dupdupmyheart

Wednesday, February 25, 2009

HARI2 CERITA TAIK..TAIK..TAIK.. PENGGELI JANGAN BACA!!

al kisahnya hari ini.

pempers c toyol sudah habis.
mama lupa beli.

macam biasa.
sidang pagi aku bersama toyol
tidur
makan
stunner2
nyanyi2
kejar2
teriak2

penat

aku duduk tengok tv

c toyol main2 sorang diri
sambil bercakap bahasa toyol yang berkecamuk

tiba2
diam

baring p tempat aku

ganjil
sumpah ganjil
dia meniarap sambil tengok aku dengan muka kesian

aku saspek benda pelik
misteri betul
jangan2 c toyol betul2 kena sampuk

aku bangun

ciskek betul!

aku tengok kakinya bersalut kaler2 coklat

aku tengok dia dengan pandangan mata yang amat tajam dan seksi

dia tengok aku dengan sinar kejujuran yang penuh simpati mengharapkan pertolongan tanpa dimarah.

aku nda layan
aku tengok tv
dia masih tengok aku
dekat setengah jam jg aku kasi biar
dia pun penuh rasa bersalah baring meniarap
langsung nda bergerak.
haha!
sumpah lucu!

lepas abis tingu tv
aku panggil toyol
diam.
nda begerak
fokus tengok tv
cis!
sombong

aku angkat pegi toilet n setel down semua masalah

n keajaiban d dunia

selalu aku kasi mandi dia kompom2 nangis
takut air yg sejuk!

tapi hari ni...
langsung dia kasi rela air sejuk tu
menurut perintah betul
aku sengaja kasi rendam dia lama2
juga nda menangis
haha!
pandai juga rasa bersalah c toyol ni.

abis mandi!
dia kembali ke bentuk asal!
dem!

pandai betul berlakun minta kesian~
cis!

aku pun p jejak sisa2 kehidupan c toyol
nasib baik bukan merata2 tempat
spot 1 tempat jak
bijak c toyol

bapak besar taik dia!
taik apakah ini.
mahu juga aku gmbar..
tapi..
sumpah ramai muntah ni!
haha

aku ambik pakai kain.
agak2 la aku ambik pakai tangan kan!

pastu aku kasi ciyum c toyol hasill kerja beliau!
lalalala
muka c toyol astaga!
taik sendiri pun mahu geli!
adakah patut dia terus buat muka dafi aka mr bean berak!
kakakaka

neh!
baru ko tahu yol!kuasa taik ko dtangan kakak..
haha!

sekian cerita taik utk hari ini.

memandangkan pempers beliau sudah abis.
aku kasi pakai dia modes aka pad aka tuala wanita!
kakakka
kretip sungguh aku.
gud job vv!
nasib baik mama aku punya pad tu besar!
hahahaha!



sekian.

20 comments:

besi said...

vi.......comelnya dia jadi pengasuh

KhaLifah feDi said...

hahaha....abislah ti ibumu mao pk ape nnti aduh.....

ko nie teruk ar..

takper yg penting..ko mmg chumel dgn idea etu..

LyndaWawa said...

vi..ko mmg shehsuai le..jd pengasuh..hehe

This is Mine said...

ades~~~

setan ku yg bernama vv sudah hilang...

yg adnya skrng nie hanya angel vv..

*walaupon x brape angel...

huhu~

vv...

mari....

pulang yok??

agagagagag~

=P

Budak Panjang said...

weh aku penggeli doh.

GiGGLinG GaL said...

itu lah dia bakal ibu mithali..ibu sejati..ibu sejongos..

ske2 ati jak...

kesian betul sama si toyol tu..

pink_butterfly said...

ksian si toyol...

mrasa jg dia jd pmpuan kejap.


haha...

jht kau V!

qishie said...

wakaka..
apesal ko x pakaikan tampon je kat toyol tu?

muahaha

nURuL izZA said...

perghh...ni jd point buli nih.
kakak mithali yea :)

Babyjane[The Juliet] said...

haha vi pengasuh???
:D

kEy said...

haha!~
kal0 aku dah lme aku wat xtau smpai taik tu tersejat sendri!

tqa said...

wakakaka!
terhibur aku bc...
nsb bek zaman baby sitter aku suda berlalu..

xoxo tuk toyol (",)v

N said...

oo. tepok tgn utk vi.
dpt jadi nanny yg hebat.

F A R Y N said...

ko lah babysitter paling bangang penah aku jumpa...hahahaahahaha

marilyndeasy said...

Kretip sungguh!

LifeSaver said...

tu bukan kreatip..tu bengong nama nya!!!hahaha

Tora Aman said...

Oi..cepat pi beli pampers..beli stok 8 tahun punya!agaga

ryehana said...

hahahah.
mau tgk pic itu tahi!

epalgreen said...

hahaha
lawak siakk..
bgs2 blh jd babysitter pas neh


;p

vidadarisakura said...

TEDA LAGI TAIK LEPAS NI~
huuhu