dupdupmyheart

Wednesday, February 4, 2009

AKU BUKAN KAKI KELENTONG TAPI..

pandai kaver2 bah!

jangan kasi ketara buduh sana.

lalalala

.........................................................

macam biasa.sempena aku tidur lambat
aku bangun kurang awal la tadi.
awal suda tapi aku tidur balik
bukan salah aku
aku sayang bah opismet2 aku
tapi aku lagi sayang mata aku..
jadi aku pun tidur...
demi sayang..

lallala


satu lagi..
aku jenis lupa hari sama tarikh.
aku boleh tanya dari pagi sampai petang hari ni berapa hari bulan n hari apa.
ITU FAKTA PASAL AKU..
hee


astaga.
mati2 aku ngat ari ni ari kamis.
sekali ari RAbU pulak!
ADA SEPA2 MAW BAWA AKU TINGU WAYANG MALAM NI?LALALALA


sampai ofis
ada moning talk
lewat 4o minit.
aku masuk bilik maci kleaner
lepak2 main tapak sama dia
hee


masa tu aku duduk mencangkung
crita2 antu

pastu
ada staf keluar.
sakit perut.
tengok aku
tengok dia
peACE bebeh!hee

pastu P.A GM keluar
ngam2 tengok aku duduk mencangkung

"u sakit perut?"
"ha?haaaaaa..a'ah~sakit..lalalalalala"

KAN AKU SUDAH SELAMAT DISITU~

maci kliner senyum2 jak..
hee

15 comments:

ifahruzzaman said...

kau kalau taktik melepas diri cukup cepat kan....haduih la!!

F A R Y N said...

aku nak print ni..kasi bos ensem ko baca...hahahahaa

LifeSaver said...

giler terror ko berlakon...nape ahmad idham x amik ko berlakon ar..filem baru dia..jangan pndg tepi...hik3

Atan said...

he he anak ular lidi dah jadi anakonda... ular lebih keje kureng

ezzati said...

hheheh..pandai ko..

p/s: aku nk tgk wyg mlm ni...nak join..jom2..jmpa kat Qbay Penang delapan malam

ab geldofg said...

ish2 truk btl ko...nsib baik aku dpt trima ko seadanya

eliza said...

err...aku support apa saja yang ko buat vi..

En. PeRD said...

hahaha.. x leh blah... bohong sunat namenyer tu

budak jahat said...

jom2 tengok wayang! cite doremon!

vidadarisakura said...

ifaraiziah:
itu sifat smulajadi..
arap paham.
hee


faryn:
yeah!!parin kembali memperin!!


life:
sebab bakat aku nda amat mahal..tahu?
lalala



atan:
hidup ular!!!


ezzati:
rahmat dari ALLAH..
lalalla



paci:
kalau setedanya?



eliza:
ko pensapot tegar aku!!heee



en.perd:
utk pengetahuan aku tok mudim aliran bohong2 ni..
haha



budak:
jom!!ambik aku..
haha

budak jahat said...

ambik ko kat mane la seh? kat cc?

vidadarisakura said...

ambil aku sini.

budak jahat said...

japg aku sampai!
dgn pak karamu

GiGGLinG GaL said...

kamu memang pelakon terer ar ...
tektik melepaskan diri...
hhehehe..

vidadarisakura said...

budak:
hoh?
ko suda geng sama pak karamu?
hee


gigel:
itu bukan belakon kak.
itu luck~
hee