dupdupmyheart

Tuesday, February 17, 2009

KAN AKU SUDA CAKAP..NIAT TU PENTING BAI..DAN PAK KARAMU SANGAT COOL!!!HHAHAHAHA

NIAT PENTING!!
TANPA NIAT MANA BOLEH BUAT APA2..

macam juga aku suruh kamu niat sebelum masuk blog aku..

"sahaja aku masuk blog vivi untuk menambah kecomelan beliau....amin"


aku suda dapat pengesahan mengenai niat..
mahu bukti?


kejap.....

.........................................................................

siapa dia pak karamu??
itu aku tidak kenal..yg penting beliau pernah membuat lawatan peribadi ke arah aku..
bagi salam ziarah..
dan aku pun reply ziarah sebagai penghormatan kepada org tua.


dan sebenarnya aku maw explain yg niat itu penting merujuk entry aku yang ini.

http://vidadarisakura.blogspot.com/2009/02/demi-kamu2aku-terpaksa-bongkar-rahsia.html


dan baca sini sebagai penambah pengetahuan apa kaitan karamu dengan setan2.
haha!


..................................................................................

ini adalah komen di dalam entry beliau..

Blogger vidadarisakura said...

oo..

tapi kalau menggelar diri setan tanpa niat dan tanpa melakukan seperti d bawah?

DI ANTARA YANG SELALU DI RANCANG OLEH SYAITAN INI IALAH:

* Menghuruharakan masyarakat sehingga menjadi pincang
* Berpura-pura baik dan 'alim tetapi mempunyai niat yang jahat
* Menggunakan harta benda untuk merasuah dan menguasai manusia
* Menggunakan tutur kata yang manis tapi untuk tujuan menipu
* Memesungkan ayat-ayat Al Quran dan berpakaian ulamak
* Memutarkan fakta hukum dengan tujuan menipu sesama manusia
* Memperkenalkan agama yang berbentuk baru dengan muslihat

February 16, 2009 8:16 PM

Delete
Blogger ~PakKaramu~ said...

Salam semua

Vidadarisakura: Setiap perbuatan wajib di mulai dengan niat, namun di sebabkan niat itu bersifat tidak berhuruf, rupa,cahaya,suara maka sering saja manusia melakukan sesuatu itu tanpa niat katanya, ini mustahil, dan jika kita tidak melakukan seperti yang di rancang, maka ikut hukum fekah ia tidaklah berdosa


Blogger Budak Panjang said...

pak karamu, UFO tu wujud ke?

February 17, 2009 4:45 AM

Blogger vidadarisakura said...

ooo...

tidak berdosa..
nasib baik..
setan tanpa niat masi selamat..
tenkiu pak karamu!

semoga ALLAH swt sahaja dapat membalas jasa pak karamu menjawab soalan saya..


sehingga kita bertemu di soalan saya yg akan datang..

assalamualaikum..

February 17, 2009 4:59 AM


Blogger Shahrul Azry said...

senang cite pak karamu..
yang baik belum tentu syurga
yang jahat belum tentu neraka

pak setuju dengan saya??sape sokong saya??

February 17, 2009 5:34 AM



Blogger Budak Panjang said...

saya sokong ;)

February 17, 2009 5:35 AM


Blogger vidadarisakura said...

salam..
kembali lagi..

yala..
yang baik belum tentu masuk syurga..
yang jahat belum tentu masuk neraka..


sebab..
macik opis tempat saya bekerja seorang yg alim bertudung labuh..
tapi suka mengumpat..
mengumpat dengan niat lagi tuh..
kan niat penting..
jadi dia suda mengumpat dengan niatlah..

tapi kami yg setan tanpa niat ni mana suka mengumpat..

jadi...
boleh pak karamu terangkan?

February 17, 2009 5:40 AM

Blogger qishie said...

salam pak karamu..betul ke orang cakap masuk syurga tu x bergantung pada amal ibadat seseorang itu sahaja?



saruk:saya sokong!!




dan..
aku tengah menunggu balasan beliau.


JANGAN INGAT KAMI SETAN TIDAK MERUJUK PAKAR AGAMA..
haha!!

NIAT ITU PENTING...JADI SILA BERNIAT!
HAHA

...........................


dan tahukah kamu pak karamu itu sangat cool???

haha!!!

kerana beliau telah menjawab tag budak panjang!!


10. If you have an opportunity to TAG 8 of your friends, who are they?! Why?!

~SiPakKaramu ---> Kalau Karamu Layan Memang Gua Happy!

Blogger ~PakKaramu~ said...

Ini Pak Karamu baru pulang dari HL dari memberi kuliah dari Universiti Kolej

Saya rasa soalan ini datang dari bintang Marikh UFO paling layak untuk berikan jawapannya kerna UFO tinggal di atas dan dia senang tengok apa orang bumi lakukan
he he he he

February 16, 2009 2:45 PM



.............



COOL KAN BELIAU!!

hahaha!!

15 comments:

qishie said...

ye..jgn pandang setan xde telinge!!

kami rujuk pakar agama tahu..

Shahrul Azry said...

aku dh tnye ustat aku! ;)
tapi aku bukan tuhan erk! :P

pink_butterfly said...

tiba2 aku blur msuk blog kau ni V...

vidadarisakura said...

qishie:
yeah!

sarok:
ko setan doh!


pink:
napa?
apa ko nampak?

Budak Panjang said...

yeah viva la karamu!

vidadarisakura said...

agak2 pak karamu datang kemari??

haha!
aku pegi link dia kejap


haha

qishie said...

pergi link sekarang!!..huhu

Qaseh.Darwisy said...

Hahhahaa...mengong jap aku nk pahamkan semua ni..

Caya la Vi..bagus2!

Brani mati punya soalan...!

ab geldofg said...

niat tu apa?

Budak Panjang said...

kna amek byk masa nak paham benda2 karut macam ni. hahaha

~d!b@~ said...

perghhhh

bagus bagus..
setan2 yang tau hukum haha ;)

sol said...

LOL? hahahaha

F A R Y N said...

kalau ada afundi untuk blogger...
aku nak undi PAK KARAMU...
jom vida,kita undi beliau...

LifeSaver said...

aku speechless..

epalgreen said...

hoh?
btl ka vv?
aku speechless jua