dupdupmyheart

Tuesday, February 24, 2009

INGAT ORG BERCUTI TIDAK BOLEH MENGAJAR??

mama bapa aku pegi sekolah mengajar..
aku pun duduk rumah mengajar golongan bawahan.




penyimpulan:
MAMA AKU BENGANG HARI2 AKU PASANG LAGU NI.

n

GOLONGAN BAWAHAN MULA SASPEK DENGAN SILIBUS YANG AKU AJAR.

n

KEPADA SI BAKAS BAGI AKU LAGU BODOH NI TENKIU~
AKU KAN SUKA MENYEBAR KEBODOHAN..TAKKAN BODOH SORANG2~
HAHA!


kawan2:
selamat belajar~
mari belajar sambil menyanyi..
haha
mari bodoh bersama jugak!
lalalalala




serangga pilihan, serangga pilihan,
mana satu serangga...pilihan,
kucing, anjing, kuda,
platipus...

musang, kera, rusa, kera, monyet,
sape serangga pilihan, sape serangga pilihan,
sape serangga pilihan...

di dunia banyak...serangga,
semua nye...ciptaan tuhan,
tapi mane satu pilihan,
anda diberi mase 2 minit...
untuk memilih serangga serangga pilihan masing masing...

serangga pilihan, serangga pilihan,
kucing, anjing, monyet, rusa, kera...

beberape tahun dahulu,
ade ikan...
tapi 3 tahun depan ade kucing,
banyak binatang !
di dunia banyak binatang,
terdiri daripada seribu species...
seribu species !

serangga pilihan, serangga pilihan,
kucing, anjing, monyet, rusa, kera...

banyak serangga yang tak dicerite,
tapi, kite boleh tengok dalam TV2,
banyak serangga yang tak diketahui oleh anak anak kecil...

serangga pilihan,
serangga pilihan,
kucing, anjing, monyet, rusa, kuda...

banyak serangga di dunia,
di malaysia pun ade banyak serangga pilihan,
serangga pilihan !
kucing, anjing...



argh~nasib baik aku lupa bawak usb..
maw jugak aku uplode golongan2 bawahan dipaksa nyanyi lagu ni..

22 comments:

Shahrul Azry said...

ha3 bodo!

vidadarisakura said...

haha! siboodoh adalah penkomen pertama!
kakakaka

pancingan menjadi!
haha

Budak Panjang said...

saruk mmg peneraju kebodohan!

Shahrul Azry said...

orang yg upload lagi bodo!

kebangangan dan kebodohan terselah!

vidadarisakura said...

haha!

sarok bangang!
kebodohan terserlah siak!
lallalala

vidadarisakura said...

sarok aku maw sebarkan kebodohan ko...
add pun setuju!
kakkaka

Shahrul Azry said...

ko r bodo siak!
kebodohan ko kuasa 2! :P

vidadarisakura said...

ko dabel bodo siak!
haha

Shahrul Azry said...

ko bodo kuasa 3!

vidadarisakura said...

yg penting ko lagi dabel2 dari aku!


kakakaka

BudAk hijAu said...

hahahha..bangang!!!

eliza said...

adoi la vi...mana la ko dpt ni...
aku belajar ketawa terbahak2 tgk lampiran ko itu...hahahaaha

LyndaWawa said...

ape punye video daa...
hahaha

nURuL izZA said...

hahaha...mane la dpt ni vid.

pagi2 boss kamek dh pandang pelik tgk pekerja x dedikasi gelak besaq.dushhh.. ;)

~d!b@~ said...

kucing, anjing, kera, kuda, monyet.. err serangga?

astagfirullah.. pas hampir 26tahun baru akak tau sumer2 tu serangga ahahahahhaa!

mekaseh la v sbb mengajar akak yang lemah lagi hina ini owhh~

:P

LifeSaver said...

x bagus utk anak aku yang bakal cerdik ni!!!hak3!!

fafarafa said...

hahahahah. sejak bila kera monyet seme jadik serangga wehh??? tp seriyess aa klaka

(tukang nyanyi sndr x tahan nk gelak. ekekkek)

GiGGLinG GaL said...

kamu ni..pembuli golongan bawahan la... bahaya betul kamu ni...

F A R Y N said...

ko la cekgu ajaran sesat...hahaha

qishie said...

hahaha..bangang sungguh

fafaz said...

hhahahahah..
lawak2...
bengong..!
hahaha

wahyudi my said...

ha ha ha