dupdupmyheart

Tuesday, February 10, 2009

KAMU INGAT KERJA LAST MINIT ITU TIDAK COOL??

haha!!
kamu tahu kah kerja lastminit itu memaksa otak kamu bepikir?
idea terpaksa keluar macam hujan
hebat macam milo ais
menarik campur mantap macam jessica alba pakai bikini

apa barang study awal2
apa barang buat proposal awal2
last2 kena rijek~
neh

yang penting siap campur mantap bah!!

haha!!





~macam kompiden jak keja aku ni kena approve~
haha gila bangang..





VV + PEMALAS + LAST MINIT = COMEL dan BERKUALITI..

hoh~formula yang hebat!!

33 comments:

Budak Panjang said...

entri yang sangat bernas! 100% setuju!

vidadarisakura said...

pestyme aku setuju dengan ko budak!

haha

Budak Panjang said...

hahaha benda2 macam ni kte kne sentiasa bersetuju beb. kalau benda lain, kne pikir dulu!

qishie qawaii said...

otak aku x selaju ko..

so..aku x setuju!!
objeksen!!

vidadarisakura said...

budak:
ok!cadangan ditrima!!
100%!
atleast cara ko becakap bukan macam setan suda.
ada peningkatan..
lalala



qish:
oh!
budak bawah umur memang begitu!

lalalala

Budak Panjang said...

kami ni atas umur la qish.. jadi watch n learn =P

qishie qawaii said...

ah!!persetankan!!

LifeSaver said...

1 je ayat utk ko...PERASAN!!!

hahaha!nasib baik aku x accept web ko smlm..

~d!b@~ said...

hoh?

sape cakap x cool?
kan pe je yg vivi wat cool ahahahahahha :P

En. PeRD said...

kerja last minit itu menunjukkan otak dan tangan seseorang itu pantas dan cekap... itu merupakan anugerah dari illahi.. aku mempunyai anugerah itu... hak hak hak =)

Mee Chee said...

ahahahaaa...
mmg cool lg2 kalau bile buat last minit keje tu menjadi..n siap dpt markah paling tinggi...agagaga :)

one love said...

kerja last minit!

until now, akak buat begitu!
hahahhaahha

Shahrul Azry said...

study last minit=toyol!
yeargh!

tpi aku gagal :(

Ola said...

skill kaver..
hahaha

jd,pa lg ko kelentong bos ko ni kali??

Namaku Min said...

sy juga suka last minit... ~lalala singgah blog kamu ~

BeaN MorENo said...

2 ayat aku nak kasi pada kau bau :

- perasan = perah + santan
- Berlagak = berak + xagak2..

hahahaha

anyway lu cool ar babe...

pink_butterfly said...

yay, sama!

bwat keja last minit bru la trasa kepuasannya time keja 2 suda siap.

kan V kannn....

apisz said...

marahnya!! aku tak tau ape yg ko tulis....

KhairiL's said...

ade x formula yg laen...

GiGGLinG GaL said...

fomula yg poyo..wakaka.. ada fomula baru untuk kamu dik..

pemalas + poyo + las menet = vv(comel)


sila selesaikan soalan matematik diatas..

hehehe...

Pengejar Masa said...

wakakaka! setuju!

Y E R N ain said...

bila blk? cpt trun KK p 1B blanja sy!

wiseman1stopcentre said...

V mmg perasaan....
keje last minit x slalu nye ok...nanti kamu tau..keje biar smart!...

kamu tau:

comel + smart = leh jadi V.. tp smart = semak.

pe2 hal..sempoi babe!

Monkey D Luffy said...

ko sesuai jadi org gaji ku

Shahrul Azry said...

last minit la cool!
sbb ia team futsal aku ;)

Shahrul Azry said...

last minit la cool!
sbb ia nama team futsal aku ;)

wahyudimy said...

last minute studi=toyol.
nda simpan dlm hati nda bedosa.
muahahaha.

wahyudimy said...

blk sbh turun kk ka? eh ada ka airport di k.belud ? betul aku nda tau ni.belum sampai lagi.hehe

Juliana Edgar said...

HAHAHA formula hebat sial

vidadarisakura said...

budak:
jan ajar budak bawah umur bukan2 bai..


qish:
ko maw jadi setan juga?
nanti aku tulis nama ko suruh pak karamu kasih baptis ko.


life:
ko dasar!



diba:
haha!
ailebiu kakak!



perd:
aku mahu anugerah bintang comel.


mee chee:
yeah!!
very!!


onelop:
haha!
life live cool!



saruk:
pasal ko belemka!



ola:
arini aku alim..
hee



min:
mari main last2..hee
singgah2



bean:
gagal!!!




pink:
haha!!
betul3..hee



apis:
sabar ging!
nanti aku ajar ko meniat buka blog aku..



kai:
setakat ini yg paling berkesan.



gigel:
kak..guna kokoleter boleh?haha




pengejar:
yeah!!


yern:
ko blanja aku turun!!



wise:
lain org lain cara bai!
haha


ambuk:
ah!nanti ko ambik aku jadi bini ko!



sarul:
tapi toyol ko gagal.
macam tu?



wahyu:
toyol is wajib tahu!hehe
astaga..
10 taun suda aku turun d epot kb..
ko jak kuno..
lalalla


jue:
hebat kan!!

xfifax said...

hahaha
yes.yes!

totally agree
last minute itu HEBAT tauu!

;)

♥ Cik HeLena ♥ said...

yup!sokong vi!!gempak meyh!!

Y E R N ain said...

ko la blanja. ko yg suda keja