dupdupmyheart

Saturday, February 7, 2009

ANTARA PROPOSAL DENGAN BLOG

aku bingung!
kawan2
tolong buat solat hajat untuk aku
supaya aku bangun pagi esok proposal projek aku siap dan tersiap sadai kemas di atas meja.

tolong la anak ini
orang susah bah dia ni
sudalah buduh inglish
comel lagi tuh!

ops..
lupa
kurang suda~


hm..aku sayang blog aku.
tapi aku lagi sayang sama diri aku kalu proposal aku kena rijek.
aku belum buat apaapapun..
jadi..
malam ini aku tepaksa menjadi budakberilmiah sedikit.
segala komen2 dan permohonan akan dibalas esok
aarap paham
kalau rajin aku balas ondespot.
dan
sila tinggalkan jejak anda
jangan risau
aku boleh jadi gosbuster cari kamu.


ada 2 minit lagi pukul 12.


jangan la mata aku mengada2 mengantuk
suda puas tidur d ofis
ada hati lagi maw tidur d ruma
cis
dasar!


ok!!


cukup pukul 12..



PROPOSAL!!MALAM INI AKU BERLUCAH DENGAN KAU!DEM!

geng insomnia aku cari kamu bila aku selesai pertarungan!
sekian~

7 comments:

besi said...

pegi siapkan keje yg patut tue..
pegi cepat....heheheh

eliza said...

gudlak...

selamat jangan tidur lagi..

heheheh

LifeSaver said...

cis..bercinta dengan proposal konon..membuat aksi lucah depan aku leh plak...ada hati nak berangan makan kek bersama ku...

wiseman1stopcentre said...

adus..masih ader n3 lagi ye...hebat kamo!....jgn ribut2..rimas...tensen2...
bole siap...V boleh...positif tau...
enjoy je!...
p/s:hahahahahha..kena buat proposal!..

GiGGLinG GaL said...

vi,
kita memang geng insomnia
tapi saat ini
mata ku ini digam2 suda..

sama juga..
ada kerja terbengkalai

addduuuuhhh!!! gunite v!

ab geldofg said...

solat hajat lbih bgus dbuat sndiri

vidadarisakura said...

besi:
er..
lalala
siap2..tapi dalam mimpi..
haha


eliza:
nda2..tenga segar la ni..
haha


life:
lalala
ko suka mengantoikan keadaan kan..
haha



wise:
ya2!!
positif!
haha


gigel:
mana insomnia tidur awal!
haha



paci:
iya!
tolong buatkan utk aku
haha