dupdupmyheart

Sunday, February 8, 2009

BILA KAMU INGIN BERJUMPA DAN BERCAKAP DENGAN AKU..

MAAF..
SUBTITLE TIDAK DISEDIAKAN
sebab aku tidak mempunyai alat2 canggih untuk menyiarkan subtitel tersebut secara live.


MAAF
TEDA ALIH JURUBAHASA ISYARAT DISEDIAKAN
sebab aku bukan RTM yg menyediakan alternatif khas untuk org2 tuli dan babau.


MAAF
TEDA SIARAN ULANGAN
rancangan ini dibayar siarannya


sekian

......................................

sumpah~
bahasa yang berkecamuk ditambah speed yang boleh disaman boleh memeningkan anda!~

tidak percaya?
tanya mangsa2 kejadian..
lalala


neway..
aku berjaya memurtadkan bahasa KAK DIBA, PACI AB dan ATAN
sebab aku nda perlu cakap keyhell sama durang

hahaha

nda lama lagi durang cakap bahasa sabah la tu..
kakakaka


hebat kan aku?
hee

orang kelantan pun terer cakap sabah oleh aku
apalagi durang2 ni...hee


n

budak2 blogger yg west yg YM dengan aku
lifesaver
fenda
faryn
lucky
farafafa
tunangan org
sepa lagi ar??aduih!dasar pelupa..

kamu belum dengar lagi aku bercakap
nda percaya?
tanya budak hijau~
itupun nasib baik ada tukang trenslet by c indon..
kamu kena terima hakikat
hahhaa


bukan ego campur aku nda belajar cakap weh
tapi sumpah
aku nda maw kasi malu diri aku
dengan menyebut:
rumeh
sambel

argh!dem shit!
haha

tapi..

kalau situasi formal
aku ndalah kasi tunjuk ketara bangang aku kan..
jadi disitu nampak juga aku try..
hee


sekian..


oklah babai~

ai nak mandi pastu pegi keje~
cish!bunyi macam indon jak..
haha

13 comments:

Budak Panjang said...

aku maw bertutur dalam bahasa sabahan juga bole?

vidadarisakura said...

cara ko tulis tu pun suda macam indon!

kakakkaa

Budak Panjang said...

siot kau! hahaha

~d!b@~ said...

ahahahhaa

siannn.. saba2.. kakak pasti satu hari nanti mereka akan mengerti jua waahhh cam puisi semalam x? :P

Dato Paduka Masri said...

argh..... translet by indon ko bilang.... nasib bek ko xjual rokok semlm kn.... hahahahahahaha... lupa bawa stok la tu....

LifeSaver said...

xpe2..aku akan bwk translator..kalo aku x paham..aku ketuk je ko..

eliza said...

translet by c indon..isss..aku tau tu sapa..hahaha

vidadarisakura said...

budak:
haha!indon wannabe


diba:
fuyoo puisi gilak bahasa..hee


dato:
haha..kaukan indon!
ya mas?ada apa?
kakakaka


life:
pastu kita men ketuk2..hee


eliza:
sila teka..
haha

eliza said...

aku nda payah teka la..sbb jawapannya ada di atas..heheh

F A R Y N said...

ko utang aku aksi2 menunjukkan kain dalam di webcam...hahahaha

vidadarisakura said...

faryn:
aku yakin ko maw komen entry lain
haha

BudAk hijAu said...

haahahah...mmg sumpah aku xphm kalau ckp laju...hehehhehe..

Y E R N ain said...

org len ckp sbah mcm pilak!! tulung!! tulung!! get ya tutor...