dupdupmyheart

Thursday, February 12, 2009

DAMN!!!TOLONG SUMPAH AKU SURUH TIDUR!!

aku nda dapat tidur!!

kimbet tul~
masuk arini 3 ari weh aku stay up!

48jam-4 jam tidur
=
44jam
+
24jam
=
68jam!!!


aku suda tidur pukul 4.oopagi ini

sekali apa kes aku mimpi HANTU cam shial!~

tengok jam sekarang 4.10pagi ini!

cis!!!

berapa hari suda aku berkelakuan tidak senonoh dikhalayak ramai~

aku berkelakuan macam ELLA shial!lentok sana sini
kadang2 macam org ambik dadah pun ada!!
mata stim kimbet nda dapat bukak besar2!!
macam garfield!~

ya aku tahu silA tidur dalam ofis
masalahnya aku kelihatan seperti org bangang
mata stim!badan lemah
tapi!
aku nda dapat tidur dibilik aku!!
aku nda dapat tidur suda di ofis!!


argh!!~
ini sumpahan sepa ni nda bagi aku tidur???

23 comments:

qishie qawaii said...

ko mkn panadol 16 bijik..
konfem ko tido lena..:p

Budak Panjang said...

inilah sumpahan c jahat!

LANtai mop said...

perghh xtido lg kau..hantu ke setan yg kau mimpi ke fahmi?

vidadarisakura said...

qish:
bagi aku ubat batuk!!

ko doktor gigi kan?
haha



budak:
c jahat setan yg amat!!


mop:
macam aku mimpi tukang mop!
lalala


damn!aku menaip slow gilak!!

LANtai mop said...

maksud kau tukang mop adelah 1 sumpahan?

eliza said...

tidur la suda...

atok said...

la,tdo sploh minit da mimpi antu?
atoyyy ;DD

ab geldofg said...

aku bz skrg....comel........tu pasal ko tk boleh tdo...biasa mlm...ko tdo dlm plukkan aku....

xfifax said...

amek ubat batuk ngan coke campo panadol
try lahh!
;DD

~d!b@~ said...

huhu~

tdo xbace doa.. tu la dia :P
kira la kambeng biri2 ahahahhaha

Y E R N ain said...

bila lg qishie tu dr.gg?

woi insomnia!

KhaLifah feDi said...

oic ko sdh telebeh sudaa vida..
adekah ini terkna virus insomnia ?
ti aq tolong dodoi ar..hehehe..
lalala......*mkn tempe sambal*

fafarafa said...

sabar....sabar...aku tau ko tgh teruja nk blk kann. ekekekkeek

GiGGLinG GaL said...

ini seolah2 kamu telah melangkah busut jantan, sehingga kamu tersumpa menjadik insomnia dan tak bley tdo.. wakakakaka

kesiannya la adikku ini..
suda la mata kecik, jadik garfield..
rambut panjang..suda mcm Ella..


lebi baik kamu tdur dik..

helena's said...

umang aih,.,ahhaha nak tompang gelak je la,,,kehkehkeh

qishie qawaii said...

muahaha..aku doc sakit tuan..LOL~~

kalo ko nk aku bg injeksen euthanasia..call je aku..umah kite
dekat kan??ti aku drive gi sane..

muahahaha

ezzati said...

perghh..bole mengurangkan umur ni ko tau x..huhuhu..shian ko..ko b'senam la b4 tdo..

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

meh aku dodoikan...wakakakkaka...

(^_^)

Ola said...

mngkin sbab ko terlebeh tidur yg dlu bah tuu....
muahahaha....

ambil ubat tdur le..

♥ Cik HeLena ♥ said...

aku sumpah ko tido cam sleeping beauty..lalalalala~~~

LifeSaver said...

x ingat ke?????aku kan sumpah ko (kes anak mami aku!!)

dasar lupa daratan~ lalala

vidadarisakura said...

lantai:
mebi?
haha


eliza:
hee


atok:
tidur 1 saat pun buli mimpi.
hee



ab:
YUCK!!!!!SUMPAH GELI!!!!



fifa:
ubat batuk aku abis.
hahhhaha



diba:
baca...
doa makan.
haha




yern:
ntah!
haha



kf:
ergh!~



farafa:
oh tidak!
haha



gigel"
heee

vidadarisakura said...

hel's:
sila2
hee



qis:
doc dog?
kaakakaka



ezzati:
adakah?
hoh?



apis:
yuck!
haha



ola:
nda!insomnia malar!
haha



cik hel:
heee..
sumpahan ko paling aku suka
haha



life:
ah!!!benci u!