dupdupmyheart

Friday, February 13, 2009

ABANG MAXIS...DIKAU PUJAAN HATIKU..

berhubung kes semalam.

aku sudah cakap kalau aku marah aku boleh
bertukar menjadi hokhogen dan bikin aku jadi seksi dan tidak comel!!damn!

sebab mrmodem betul2 mencabar jiwa+iman+kecomelan bila beliau langsung tidak bekerjasama dengan aku..ah!!kau merajuk apa mrmodem?

3 jam bai!!!
3 jam aku depan letop dan berdialog berbaur perkataan lucah dengan mr modem!!!
argh!!
tensen campur frust gilak semalam!!
kalah2 frust time putus cinta!
shit~

sudahlah banyak kerja maw kena setel!
argh~

dan pagi ini.
aku bangun awal pagi.
konon maw memaki2 orang2 maxis sebab memutuskan nyawa aku semalam!

pagi2 buta
kompom2 suara aku SEKSI dan TIDAK COMEL!!!
nasib baik ABG MAXIS ada!
dan dia telah menyelesaikan segala permasalahan.
dan aku nda bongok lah maw bagitahu dia modem itu suda pecah~
yang penting boleh terima lline!~
lalalala
YES!! KEMBALI COMEL!!
YAY!!!!


ABANG MAXIS!!!TIBA-TIBA AKU RASA FREE ESOK HARI.. SUDIKAH DIKAW MENDETING DENGAN AKU BESOK???


ah damn!!!
aku lupa tanya nama n number fon dia!!!misi mencari sepa abang maxis!!

ABANG MAXIS..SILA CARI SAYA C COMEL INI!!!
SEKIAN~



penyimpulan:
MAXIS Hotline kan 24jam.
yg aku bangang tunggu sampai pagi mahu kol kenapa??
bangang!~nasib baik comel~
cis!

28 comments:

A a D i I ? said...

adehh..pg2 aku rs perut aku da nk pecah bace entry ko nih. lawak2.. kakaka.. sengal dowh !! ^_~

ko ni bengong la V.. :D

LifeSaver said...

xperlu bg tau..aku tau ko bangang + bengang...

p/s:hulkhogen kalo marah pon lagi comel dari ko!!

akuxbiadab said...

on69itu bkn bangang cume ko nie sengal air laut jer banyak makan mentibang laut nie V...ko nie dah teruk...hish...

eliza said...

syukur la kalau semua suda ok... :)

Anonymous said...

bersyukur la.. =)


(^_^)

-ikhlas-

~d!b@~ said...

waahhahahahha tensi nampak?

saba saba.. maybe dia bg can vivi tdo? haha! :P

Dhada said...

HAHA ta habis dgn perkataan comel .

Y E R N ain said...

biasa la si bangang.

sparkystar said...

erkk...lilex2,abg maxis tu ada cmel mcm inchik sparky tak? ngeh3

vidadarisakura said...

adil:
minum pil ciketehon~

hee


life:
ko memang jeles!
dasar musuh cinta.


kobiadap:
ko biadap doh!

haha


eliza:
maw kenduri 7 ari 7 malam ni..hee



anon:
sukur..
ko terlalu hensem ka sampai maw anon2?

haha



diba:
kan kak?
haha



dhada:
takkan comel hilang didunia vv..

lalala



yern:
sepa?ko?
kakakaa



spark:
ko comel meh?
heee

qishie said...

abg maxis x layan gay..haha

GiGGLinG GaL said...

WAKAKAKAKA...
Bikin ai gelak lepas tensyen
nasib baik kamu ada..

i.am.belle said...

kirimsalam sama hulkhogen. lalalala...

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

anon:
sukur..
ko terlalu hensem ka sampai maw anon2?

haha



aku sumpit ko baru tau!!!! aku mls nak log in.tu yg anon...

helena's said...

ahaha..tu je nak ckp!

ab geldofg said...

pkataan lucah tu apa ye...aku kurang fhm

Ola said...

tu la ko..
buang2 line..
tgk sampai hilang

wakakakxD
*abg maxis tu,jiran datuk angkat sya..ko mau knal??^^

pink_butterfly said...

yg aku bangang tunggu sampai pagi mahu kol kenapa??
bangang!~ <--nasib bek kau jujur...

dBa said...

tau pun kau bangang!!
haha

Shahrul Azry said...

pengakuan bangang lagi cacat dari vivi melisa! :P

xfifax said...

nak satu abg maxis!
haha

;D

Monkey D Luffy said...

hotline 24 jam... tipu lah... abang maxis dan abang celcom jantan penipu.. jgn ko percaya

KhairiL's said...

kalu abg maxis tu x nsem
ko nk x no. tepon dia

HAHA

♥ Cik HeLena ♥ said...

aii likee hakhogen!!lalala~~

vidadarisakura said...

qish:
mana ko tahu?
hee



gigel:
nasib kan kak..
hee



belle:
kirim seja..
hee



apis:
hahhaaa
ko pula anon tu!
kakakaka



hels:
hee



ab:
apa tu?

Budak Panjang said...

bukan pagi2 saja nda comel dan nda sexy. setiap masa pun nda sexy dan nda comel!

vidadarisakura said...

ola:
nda maw!
hee



pink:
bukan cam ko..
nda jujur!
tipu seja
haha



dba:
ko tahu ko bangang?
hahhaha


saruk:
ko ogok!
haha



fifa:
ambik!




ambuk:
aku pecaya ko seja..
hee



kai:
yg penting bukan ko
hahhaha



cikheL:
aillaike u too..
hee

vidadarisakura said...

budak:
setan ko!
haha