dupdupmyheart

Tuesday, February 3, 2009

JAM MENUNJUKKAN 1.55 AM

orang2 kaya masih bermain bunga api.

tehibur aku tengok bungapi tu.

tapi..

kalau la rumah tu betul2 dekat dengan blok aku..





SUMPAH AKU TERIAK DAN MAKI!!!

KAMU INGAT KAMU KAYA KAMU BOLEH KACAU MASA TIDUR KAMI?
SHIT!!

7 comments:

KhaLifah feDi said...

hoh!!! jam aku mati lah..skunk 2.02 pagi..aku masih blom buleh tido..ko sdh bermimpi ker?

budak jahat said...

maki dari jauh pun oke ape beb

ab geldofg said...

cubalah tdo.....allah akan lelapkan

~d!b@~ said...

owhh
rupanya masalha kita sama..
tp akak dah ngantuk so tdo je huhu~

vidadarisakura said...

kf:
penyibuk tanya2 mimpi..

lalala


budak:
maki dalam hati suda~
lalala


paci:
paci..kenapa sejak akhir2 ni kamu semua menjadi baik?
nda puas ati aku..



diba:
kitakan org bermasalah.hee

LifeSaver said...

sian ko..kalo ko kaya..ko bom je umah diaorg!

vidadarisakura said...

life:
kalau.......