dupdupmyheart

Sunday, February 1, 2009

KAMU TAHU APA ITU INSOMNIA?

insomnia itu aku!


iaitu melayan perbualan2 bersama makluk2 asing
samada d YM dan d blog.


tanpa disedari ari suda semakin pagi.


dan..

tahukah anda saya perlu bekerja pada hari ini yg merupakan 1stday saya sebagai pekerja separuh masa d kedai-kedai cina?


tapi.

memandangkan insomnia adalah satu penyakit.
mungkin saya boleh menggunakan alasan ini sebagai penyakit.
iya!
yakin!
insomnia itu penyakit!


bakal bossepet!
ko harus percaya atau aku nda mahu bekerja bersama dikaw.


wo chi wo hau piau liang~
sekian
lalalala

30 comments:

nurainmunderfahn. said...

lu keja apa wo amoi?
lu jual itu ginseng ka?

vidadarisakura said...

yang penting bukan jual pepe lo!


haha

Shahrul Azry said...

jual babi? :P

vidadarisakura said...

ko 1st buyer!

tenkiu kerana sapot!

oh

n tahniah!

nurainmunderfahn. said...

buahahaha

gila!

vidadarisakura said...

ain:
oi budak!
tidur la!

ko tu period
nda payah tunggu2 subuh

haha

eliza said...

dengar la lagu insomnia craig david kalau nda buli tidur.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

apa balang itu cina mau kasi lu juai....

apisz said...

V berpenyakit!!! eiiiii... boleh merebak....

muahahahhaaha...

(^_^)

~d!b@~ said...

ish ish ish
insomnia? siannnn
xleh tdo ke, xnak tdo ke, pura2 xmau tdo ke.. atau terhengat kat errr ehehehhehee :P

neway, jual la barang tu bsungguh2 vv kerana barang itu mberi manfaat kepada penduduk dunia perghhh haha!

barang tu halal ok? walaupon bos c vv nih cina ngeee~

KhaLifah feDi said...

lalallaa........

aku berjln sambil melilau...



"taju kage bushin no jutsu"

vidadarisakura said...

eliza:
ah!pobia!
haha



pentoi:
balang baik punya wooo


apis:
dun wori..
hnya berjangkit utk org2 comel sahaja.hee


diba:
hahaha!
barangkali la kan kak?
hee



kf:
lepas itu ku tampar dikaw..

mrblind said...

lu tidur-tidur ayam je la weh..

vidadarisakura said...

mr blind:
aku boikot ayam..
sebab nda bole makan mcd.
oleh itu ada binatang lagi comel selain babee?


haha

KhairiL's said...

apakah benar penyakit ini utk org2 yg comey....
mgkin kah aku jg b'penyakit spt itu

haha

KhaLifah feDi said...

emm wangi sungguh tamparmu vida..


awl ko bangun yer vida...

slmt mlm aku taw ko sdg mamai...pg sambung lido ag ok..




yol...kui2..=0

N said...

oh, insomnia satu penyakit kn.
boleh r pakai alasan ini utk ponteng kelas.
tuan lecturer, sy insomnia, sila bg kebenaran utk ponteng.
bjaye x agak2? lol.

.:: Lucky Fingers ::. said...

kamu keje mana v?

wah.. kaya suda
ble blanja makan
kenny rogers rooster..

jgn lupa!

itu bukan paksaan,
tapi permintaan..
akakakakaka...

kamu memang suka buat org ketawa!

Suffian salim said...

Bila susah nak tidur maknanya kamu sudah semakin tua, welcome..welcome

LifeSaver said...

aku tau ko nda mau tdo sbb ko rasa kecomelan ko akan lenyap~

lebih baik ko menampal jerawat ko vi..lps tu ko leh tido.hahaha!

ab geldofg said...

truk btul tu

cj7 said...

huh.imsonia kunon..
penyakit jagong aloha kau tak mau cakap..
lei ngat!![mandarin aku taktau.haha]

F A R Y N said...

ckp jela ko pemalas.
sekian,terima kaseh..hahahaahah

NaD said...

hahaha!!!!!
sonok bace blog kau..
sebab kau suke mengarut...
bahasa kau pun sonok...
macam satu kawan aku tu...
dia sabahan....
bila dia cakap...
dulu2 la..
suma BAKU....
hehehe...

besi said...

insomnia..ker berangan
hehehehhehe camne la tak leh tido?

Poison Flower said...

jual diri? haha

Tora Aman said...

wo bi ni ke ai =P
agagaga

vidadarisakura said...

kairil:
er.mungkin tidak.
maaf.

lalala


kf:
lalalaa


N:
sama penyakit amnesia.
haha



lucky:
apa kaya kak..
macam org indon jak aku rasa.
haha


suffian:
oh no!!!



life:
oi bakal bini orang..
ko mana boleh mengutuk skang ni.
ko dalam pantang
ingat!



paci:
sepa?ko?



sj:
haha!!
wo ci.wo piau2 liang very2..haha



faryn:
cerita ni ko nda maw print pulak?
aih?
kompiush ai..
haha



nad:
gud!
jan ko baca dalam logat indon sudah
haha



besi:
kompom insomnia.
haha



poison:
aku jual ko?
nmahu?

eh!
kensel2!
kompom benkrap kalu jual ko..
hahaha


tora:
wo pu ki ni..
haha

NaD said...

haha!
aku nda baca dlm loghat indon...
sebab aku nda reti loghat indon..
hakhak!

vidadarisakura said...

nad:
gud!!
heee