dupdupmyheart

Friday, January 23, 2009

SURAT SERIUS SECARA TERBUKA UNTUK SAUDARA ATAN DAN PACI AB..SILA AMBIK PERHATIAN..

MINTA PERHATIAN YA SAUDARA BERDUA...

MERUJUK KEPADA PERBINCANGAN SECARA PERIBADI KITA BERTIGA TEMPOHARI.. ANDA TELAH MEMBERI TUGAS2 PENTING KEPADA ORG YANG TEPAT..
SETELAH ITU, SAYA DENGAN RASMINYA MELANTIK DIRI SENDIRI SEBAGAI EJEN PENCARI JODOH UNTUK SAUDARA BERDUA..


DENGAN INI


SAYA TELAH MENEMUI CALON YANG SESUAI DIJODOHKAN UNTUK ANDA..

INI SERIUS BUKAN MAIN2 OKEH..

HURUF2 BESAR MELAMBANGKAN KESERIUSAN SAYA..

HARAP MAKLUM TUAN2 DAN PUAN2..

PERTAMA UNTUK SAUDARA ATAN..
SETELAH MENGOBSERP WANITA2 IDAMAN SAUDARA ATAN..
YANG SANGAT MENJIWA KACAU SAAT INI..EH SALAH..SELAMA INI..

KAMU INGAT SENANG AKU MENCARI JODOH KAMU??
MULA2 AKU MAHU BAGI KAKAK ANGKAT AKU SAMA KO..
AKAN TETAPI RUPA2NYA DIA ADA BOPREN DAN AKAN BERKAHWIN TAHUN INI..

SETERUSNYA SAYA TIDAK BERPUTUS ASA DAN TERUS MENCARI..
OH YA! HOUSMATE SAYA YANG BARU PUTUS CINTA TIDAK BERMINAT DENGAN LELAKI KETIKA INI..
JADI..
SETELAH MENEMUI CALON YANG SESUAI..
MEMPERSEMBAHKAN

KAK FARAFAFA..


INGIN SAYA MENCADANGKAN KAK FARAFAFA SEBAGAI GEPREN ANDA..

SILA USHA2 DIA..

JANGAN MENGADA2 MENJUAL MAHAL YA SAUDARA ATAN..

TOLONGLAH...
UMUR ANDA SUDA LANJUT UNTUK MENGGATAL2 D BLOG INI..
HAHA

OK

KES SATU SETEL!~

KES KEDUA:
PACI AB..

OO..

YANG INI BERJALAN DENGAN LANCAR DENGAN C KAK ELIZA

NAMPAKNYA USAHA SAYA SEMAKIN BERJAYA..
DAN TIDAK LAMA LAGI SAYA BOLEH MEMBUKA BISNES MENCARI JODOH DENGAN CEMERLANG..

HAHAA


OK..

SEMUA KES SETEL!!!!


KESIMPULAN:
penama2 diatas dilarang marah!
ada paaham?
haha

sesiapa yang tidak mempunyai pasangan..
sila cari saya untuk dijodohkan..

terima kasih..

-stupid cupid-

17 comments:

LifeSaver said...

aku!!aku!!blom ada jodoh!!!sila carikan


p/s: mau yg ensem + kacak bergaya ya!!!plzzz..cpt!!

Dora Tora said...

vivi kasi cari aku chinese boy yang lebih kurang sebaya dengan aku..mesti leng zai yang campin tkd dan tegap..hahaha

vidadarisakura said...

life:
boleh2..
ko bagi bopren ko sama aku..
bole?
kakaka


tora:
ok..
sila ambik tiket ar dik..
jan putung2 barisan..
hee

ab geldofg said...

dtg lah bramai2 pada egen mcari jodoh ini...bunga tlur dan pelamin akan di beri percuma.....pada setiap calun yg bjaya djodohkan.....dan tket pcuma utk bulan madu di kota BELUT hahahahhahaha

Monkey D Luffy said...

aku nak... tapi tak nak

fafarafa said...

errr...bilakah aku register dgn agensi carik jodoh ini???


konpius aku tibatiba

.:: Lucky Fingers ::. said...

vi..kalu gitu saya mau register lagi skali sama kamu bole nda.. hahah... kamu ini memang seorang ajen pencari jodoh yang kelakar amat..

dan juga comel.

habis kawan2 ofis saya gelak putus urat kentut baca sama blog kamu ini..

vidadarisakura said...

paci ab:
bagus!gud!
ko dgn kak liza macamana?
bejalan dengan lancar?
waa..gud2!
korang la bukti bisnes aku ni bejaya...haha



farafafa:
jan risau kak fara..
utuk mu semuanya percuma..
tahniah!~
haha



kak lucky:
haha
dalam ramai2 staff tu ada yg lelaki tapi hensem serta single?
ai single..
haha

eliza said...

opp..ko kannnnn adik.. adakah perlu aku membuat penafian di sini??

intangedik said...

vida~ aku maw juga cari yang macam datuk k ,kaya raya.. handsome mcm bat pit... umah beso...dan yang sanggup mewasiatkan harta dia pada haku bole.

jiwa kaco said...

AGENSI MENCARI JODOH VIVI...

DAFTAR SEKARANG..
ADA AKAN DI BERI HADIAH G STRING PERCUMA SEKIRANYA MENDAFTAR SEBELUM MATAHARI PADAM
.
.
.
.
sssss
puan maneger..
jodoh puan bagi tu cantik sgt..
muda sangat... baru reti masak megi
tak reti pakai g string
jauh... aku tak nak rindu
yg penting sekali
atan lum sunat la
camne tu

KhaLifah feDi said...

adekah ini diluluskan oleh pencari jodoh sedunia..kui2...aku ndh maw..hehe..

adkh boleh aku berushar2 dgn tuan punyer pencari jodoh blog ini???..hehe..

vidadarisakura said...

eliza:
sebarang penafian tidak akan dilayan..sekian..
haha



intan:
baik..
nanti saya usahakan..
sila ambik tiket..
haha


jiwa:
sebarang penolakan juga tidak akan dilayan..hehe



kf:
ejen ni bapok..
ko mahu?
haha

~d!b@~ said...

wahhhhh hehe agen? bape charge rate? ;) kire kalo jadi kawen lagi mahal ke camne? :P

vidadarisakura said...

diba:
opkos..
ai kan profesenel.hee

Dora Tora said...

eh mana da putung2 barisan..agaga eh sap aku adik kasi la diskaun..agagagga

vidadarisakura said...

dora:
ah teda diskaun2!
melainkan ko cabut bulu ketiak aku...hee