dupdupmyheart

Wednesday, February 25, 2009

INI PENCURI BONGOK KA BANGANG!!

ini kisah benar.
bapa aku cerita tadi.

sang pencuri mencuri kereta dikawasan sekolah.
watdafalui mencuri kereta dlm sekolah~

si mangsa terus merepot sama polis dan ikut buat rodblok sama polis..

sampai lar terjumpa kereta si mangsa..

lalu si mangsa terus menghantam sang pencuri sampai separuh mampus!
apa juga polis buli buat..
tingu jakla..
kalau aku pun kompom2 sampai mampus pencuri tu aku hantam!


selepas kejadian.
SI PENCURI PASANG PEGUAM MAW SAMAN SI MANGSA!!
WATDAFAK?!~


palui.

15 comments:

kEy said...

whahaah! knE saman balik~
kesian2...
kal0 menang xtau la nak cakap... huhuhu^^

This is Mine said...

erk??

x padan ngan pecurik!!

patotnye bantai smpai mmpus je td...

ishk!!!

PJ selamba said...

leh menang kot
sbb atas dasar dipukul
tu la pelik undang² manusia kan..
banyak kelemahan...
last² pencuri terlepas
hanya dijel sebab mencuri je...
tapi saman, ganti rugi dapat (kalau menang)
kalau hudud, mau kena potong tangan dah!

Qaseh.Darwisy said...

erkk...gila ke hape!??

piqah SHJ. said...

huh>?? apedehal si pencuri?!!!
xgune betol

pink_butterfly said...

hiskk...

c pencuri yg untung ble dpt duit... tu pn klu mng la...


hehe

Budak Panjang said...

palui! macam vivi!

qishie said...

haha..bangkai punya pencuri!!

Poison Flower said...

hahaha padan muka!

LifeSaver said...

pencuri tu bongok plus bangang

GiGGLinG GaL said...

ape ke hal nye pencuri tu?
dia plak nak saman...
klu tu kete dia, tak pe gak!

Ola said...

mmg palui..
tp tu penchuri,ndak menang tuh..

KhaLifah feDi said...

emm salah tempat mahu tunjuk pandailah etu pencuri..emm kasihan aq..

ab geldofg said...

biar aku yg jadi pguam utk c pbantai tu

epalgreen said...

kahkahkah..
ni pencuri jutawan ni v..
hahaha