dupdupmyheart

Wednesday, February 25, 2009

BUKAN SALAH C COMEL..TAPI SALAH GAMBAR.. -C COMEL YANG SELALU DIPERSALAHKAN-

yang kau pegi pecaya sama gambar sepa suruh??
ba alip ngang..bangang.

CUN
HOT
AYU
SEKSI
MUKA BAIK
COMEL



"babe..u look hot n sexy~mind to join me blablablabla~open bottles blablablabla"
"fak klubing!fak party!fak haha!"
"hey mind ur words babe~"
"mind ur 1st!dempigok~!
"hoh~u not even same in de pic..bye!"
"haha!sot la u..dun blame me..blame d pic!bai!"


"hai..awak ni ayu la..sweet je..geram i"
"kalau geram sila bunuh diri"
"er..garangnya..nampak je ayu"
"kadang aku kejam sampai bunuh orang..ko mahu?"
-no reply-


"hai awak.sihat??"
"aku sihat jak"
"kasarnya.."
"hoh kasar??aku punya lah berkelakuan baik2 menjawab soalan ko cakap kasar?"
"ko-aku tu kasar la..saya-awk ke..saya x biasa aku-ko ngan perempuan ayu cam awk ni"
"hah??apa barang..rilek2 suda..ni bukan menjawab soalan karangan bahasa melayu pun..neway..bila masa tah aku ayu??ko muka ganas tp jiwa lembut ni pehal?"
"er..sy x biasa la wak cakap ngn pompuan kasar2"
"nda biasa suda.ada aku kisah?baru cakap aku-ko..belum lagi aku panggil ko nama2 binatang pilihan..aku takut maw kawan dgn org2 cepat terasa ni..kehlar bai!



nilai2 murni dari pengceritaan di atas.
si comel bukan lah ingin belagak.
sesungguhnya beliau tidak hot.
dan beliau tidak suka kepada mereka yg ingin berkawan atas dasar hot.
dan beliau kurang pasti bahagian mana yg hot mengenai beliau..
adakah kerana selalu memuncungkan mulut itu digelar hot??
ok..muncung itu hot..
seksi?
oh tidak.seksi hanya bila beliau marah.
CUN-AYU-MUKA BAIK.
anda mungkin hampa bila mendengar kata2 nista dari mulut c comel.
segala prasangka dan syak wasangka watak baik mengenai beliau otometik terhapus begitu sahaja.
kan beliau suda pernah berpesan
beliau memang comel tapi beperangai buruk.
beliau mana suka menipu dn menghampakan perasaan org ramai terhadap beliau.
beliau juga sangat menjaga nama baik org2 cantik yg berperangai baik.
kesian si comel.selalu dipersalahkan gara2 gambar.
oleh itu jangan salahkan beliau
salahkan gambar tersebut.
sekian


ohya!~
c comel bole berkawan dgn sesiapa sahaja.
beliau bukan jenis pilih kawan.
asal ko jangan cepat terasa n jiwang suda.
sekiansekian.


mm..
don jaj a buk bai its kava gal~
gambar kan pandai menipu.
sekainsekain.




penyimpulan:
kadang2 aku layan jg msg menyampah.
kan aku baik dan comel.

11 comments:

KhaLifah feDi said...

siapa org etu? kamu ker c comel?
jgn rendah diri ok...

lalala....*aku suke tengok cermin*

eliza said...

kasian itu orang...

GiGGLinG GaL said...

kasian sama org yg terkena sumpah seranah maki hamun jadah kamu itu..
he he he...
nda apa la dik.. kamu memang si comel..
hanya org yg tahu hati budi kamu jak taw kamu gimana perangainya..

sila menjadi lebih seksi dan hot dimasa-masa akan datang

sekian..

wakakakakakakakakakakaka

mrblind said...

weh..bapak ganas lu ni..hahaha

helena's said...

comel poyo la ko ni,,kesian gile budak2 tak besalah tu..mesti nightmare,,haha!

pink_butterfly said...

hiskk, sapa la yg ckp V ni comel n ayu? rabun sungguh matanya~


cuba kasi kenal dlu dia sma aku V!

haha~

Budak Panjang said...

pi mampus weh!

Dato Paduka Masri said...

minta PUJI

A a D i I ? said...

keh laa..
nt aku pggl ko si-setan-comel..
oke?
x jiwunk kan?
kakaka..

kEy said...

wah!!~
akli ni guEk setuju!
ntah papE je!
cakap aku k0 p0n kate kasar!~
ingat ape?
kite ni adik beradik ngan kasar dawai?
itu je, lalalala~

Ola said...

hoh...
kasian ma tu org..
haha
tp xpa..
keep kasar2 tward pipol yg cmtu ah..
hehe