dupdupmyheart

Monday, February 2, 2009

ABANG TEKNIKAL....JANGANLAH TENGOK AI BEGITU..AI MALU..

ko tengok2 pehal?

aku tahu aku comel!
titik!
noktah!
tamat!
end!


saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada mangsa2 buli saya kerana telah membulibalasbalik dengan menyocok pinggang saya

SETERUSNYA

keluar nada2 ringtone makian versi melatah yang sungguh comel dari saya
diikuti tindakan refleks yang amat mencuit ati yang menyakiti tubuh badan kamu

dan kita bagaikan d tepi tasik bermain kejar-kejaran
dan akhirnya kita tersedar sebenarnya kita berada d dalam opis.

dan bosensem hanya tersenyum melihat aksi lucah kita!

ah!aku benci dbuli begini.

opismet..
kamu buat saham aku jatuh depan beliau2!

timakasih

ah!aku gagal menjadi ayu sekali lagi.
kepada lelaki2 disana..perempuan ganas beperangai buruk ini ada yang mahu ka?
oo aku lupa...
kepada lifesaver
aku sebenarnya jantan
tapi aku hairan aku mempunyai alat sulit perempuan?
macam tu?

15 comments:

~d!b@~ said...

oi!
keje laaaa
ishh pe nak jadi nih? :P

KhaLifah feDi said...

bhahahhaa.........

aduis..sakit pewrut aku vida..

=0

Mieaa said...

astaga vi
hahahaha.

vidadarisakura said...

diba:
haha!
org suda buat keja sehabis baik la ni kak!


kf:
pegi berak la!


mia:
subhanallah..

haha

eliza said...

aksi lucah? hoh aku nda mo bayangkan.

Shaffik said...

ader unsur lucah ni..bahaya nie..hahahaha

Babyjane[The Juliet] said...

hahahaha
perempuan ganas
lelaki lembut nak
bru ada pro and con
:D

LifeSaver said...

vi~
aku nda ckp..ko mengaku ke??bak aku check!! cukup2 la ko control kecomelan mu~

Raihanna said...

haha... abehla saham ko v...
guane ni....
adeyh2....


ayat ko yang last....
HAHAHAHHHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAHA

KhaLifah feDi said...

bkn berak melaburlah vida..kui2..

psst:-knp dgn sis eliza..dye dtg bln ker vida?

ab geldofg said...

jgn tjuk sgt keMALUan ko tu vida

pink_butterfly said...

hehe...

ofis da transform jadik playground ka?

vidadarisakura said...

eliza:
kak..tolong la bayangkan
kompom comel

lalalaa



shafik:
unsur2 lain ko nda detect?
lalala



baby:
arap2 jony dep tu lembut.hhehe



life:
ah!persetankan~
hee



rai:
beli saham baru.
haha


kf:
ko napa?
ko pun period?


paci:
jadi takan ko jak asik tunjuk kemaluan?



pink:
ko rasa?
haha

Juliana Edgar said...

HAHAHA lawak doh!

vidadarisakura said...

juliana:
agak2 boleh masuk reja lawak?
lalala