dupdupmyheart

Sunday, February 8, 2009

BILA PASANGAN GAY MENUKAR IDENTITI

aku syak campur saspek dia di sampuk hantu gunung ledang.

yakin!

atau..

c jahat suda kembali ke jalan yg benar dan seterusnya berada di pangkal jalan?
oh no!!!
mana boleh!!!
kurang la ahli2 NERAKA!

sekian

18 comments:

Budak Panjang said...

oh tidak, aku yang menyampok c puteri gunung ledang tu. dan yang pasti aku masih melepak2 di dalam ruang neraka yang dingin ni beb, kau maw join?

vidadarisakura said...

ah!
persetankan!

haha

aku maw join tapi aku perlu bekerja bekerja sekarang ini untuk mencari rezeki dan sesuap nasi untuk anak2 dan cucu cicit sekalian alam..

haha
babai~

Budak Panjang said...

sesuap mane la cukup untuk anak2 cucu2 cicit2 kau semua tu. carik beratus2 suap oke!

GiGGLinG GaL said...

waaaaaaahhhh
komfiyus sebenterrr..

vv..bila ko jadik nenek?

wakakaka...

sah v suda kena sampuk ni..

BeaN MorENo said...

vi memang ari2 kene sampuk...

apisz said...

bagus lah..si Gay ni semua hensem2 dan macho..konfirm ko terpikat V....

kalau diorg dah kembali bernafsu kepada perempuan, ko kena selamatkan diorg lah...dgn kate lain, jadi wife diorg..

muahahhahahaha...

(^_^)

Shahrul Azry said...

2-2 kene sampuk!
aku je oke lg ;)

LifeSaver said...

sape yg gay? sape psgn gay itu??


psssttttt...gosip ni!!

PJ selamba said...

tapi kan...
kalau v suka gay...
kompom ramai lelaki sejati nak jadi gay nnt..
miahahaha!
larikkkkkk
vrooommm!

eliza said...

vi bgus la tu kurang sda ahli neraka..nda la brsesak2 nanti di sana.. hehee

razor said...

cik vi, kenapa kantoi smlm keluar sifat jantan ha?

cerita la cerita la...

kat mana yang keluar sifat jantan tu?

ha?

*pinjam beg doraemon boleh?
lalallaa

besi said...

tukar identiti?..krisis identiti ke?

vidadarisakura said...

budak:
biar durang kebulur..
haha


gigel:
50 tahun akan datang kak..hee



bean:
ko setiap saat kali.
lalala


apis:
ohno!~



sarul:
sarul sempena ko insomnia..mari ko ganti jadi pasangan gay aku..c jahat suda mati tekubur kan?
kan?
kan?
haha



life:
lallallala
ko memang wartawan!
haha


pj:
ohno!!!



eliza:
tapi..
nanti ekonomi merundum la..kurang pembayar sewa..
haha



razor:
apakata ko yang ceritakan...
buat entry ka..tapi ko tulis si comel jakla..
hahaha
razor ko kira bertuah sebab dapat tumbukan padu maut c comel serta menyaksikan secara life beg doremon aku.

kakakaka

vidadarisakura said...

besi:
er..ko nda taw meh aku ni anak jantan?
haha

Budak Panjang said...

ko ni vi.. tak patut langsung ko mencarik pasangan gay baru. walaupun aku dah menjadi c panjang, tapi aku masih insomnia maa!

vidadarisakura said...

ah perseetankan!
aku rasa aku berpasangan dengan bapok sekarang ini..

kembalikan c jahat~


lalalala

Budak Panjang said...

ala ko ni, sumenye nak dipersetankan. aku true la weh!

vidadarisakura said...

kasi bukti!

siyes
aku saspek ko bapok!
sumpah!