dupdupmyheart

Thursday, February 12, 2009

AH!! U NI...SUKA SANGAT CAKAP CAMTU..

TAJUK ENTRY BACA DGN NADA GEDIK~SLANG KL KALAU BOLEH.


punca perbalahan: barang baik berlogo 18sx.

lokasi : meja si comel.


seorang kakak opis tertiba2 terlalu lalang dan termelihat barang baik tersebut.

dan emosi melanda.

"weh!ko mana bole baca ni.. 18 sx weh!!"

"hah??!! apa?? ooo..alaaa rilek suda."

"ooo..kaw..aku bole baca..ko mana boleh..bawah umur!"

"skwezme ar!!aku lagi tua dari ko..ko muda dari aku..ko yg bawah umur.."

"hah?yeke?ah..tipu..umur berapa2..lahir tahun berapa??? aku 1986..ko?"

"85 sot!!mentang2 ai budak prektikal..ai tahulah ai ni comel..lalalala"

"laa..yeke???"

dan kakak opis tersebut masih dalam keadaan bangang dan tidak percaya.


kesimpulan:
PERLUKAH AKU BERLAGAK MERUJUK KEPADA DIALOG DIATAS?
ah!sudah~
kompom kamu muntah!~



IKHLAS
si comel.
-benci taw~asyik2 kena cakap comel~huh!~-
(ingat...baca dgn nada bapok KL kalau boleh)

.................................
atau

mungkin juga kakak opis ternampak kelakuan lucah aku???
argh!~
ntah kenapa ai feel gedik arini!
dem!~

abaikan sweater!!sejuk shial!

20 comments:

KhaLifah feDi said...

ah serabai lor vida....
ujan lebat ker tdi ofis tue td yer..[bhse kl tue]
lalall...*peace*

nosa said...

akak cuba dek...memahami apa dek tulis.. hehe..tak paham gak..
blog walking--anyway nice blog..

besi said...

dah cukup umur boleh je....

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

gediks! gatai!

wakakkakaka..

(^_^)

♥ Cik HeLena ♥ said...

haha..layan jeaa..pedulikan merekaaaa~~~ko punye muke npk chomel cam bby..sbb tu akak tu ckp ko bwh umo..hikhik~~
gelak gedik cket~~

Babyjane[The Juliet] said...

hahahhaha vida2
:)

Miss Hazzy said...

best ar baca entry akak (tua dari hazzy ley pggil akak la eh?)

selamba jew...

qishie qawaii said...

dasar camwhore kamu~~:p

LANtai mop said...

kau nak ckp yg kau nmpk mude ar??

helena's said...

ye ye ko memang nampak comel lagi mude,,mcm aku!haksss

Jard The Great said...

oooooooooo........ comel la tu.. haha

GiGGLinG GaL said...

dasssssaaarrr org cumil slalu gitu..
wakakakak...

v, tanya sket.. lucah sgt ka? ada gambar lucah tu tak? kasi snap sikit perlakuan lucah mu itu..maw tengok

ai rasa..kakak tu yg maw baca dulu tu..itu yg dia saja jalan2 cari pasal sama kamu!

KhairiL's said...

chumel + tua =

dpt satu lg formula..jawapan cari sdr
HAHA

Ola said...

hmn..maybe akak opis td tu yg ter-hengen maw baca..

xfifax said...

gedix sekali sekala ala-ala bapok KL ta pe
;D

LifeSaver said...

gedik kali ni???excuse me???aku silap dgr ke???bukan kli ni...ko tiap2 hari gedik!hahahh

vidadarisakura said...

kf:
yg penting comel
haha


nosa:
berusaha!!


besi:
cukup!
kakaka



apis:
yg penting comel!
lallala



cikhelena:
ailaikke u!
kakaka




baby:
hee
bila ko maw ambik gmbar aku ni?
haha



miss:
baik adik!
haha



qis:
jeles!haha



lantai:
perlu aku terang kan?
kakaka



helena:
yup!
haha



jard:
bana!
haha

vidadarisakura said...

gigel:
itu lucah tahap comel
haha



kai"
ajaran sesat ko ni!
haha




ola:
memang pun..hee



fifa:
haha



life:
yg penting comel kan life!
kakakaka

N said...

vida aku paham.
aku pon comel gak.
org sbenarnye tak paham yg org comel ni, mmg suka mengaku dia comel.
kalo tak comel mcm mane nk mengaku comel ye tak?

okeh aku merepek. sila maapkan.
haha!

vidadarisakura said...

N:
bagus!
haha