dupdupmyheart

Friday, January 9, 2009

SUDAH TIBA MASANYA 16 SURAT BANTAHAN KEPADA ISRAEL!!

ok..

anda tertipu..

alkisah:

pengejar- anda di tag vidadarisakura..
saya - adakah ini wajib wahai enchek pengejar?
pengejar- ya aku wajibkan...

huh..terkejar2 aku ni maw melunaskan tag itu..hee

.......................................................................................................................................

16 fakta pasal aku..

1. aku seorang perempuan. sumpah!

2. aku org sabah..bukan indon mahupun org london...jangan salah sangka..

3. aku chubby..sumpah tidak tipu..peluang utk aku mahu kurus kembali seperti sekolah rendah sangat nipis.Ubat kurus langsung tidak berkesan sama aku..shit. dan frust jugak tidak membikin aku kurus.

4. aku suka makan buah-buahan..sangat suka!!!

5. nama vidadarisakura sejak aku sekolah menengah. masa tu siapa ingat lagu bidadari oleh pretty ugly..aku suka betul lagu tu.. jadi "b" aku kasi tukar pegi "V" = vidadari.. lepas tu.. aku sangat gila dengan katun cardcaptor sakura..dan aku perasan aku ni sakura...haha jadi terjadila "vidadarisakura".

6. kegilaan aku sama katun cardcaptor sakura sangat teruk. siap perasan aku sakura lagi tu..haha potong rambut macam sakura..lagu2 sakura mesti d afal biarpun aku nda paham maksud lagu tu..~dreamin~dreamin~sosettattu bitawa~ hee.. lepas tu..aku kumpul semua stuff yg ada gmbar sakura.. kegilaan itu berhenti bila aku diploma part 2.. oh ya..towel and sarung bantal aku sampai sekarang ni pun sakura...kakakakka!!sungguh tidak matang..
lalllalala

7. aku sangat cool+gila+sewel untuk dijadikan kawan. tapi sangat tidak sesuai dijadikan gepren sebab aku sangat membencikan utk itu. jadi sila pikir beratus2 kali untuk berchenta dengan aku.

8. aku adalah kakak yang sangat comel utk sepanjang masa + sangat berkuasa utk setiap masa + menjadi sangat baik tyme suruh adik aku buat keja dan sangat kejam bila mereka mengingkar + sumber kewangan utk adik2 merangkap kuli2 aku druma + musuh pihak bawahan + tapi masih disayangi oleh mereka kerana leptop dan duit aku + dan sebagainya.

9. menteri2 kewangan aku selain parents aku adalah kak ita + abg dula + pak ngah.. tetapi jawatan tersebut kosong sebaik sahaaja diorang2 ni kawin..damn!!sepa maw aply jadi paci maci aku????

10. aku tahu bekapel bila masuk uitm. tidak lama pastu brek. lepas tu aku single. lepas tu aku nda pecaya suda benda2 macam tu. jadi weekend aku selalu hangout dengan pakngah aku..masa tu dia belum kawin dan memang ensem. sampai org pikir dia bopren aku sebab aku keluar dengan pakngah ari2. hakikatnya aku dpergunakan dan dpaksa keluar untuk mengelakkan dia d ngorat sebab kak ida merangkap gepren dn skarang bini dia tinggal d melaka. damn!masa tu kawan pakngah semua ensem2!!!!

11. aku sangat pendiam dan pemalu bila 1st time jumpa. sumpah. masa tu jak peluang ko utk nampak aku malu2 kucing dan kontrol ayu macam tikus.. dan hormon itu akan terus berubah bila aku detect virus gila ada sama ko dan kita akan sama2 bergila smpai budu..tapi bila virus skema dan tembirang ada sama ko.. ko akan rasa dikutuk oleh aku on the spot.

12. aku seorang pendendam..masa kecik2 mama aku bilang kalau puasa 30 hari ful aku boleh minta apa jak..aku minta basikal..tapi masa ari raya aku dapat rantai tp adik lelaki aku dapat basikal!damn! iji mana puasa ful!!main buyuk!

13. aku seorang unexpected. sampai aku pun tidak tahu apa yg aku maw buat.

14. perubahan hormon dalam badan aku sangat ketara. sebab aku boleh bangun awal gila babee biarpun tyme cuti...damn!!

15. aku suka kumpul setem. jumlah buku setem aku 6. tapi aku berenti kumpul secara serius bila aku part3 diploma.

16. aku maw tambah seratus lagi sebenarnya..tapi pengejar minta 16 jak..hee


.........................................................................................................................................

MISI SELESAI..
SIAPAKAH SETERUSNYA?
PERLU MEH?


nda payahla baa kan?

siapa maw minta kena tag bgtaw ar...hee


..............................................................................................................................................

EDITED:

tukar pikiran.
dibawah adalah senarai cabutan tag bertuah..
sila semak nama anda...
terima kasih.


1. elliza
2. paci ab
3. atan
4. dora
5. paryn c kejam
6. cj7
7. pentoi
8. kalipah
9. monkey
10.ifah raziah sepanjang zaman
11.pacikrotijohnmatjenin
12. c belle..

21 comments:

JohnJenin said...

vidasakuramari,
pakcik jugak sedang mencari anak sedara yang rajin mengemas umah. Kamu mahu? ahakss..

vidadarisakura said...

pacirotijonmatjenin:
hoh..
lupa...
ciri2 pacik yang diidamkan adalah ensem..
paci ensem?
haha

ab geldofg said...

yg mana satu nama aku?.....tk ada pun nama aku.....mgikut ic hehehehe

Monkey D Luffy said...

kamu malu2 tapi gila2... huhuhu

vidadarisakura said...

paci ab:
ah sudah!jan meminta puji ar..
atau aku ceraikan kan ko talak 10.
haha


c munyit:
malu itu hanya 5 saat pertama sahaja..
kakakka

KhaLifah feDi said...

emm cik vida boleh aku menjawab satu soalan saje kerna aku x ade mase nk pergi kelas tusiyen utk menjawab 16 soalan itu..hahha..harap maklum..

vidadarisakura said...

kalipah:
jawab atau mati?
sila pilih.

ab geldofg said...

jelah2 nanti aku jwb.....aku bru bngun to ni...mamai2 lagi....pasal tag pun ...tgamak ko nak cerai aku....ish2

vidadarisakura said...

paci ab:
haha..
okeh..alasan diterima..

Pengejar Masa said...

wakakaka! tahniah kau telah berjaya jawab tag aku dgn cemerlang. 90 markah untuk anda.

Tapi oleh kerana kau tag aku balik, maka tolak 30 markah.

Gred: B-

vidadarisakura said...

pengejar:
hoho...ko silap..
aku bukan suh jawab tag yang ini..
yang 1 lagi..
sila cek bebetul..
hee

ole kerana kesilapan ko sangat besar..
bagi aku A++++*****

F A R Y N said...

vida,sila kasi aku soklan yg mencabar perut.tag mcm ni dah byk kali aku buat ye.sekian.

vidadarisakura said...

faryn:
baiklah..diterima..
soalannya:
apakah soalan yang boleh mencabar perut anda?
bagi 10 jawapan..
terima kasih..

cj7 said...

vida vida vida.mungkin mami ko keliru sp yg mntk beskal.xcaye cb ko ty adik ko..dia pon bengan pasal xdpt rntai
eh,aku kn tag 16prkra tntang diri ko ye?ok.xdehal.aku copy balik apa ko tlis

KhaLifah feDi said...

emm aku rela mati lou ko kawin dgn aku dulu kahkahkah..(jgn marah arr apci ab..)..

psst: aku pilih nyawa....

vidadarisakura said...

cj:
kalu ko rasa aku perlu promosi sila2 la tulis pasal 16 dalil pasal aku..hee


kalipah:
jawapan salah...lalala

eliza said...

wah ketinggalan sda aku ni tau...apa crita kamu ni aaa...ello adik knapa?

vidadarisakura said...

kak lijah:

tahniah..
kakak dipilih utk mjwb soalan aku..
ceritakan 16 fakta pasal diri kak lijah...
hee

tagged baa tu...
adui..
hee

jiwa kaco said...

ko kejam v..
dah la cinta ku ko rejet
ko tag aku plak

vidadarisakura said...

atan:
pilih atan..
jawab atau mati?
pikir baik2...

i.am.belle said...

kah kah kah! sama-sama burn. kan jawab sudah. jgn TAG aku lagi ye ;P