dupdupmyheart

Thursday, February 26, 2009

ADA APA DENGAN KOTA BELUD?TEDA APA2..

KB memang teda apa2.

cuti aku mungkin tidak sehebat cuti kamu

1 minggu lebih aku drumah
baru semalam aku keluar pegi pekan
itupun kasi teman puanmulia shoping.

aku bukan anti-sosial ka apa
tapi aku memang pemalas maw keluar
best lagi duduk rumah
tapi once aku keluar memang nda melekat la aku druma.

kawan2 merangkap geng karas aku pun belum sedar kewujudan aku disini
lalalalala

memang aku beniat becuti dalam rumah sahaja.
sebab aku pun ndatahu lepas abis prektikal aku stay mana.
mungkin tanah sendiri
mungkin tanah org

jadi kesimpulan dia.

majulah sukan untuk negara.
lalallalaala



macam biasa.
sori stil nda dapat reply komen kamu.
huhu
minggu depan baru aku mengganas~
lalalala


er...PROJEK ANAK YATIM TU JADI KA NDA??
boleh aku tarik diri?
sebab....berat aku betambah beberapa ganda yang sangat mengganda.
aku takut kamu2 cakap aku tipu kamu yang bahawa diri aku ni comel sebenarnya tidak.

llalalalala

13 comments:

kEy said...

hahahaha~
lme suda aku nak cakap sebenarnya yg kamu ni suda xc0mel..
cuma xsampai ati..
hahahahahah~

hari ku cakap

^^VIVI kechumellan anda dah ditelan masa^^

hakhak~

Ola said...

ui,bkan d KB tu ramai balance2(balan2) ka?
haha..

helena's said...

haha tak berape nak comel da,,aku pecaye ea..

GiGGLinG GaL said...

ikan belut ada?

cepat2 balik sini..
kasi jawab tag!

KhaLifah feDi said...

kunun2 jak ko ni vivi kata teda chumil kn..

fafarafa said...

jadik laaa. ko nk g dgn aku ke apa?

qishie said...

kota belud teda ikan belut ke?

haha

~d!b@~ said...

waaahhh berganda?

excitednyeee nak jumpa vv!!

muahahahahahaha!

BudAk hijAu said...

ko jgn nk menggedik tarik diri...aku sepak laju2 kang!!

ada aku kisah ko gemok mcm aku...?hahahha..

blweeek!

Anonymous said...

kalau berat badan naik, ko tetap cun....wakakkakakkaka


-Ikhlaswarisan-

jajazuzu said...

vivi, aku mmg sakithati kalo mau bukak blog ko ni....

jgn kat aku x baca doa ats tu. naik jenuh dah aku baca. siap terhafal lagi!

ab geldofg said...

aku tau ko rindu pada aku...tkpa....biasalah bpisah utk sketika saja...syg.....mggu depan kita bsama lagi...memadu kasih

Budak Panjang said...

weh abes praktikal kalo stay sane kena pakai internet yang power la siak! jgn jadi kura-kura!