dupdupmyheart

Wednesday, February 11, 2009

DEMI KAMU2..AKU TERPAKSA BONGKAR RAHSIA DALAM KAIN..

matai~
setelah mendapati ada sesetengah aduan dan komen daripada penskodeng yang tidak dapat masuk kedalam ALAM AL COMEL ini..


DEMI KAMU
aku sanggup kasi bocor rahsia sebenar aku..
aku sanggup bagi kamu ayat2 mantera semerah padi untuk memudahkan kemasukan kamu ke dalam blog al comel ini.


antara kategori yg selalu nya terlepas dari siksaan LAMBAT LOADING ke dalam blog ini adalah PENGIKUT2 SETAN2~
dan
PENGIKUT2 C COMEL~
sebab
mereka suda mengSETTINGkan niat yang aku bagi kepada mereka menjadi SIFAT AUTOMETIK DAN TETAPMALAR TANPA GANGGUAN SEKSUAL.


versi setan dan comel suda penuh.

oleh itu..
untuk melengkapkan versi diatas aku add versi al ALIm sedikit sepaya blog aku menjadi neutral dan seimbang.
iaitu
antara alternatif lain utk masuk kedalam blog ini secara mudah adalah:
pertama
menjadi PENGIKUT2 PAK KARAMU~ lalallalalaa
(wahai pak karamu~tahukah dikaw kami adalah sapoter ko?)
kedua
hati mesti suci
niat mesti ikhlas dan paling penting
setiap kali kamu menekan link blog c comel ini
sila niat kan dengan suara yang lantang:



"SAHAJA AKU MASUK BLOG VIVI UNTUK MENAMBAHKAN KECOMELAN BELIAU..AMINNNNNNNNNNNNN~"


cuba lah terai~
kompom berkesan


selamat mencuba!~

39 comments:

eliza said...

amin.. :D

Budak Panjang said...

kurafat

vidadarisakura said...

eliza:
kak geng comel ka pak karamu?
haha


budak:
eh setan!!jangan berpora2!
haha
pak karamu la pula ko tiba2
hee

Budak Panjang said...

hahahaha

qishie qawaii said...

ajaran sesat..sib baek ak x terlintas nak bace niat tu...
aisehh

Shahrul Azry said...

yasser arafat?

Atan said...

nak baca apa yek.. pus kiri pus kanan
la dah masuk pon

Babyjane[The Juliet] said...

amin
:)

Ola said...

oOo..dpt dri mana jga niat ko tu..hahaha

ui na..siap sda banner ntuk ko..hehe

LifeSaver said...

xmo aku!!!aku nak tukar..sahaja aku masuk web si comel ini lillahi taala

*moga c comel ni dapat berkat..aku pon dapat berkat..korang2 semua pon dapat berkat...amcam vi????hik3

ab geldofg said...

aku sudah tau lama rhsia ko sbnarnya vida....ko janda anak tiga!

KhaLifah feDi said...

emm..teda rahsia ag antara kite vida..

lalala.........*aku dh sihatlah*

helena's said...

ahahah lucu2..memang lucu...ekeke

~d!b@~ said...

huhuhu

penat akak bace tau!
ahh xyah bg ayat2 laaa
akak dh jmpe, tau dah :P

♥ Cik HeLena ♥ said...

pakkaramu tu sepa??lalla~~

StingRay said...

tak nak tak nak tak nak.... =p

F A R Y N said...

tapi smlm aku niat mcm ni...


SAHAJA AKU MASUK BLOG VIVI SEMOGA BELIAU MENUNJUKKAN KAIN DALAM..ahahaha

i.am.belle said...

berjayakah publisiti kain dalam mu itu...

one love said...

hahahaah!

mantera setan comel tu yer? :p

LyndaWawa said...

ok...
sy try..
ya..
SEMESTINYA SY YG BAIK JD LG CHUMEL!!!!!

Jard The Great said...

daaaa.... hehe

Jard The Great said...

vida.. ko org kota belud ka??? kpg mana???

rupa ko mcm rupa kazen aku la...
http://ignorantbrat.blogspot.com/2008/10/6th-sense.html

hahaha... ntah2 kita nih related kot..

Jard The Great said...

aku kb kat kpg linau.. ko??

eliza said...

adik opkos la aku msuk dlm geng comel..
hahhah

NuRuL wHaTeVeR said...

no komen




hahhaahha

besi said...

hehehhe..mana2 pun boleh
hehehhehe janji heheheh
tak tau

amin2 je

Tora Aman said...

Sot..ahahahaha eh aku kategori mana 1 ah?lalala

apei said...

comel sgt pun susah bah!

Cikgu Lola said...
This comment has been removed by the author.
pink_butterfly said...

shj aku msuk blog vv utk mnambah kcomelan beliau...



aik...knapa nda bkesan ni V?

ops lupa plak...mantera kau tu nda bkesan utk d baca oleh org yg lebey comel dr kau!

aku mntak maaf kerana tlah gagal mlaksanakan misi m'comel'kan kau itu...

sob2...

rasa bsalahnya aku...

apisz said...

arrhh..susah nak paham ape yg u tulis...


tp niatku baik untuk jenguk d blog kamu... sbb kamu ternyata comel....

wakakkakaka...

(^_^)

NaD said...

hahaha!!!!!
kalo aku cakap kuat2 kang...
ade org cakap aku gile la Vi...
kene cakap dalam hati je...
takpe..
aku masih lagi...
amin... kan die..
hekhek!
aku da la dapat pangkat 'gile' akhir2 nie...
tak nak aku dapat pangkat sewel lak pasni...
tak sanggup...
huuuu

A a D i I ? said...

si budak V-gstring yg sewel..
kakaka..
tp aku ske bace lah vi..
lalala...

Y E R N ain said...

baca Bismillah ba gila.

vidadarisakura said...

qish:
ui..
lebih kurang dengan agama ada hari bah ni..
haha



saruk:
itu ko..
haha



atan:
aku tahu ko baca dalam ati..hee



baby:
gud darl!~
hee



ola:
astaga..mimang maw kena niat bah..hee



life:
maaf
berkat kepada saya sahajaa..hee



ab:
ko memang tahu semua..
ko tuhan ka?



kf:
ada.



helina's:
sila ketawa2..
hee



diba:
hehe...
tahu suda kak..
haha



cik helena:
sila tunggu beliau datang belog anda utk mengucapkan salam ziarah.

vidadarisakura said...

stingray:
aku tahu ko mahu...heee



faaryn:
tidak puas lagi kah apa yg aku beri nampak selama ini?
heee



belle:
kain dalam aku hanya parin yg mahu..
heee



onelop:
sis i noe u baca jugak niat tersebut kan?
haha



lynda:
semoga..
haha



jard:
pirasan bah aku..
bah sini kita kasi gumpul KB sekalian..
heee



eliza:
opkos kak..
hee




nurul:
say no to komen.hee



besi:
janji comel.haha




tora"
ko kategori budak bawah umur.




apei:
aku yang sedang2 saja..haha
macam dangdut lagi tu..




pink:
perasaan ko jak tu..
sumpah


haha



apis:
nanti la aku kasi paham..
ko ni..



nad:
kalu ko cakap kuat2 lagi berkat..
haha



aadil:
ko suka baca niat aku?

haha


yern:
bah bacalah!
hee

KhaLifah feDi said...

ssssssssh..eh vida aku taw ar rahsia perempuan..hehehe..

GiGGLinG GaL said...

bidaah btol si vv nih..

smoga kecumilan ku dapat memberi tempias kepada kamu supaya kamu cumil selalu..wakakaka...

epalgreen said...

sa geng cumel bah
hahaha

;p