan nie???

k la v...

jgn hasut ak untuk ptg rmbut pndk jugak tau!!

huhu...
ak rindu kt rmbut pndek!!

finas said...

wah..lm x jenguk gila dh brubah ek.dah xder lagi looser n pengomen berulang.cool.eh, kamu ker tu? maknanya...

Tora Aman said...

hahaha masa awal tahun 2008 rambut aku macam 2007 juga..agaga nda paya la potong..kalau mau potong jg pikir smpi gugur rambut ko..huhu nda sayang ka?lalala eh tp kalau kc pendek cool jg tau..tp jgn la telampau pindik..agaga

Tora Aman said...

hahaha masa awal tahun 2008 rambut aku macam 2007 juga..agaga nda paya la potong..kalau mau potong jg pikir smpi gugur rambut ko..huhu nda sayang ka?lalala eh tp kalau kc pendek cool jg tau..tp jgn la telampau pindik..agaga

~d!b@~ said...

oh nooooo!

*cam drama x? :P*

sayang la vivi iskkk ermm pk abis2 taw!

iskk sebenarnya akak ni naik heran laaa.. akak rase jumpe vivi ok jak.. tp pesal byk sgt kata2 nista yang dtabur oleh mereka itu? adeh!
alaaa dorg dengki tu.. wat lalalala sudah la ;)

vidadarisakura said...

ifaraziah:
mari dangdut!!


kai:
iya!
hebat ko!



life:
ai memang sedang menggoda u~




budak:
mungkin!!
pastu tepaksa la aku menukar nama!
mR Pak vARAmu~ kejadian selepas menjadi hensem.



pink:
ko bida!
ndamaw!
haha




cik helena:
hee..
mantain bah!
hee



cj:
setelah pembedahan penukaran jantina..ko lagi besar dari aku..



iya2!!
betul2!!!
hee



finas:
haha
bukan loser.
tapi ko yg ambik serius for each words yg aku ckp..n kalu ko rajin view entry aku yg lepas2..byk lagi pekara2 nda best mengenai ai..hee
haha
pengomen berulang lama2 boleh jadi kawan bah..



tora:
lagi pindik sebenarnya aku putung tu..
pastu tiba2 lg tu..lagi panjang dr skarang ni..hee



diba:
kata nista mereka amat menghiburkan la kakak!!
haha

apisz said...

sebab dulu org pangil aku pengkid tetek besar bangkai!


wakakkakakaka....

(^_^)

Shahrul Azry said...

macam ogok aja! :P

vidadarisakura said...

apis:
ko cam bangang copy2!!!


haha



sarukambingogokbakas makan taik kucing:

sarul + ogok = sabogok~

gila hebat formula aku!

hahah

zuhairy hashim said...

oh kau laki rupanya.

KhaLifah feDi said...

pngormu vida...
lau kopotong itu rambut..opkos aku lagi suke...baru nmpak cm angelina jolie..ar itu mcm leh ar ko nk ushar2 c beppit..ok..
lalala............*senyum ushar*

fafarafa said...

yeahhh...aku sokong ko rambut pendek.

hahhahahahhha

GiGGLinG GaL said...

v..
jgn korban..biarkan..
jgn jgn..
nnt lagi hilang kecumilan mu..

Y E R N ain said...

pengkid tetek besar bangkai!--miakakakkakakaka!!!

bt rmbt rihanna!

vidadarisakura said...

zuhairy:
kau gay?mari jadi pasangan aku
kakaka



kg:
ko lah pengor!
haha



fara:
yeah!


gigel:
hee..



yern:
kimbet!
aku saspek ko dgn apis sedang bercinta..

2 kali suda mesg ko sama dia sama...
lalala