dupdupmyheart

Saturday, February 28, 2009

INI BUKAN ENTRI JIWANG.

KAU:

mengurat.
mengharap.
merayu.
memohon.
menunggu.
menanti.
memaksa.
meminta kesian.


dan sebagainya!


hey!
kalau kau berniat.
sila tunjuk betul2.
bukan main cakap.


**
aku sangat mempercayai kamu2.
tapi sori.
DALAM HAL CHENTA2..MAAF AKU LANGSUNG TIDAK PERCAYA.
AKU SEORANG PERAGU!
AKU SEORANG PENDENDAM!
AKU SEORANG PENAKUT KECEWA!
AKU SEORANG YANG TEDA KEYAKINAN
AKU TIDAK HOT TIDAK AYU CUMA COMEL
AKU SEORANG JANTAN BERALAT SULIT PEREMPUAN.



kalau betul ko suka dia.
tolong tunjukkan.
bukan menggatal dengan perempuan lain.



cukup!


cuba tunjukkan yang kau seorang yg BETUL2 INGIN MAHU!
manatahu ko bernasib baik sebab mampu buat dia percaya sama ko.
biarpun ko terpaksa mencuba 100 tahun!
enuf~


----------------------------------
er..teda kaitan ngan aku pun ekceli.
haha

10 comments:

Shahrul Azry said...

ha3 loser!
kecewa=xtrue! :P

kEy said...

h0hoh0~!
ape celita la..

ifahruzzaman said...

waaah....ko pehal lak vi?

entri bunyi ketat jer....

kasi taruk pelincir la...biar jalan lancar.

hahahahahahahaa

KhaLifah feDi said...

cinta terbang melayang ker chumil..???

sabar ea..cinta mmg byk dugaannye..

*cm aq..ibu selalu pesan tgklah cermin setiap hari law mahu berchinta emm..=)

qishie said...

walaweh~~~


haha..ko kecewa ngan sape vi?

ab geldofg said...

o ko mgata aku ye hehehehe

Ola said...

ciss-kek

lalala

eliza said...

ooo...aku tau siapa itu...hehehehe

Budak Panjang said...

walaupun ko ckp bukan entri jiwang, tetap jiwang.

fak jiwang!

helena's said...

comel2..haha