dupdupmyheart

Saturday, January 17, 2009

VIDA VS BEDAH!

sambungan vida vs hospital..
..................................................


lepas kuar hospital tu
secara otometik ada la bah kan apoimen sama doktor eberi month
maw tingu pekembangan kunu
selama tu la jg aku puasa megi, telur,asam2 dan sebagainya...

tapi aku puasa depan mama aku jakla
haha

gilak?
benda peberet ditinggalkan begitu sahaja
no way man!

pastu

ntah kenapa
lepas 1 month tu
kes aku kena bawa pegi hospital kk HQ
aisey~kes lagi tu...kakaka
macam baya jak..


1st apoimen dkk
saiko gilak aku tingu pesakit2 dia sana
bole aku tepikir lagi tu nda lama nanti giliran aku la duduk d kerusi tu
gilak..beharap laagi tu..
haha
pastu
cek2-itu-ini-dan sebagainya
buat apoimen baru

nex month.
2nd apoimen
cek itu ini dan sebagainya
pastu...
doktor cakap..
nex month dia suh datang lagi check itu ini lepas tu maw operate aku kalau positif
aku takut
tapi aku kan cool mana buli tunjuk takut

pastu..
nex apoimen..
aku takut..
sumpah!
jumpa doktor
guez wut?
ntah macamana fail aku hilang!
haha
hilang gilak!!
selamat2
so aku kena buat cek up dari awal
scan sana sini.buat itu ini.
setel
buaat lagi apoimen..
boring suda aku.

nex apoimen
aku nda pegi
hahaha
sebab..
aku buat2 lupa pasal apoimen tu
bapa aku pun terlupa sama.
tiba2 bapa aku tanya
aku pujuk2 bapa aku..
aku cakap aku sihat
tengo 3 bulan teda apa2pun
doktor tu yg salah cek
banyak laa hasutan semua..
ok masalah setel
haha

and semua bejalan dengan lancar
even aku kadang sakit
aku nda cakap
diam

tp 1 malam tu
malam sambut y2k
aku ingat
sebab aku 1st pesakit masuk wad utk tahun baru masa tu
tepat pukul 12 malam

aku nda begerak macam biasa
sakit
kena antar ospital..
cek2 semua
aku kena tahan di wad
1pagi tu juga
ok aku redha
mana tahu aku dapat hadiah sebab masuk hospital sempena tahun baru
otw pegi wad
disorong nurse
lalu wad kanak2...aku senyum
lalu wad bersalin..ramai tunggu baby tahun baru
sampai wad perempuan..aku boleh terima suda aku masuk wad perempuan kan..hee
eh2!!!!!
nurse tu terus jalan
aih????
heran2!!!
lalu wad lelaki.. jan kata durang salah tengok jantina aku..
bukan
finally sampai n terus masuk wad bedah..
oh no!~

sumpah!
kejam!
aku sakit sikit jak masuk wad bedah
bole2 masuk wad bedah..

lama aku pikir..
nda dapat tidur..
suda la tidur sorang
aku suruh jak bapa aku balik
bedoa..
tetidur~
aku bangun2..
ramai doktor keliling aku
n gues wut!?

aku boleh keluar pagi tu!!
kakakakakaka
gilak saiko durang ni!!!
bongok!!!!


lepas aritu
sakit macamana pun
baik aku tidur
hilang tu
haha

19 comments:

nurainmunderfahn. said...

siap ada appointment2 lg ni.
appendix ka apa oh?

vidadarisakura said...

bukan lorh..hee

besi said...

skrg ada parut tak?

jiwa kaco said...

sakit tak bole beranak.. tu pasal aku kawen lagi 2 he

sayang abg tetap sayang u

ab geldofg said...

tu pasal ko smpai sekarang duk sakit2 je....

vidadarisakura said...

besi:
parut napa pulak?
mana pena kena bedah dowh!
heee


jiwa:
astaga!!!sumpah shial geli maw mati!!
sanggup aku mati...kakakaka

paci:
ai rok!~hahaha er..gay tu penyakit ka bos?hahahaha

ab geldofg said...

apa itu gay ko tnya atan...dia pakar

vidadarisakura said...

haha!
gud idea..
mari kita inteview pasangan gay beliau..
kakakaka

JohnJenin said...

vi sakit apa?

buasir?

vidadarisakura said...

pacijon:
skwezme paci jon...
adaka buasir sebegitu teruk?
haha

jiwa kaco said...

masalah kemandulan..vida sukar menerima kenyataan itu
mau bunuh diri mcm kakak coli

nurainmunderfahn. said...

MSLH KEMANDULAN?
kakakakakaka!
jan ckp2. sndiri nnt kena.
(back up ko ni vi)

vidadarisakura said...

haha..kalu aku mandul biarla!
save bajet kos beranak
pastu nda payah pegi ospital..
kakakaka

vidadarisakura said...

ain:
haha...
tenkiu membekap..
hee

eliza said...

lain2 wad semua suda penuh.. tinggal wad bedah dengan bilik mayat ja yang kosong.. hii

vidadarisakura said...

liza:
heee..sanggup aku bilik mayat dari bilik org gila..haha

ayie_helena said...

tol ke???ko x takot ke duk bilik mayat??hahaha

AnnELara said...

vida... apa kabar kw... huhuuu saja suka suki post komen... smuga seksus slalu

vidadarisakura said...

ayie:
nda!!
haha
ketara menipu ni..hee


anne:
aku ok jak..hee
baa..komen2 jak baa..