dupdupmyheart

Monday, February 16, 2009

BERITA BAIK KEPADA TUKANG2 TAG

aku tengah beriltizam sepenuh hati menjawab tag2 yang telah lama dihutang.
memang mati muntah la kamu baca tag aku tuh.
sumpah banyak
haha

jadi
merujuk kepada ini

http://vidadarisakura.blogspot.com/2009/02/entry-ini-untuk-tukang2-tag-sekalian.html


aku buat yg di link sahaja.

dgn yg aku ingat.

so..
sesepa rasa tag dia ada lagi tuk aku.
sila remind sini.
tarikh tutup sampai pukul 12 malam ni.

haha..

18 comments:

helena's said...

http://helenalatisha.blogspot.com/2009/02/dulu-kan-mak-suh-belaja-menulis.html

hamik link ni jawab2!haha

Dato Paduka Masri said...

aku punya tag secara lisan.... hahahahaha...

Y E R N ain said...

yg org bg pn dia x jwb lg. haih~

qishie said...

http://mylifeasqishie.blogspot.com/2009/02/mari-sahut-cabaran.html

lupe la..ahaha

pink_butterfly said...

V syg...

utangmu pdku bila nak byr???

vidadarisakura said...

semua di atas.

tag suda di jawab.
jan risau.


haha

GiGGLinG GaL said...

malangnya ai tak pernah tag kamu.. skarang maw tag bule?

KhairiL's said...

kalu nk aq nk bg

HAHA

PJ selamba said...

camtu pulak ke?
hehe
rugi aku tak bg tag banyak² kat si v ni
adeh

fafarafa said...

vi...sila byr utang.

http://miyu-us.blogspot.com/2009/02/emosi-khamis-takde-keje-2.html

time kasih

Dato Paduka Masri said...

aku punya tag belum jawab.... banyak lagi kan... dan berlansung secara lisan....

~d!b@~ said...

ermmmm akak tgh kaji, dmanakah kebaikan berita ini?

ahahahahhaaha :P

LifeSaver said...

tag aku cepat byr ye...(sambil mengingatkan ko ni aku tgh pegang parang)

hahaha

lizz said...

giler baik ati ko arini naa???kentut ar.hahaha

mrblind said...

lu buang tebiat ke apa..

BudAk hijAu said...

ko hutang aku...aku dh 838 kali tag ko..jawab semua.no excuse!!

DIK AN said...

Dasar pemalas macam bakas memang macam ni...

vidadarisakura said...

SEMUA DIATAS!

GUA DAH SETEL HUTANG2 TERSEBUT!

NANTIKAN KEDATANGANNYA~

haha


dik An.mana setan bayar hutang awal2..
kakaka