dupdupmyheart

Sunday, February 8, 2009

APAKAH BANGANG BILA HEMPON MENJADI LOBET??

argh!!

dem2!!!

banyak2 hari...kenapa harus semalam hempon aku abis betri..
ko sungguh kejam wahai hempon!!!

TAPI YANG PENTING~

aku dapat begambar sama punca-aku-mahu-pergi-maskara.

FYNN JAMAL!!~

ailebiu lah!

"ni mesti blogger kan?yg mana 1 ek?"

"eh ndapalah kak..kitorang bukan blogger pemes"

hee..


anda ingin melihat gambar tersebut?
oh no!~
aku malas maw upload
sebab
kecomelan aku sangat terserlah
sampai
TEDA SEORANG PUN LELAKI KACAK MENGORAT AKU.
cis bedebah mereka2 itu!
diorang ingat aku ni budak bawah umur kali
ataupun
lakonan aku sebagai perempuan melayu-hot-lagi-ayu-macam-shial adalah GAGAL!
sebab
sifat2 jantan aku terserlah akhirnya!
hampir aku di cop gay
cish bedebah!


neway!

MASKARA BEST!!!

13 comments:

pink_butterfly said...

upload la vi! aku ingin mgukur tahap kecomelan mu itu dgn mgunakan pita pgukur...ataupon pgukur pH..atau pon pgukur suhu (themometer tuuu)....


adakah secomel aku?

hik3...=p

vidadarisakura said...

pink:
cis!tahukah dikaw bahawa aku ini seorang pemalu tapi comel?

ai segan la yu..


hee

~d!b@~ said...

hoh?
henpon tu kecik ati laaa
asik kena caci maki jak haha!

fynn jamal said...

hahahaha
comel

vidadarisakura said...

diba:
hee


FYNN JAMAL:
OH NO!!!!!!!!!
MACAMANA BOLEH JUMPA NI?
ORANG NDA MENTION PUN NAMA SEMALAM..
ASTAGA..


MALU AI~
SUMPAH!!!!

Ola said...

kalo ndak mau lobet,
beli 2 bateri,x pun 2 fp trus..
hahaha..

upload la ye..
buktikan kecolmelan anda!!
^0^

Dato Paduka Masri said...

aku tau sapa ko tumbuk semalam.....

LifeSaver said...

TEDA SEORANG PUN LELAKI KACAK MENGORAT AKU.

ayat di atas ayat menagih simpati..hahaha!!

eliza said...

letak gambar la adik oii..
kcomelan mu nda kan tegugat juga..

hehee

vidadarisakura said...

ola:
bukti suda dihapuskan..
haha



dato:
sepa?
lalalla



life:
kaw kan..
asal ayat aku berunsur2 gatal laju jak ko tangkap ka..hee


eliza:
kak..ada org kirim salam sama ko semalam..
nama dia razor
dia maw ambik ko jadi kekasih.
dia bilang la..

lalalala

eliza said...

vi..kirim salam balik sama dia...

tp btul ka dia kata mohd vida ada tumbuk dia semlm?dia bilang la..

padan mukanya..hehehe

vidadarisakura said...

eliza:
kimbet!
dia mengadu sama ko kak?
kakakaka


ada 2 org mangsa kejadian semalam.
sila lah inteview mereka
kakaka

BudAk hijAu said...

yessszaa...maskara sangat bessh!!