dupdupmyheart

Thursday, January 15, 2009

STATUS SAYA BERSAMA ENCHEK BOS : FINALE



*ofis*
*begossipsanasini*
*mereka mengumpat bos*
"encek bos tu..dulu cakap maw kawin sebelum umur 29
sekarang nah suda terlebih....tu lah terlalu high taste
maw perempuan yg cantik, hot, kurus blablabla


aku yang mula2 senyum

TAPI

once aku dengar pekataan "cantik"hot"kurus"
keadaan rupabentuk bibir yang melengkung menjadi lurus
hampa
okeh
tiada markah untuk aku langsung
dem u bos
ternyata perwatakan kanak2 ribena yang sangat comel tidak termasuk dalam pakej yang beliau kehendaki...how dare u bos

hormon mengawan pun kurang
100-50 = 50 markah utk encek bos dari aku





keburukan aku yang tidak dapat dibanteras ialah
bila ensem mana pun orang tu
once aku nampak terselit salah satu
cara2 @ gaya2 @ dan yang berkaitan dengan orang yang aku TIDAK SUKA ATAU BENCI
secara otometik
hormon mengawan aku juga akan bekurangan


*aku, bos n sarni*
"ok tell me..short explaination about ur tasks given"
"blablablablablablabla"
semakin lama diskasen menjadi hangat
"ok2 gud idea..but akceli..i wan u to...blablabla"
n tiba2..
aku tengok cara dia bercakap makin lama makin very excited
dan aku rasa aku macam kenal body language gerak tangan encek bos
itu sblum kenal incik bos.
damn!!!sebijik macam cina PENIPU merangkap ex bos aku dlu..oh damn!
okeh!
hormon mengawan semakin turun
50-30=20 markah




hoh..
20 markah lagi..
hurm~





petang tadi
malas la maw cerita
yang penting kurang sepuluh markah
tertopup balik 15 markah
semua tinggal
25 markah untuk bos.
gagal.




jadi
ambik aku jadi adik angkat bole?
kakakakkaka




kesimpulan:
sampai sini sahaja cerita pasal bos
sebab ada org menyampah
lagipun hilangla rok kapak kalau balik2 bos!~
hee





13 comments:

ab geldofg said...

akhirnya hbis juga kisah ko dgn bos ko ni ye...ish2

eliza said...

kakak tau ni mesti lps mkn char kui tiau..hormon dgn bos trus kurang kan...ho apakah...?

jiwa kaco said...

vivi..ceh panggil manja kunon.. aku tahu ko hanya bersendiwara macam drama swasta kat TB tu...
kalau hormon ko kurang meh aku top up hormon mak andam kawan aku tu nak

vidadarisakura said...

KESEMUA PENAMA-PENAMA DI ATAS:
SUMPAH ENTRY DIA ATAS BERLAKU SEBELUM KEJADIAN CHARKOWTEOY..
SELEPAS KEJADIAN MACAM AKU MAW TUKAR PIKIRAN BALIK.
hee

Dora Tora said...

Hensem betul ka?Aku teringin mau tengok..aku pi opis ko la?Buli?Hahaha ada pula persamaan kita kan..aku pun pandai kasi kurang2 markah..hahaha

fafarafa said...

tu laa. dari dulu lagi aku kata, bos ko tu share dgn aku. tp ko kedekut. kan dah. kena daulat aku.

ekkekekekekke

Monkey D Luffy said...

bos mu cakap dia baca blog mu...

p/s: atan mesti hepi banget

KhaLifah feDi said...

emm apakate vida ko tukar menu hari nie ..cube try mkn tempe haha..cofirm hormon ko akan mengawan balik hehe..

psst:-sila wat tag mu vida aku tunggu taw..ok take care..

besi said...

jgn percaya dengan asmara...

vidadarisakura said...

dora and para:
HOHO!!!TIIDAK DAPAT...JANGAN HARAP!~
hahahaha


ambuk:
aku pun rasa macam tu..
kakakaka


kf:
patut pun ko slalu mengawan


besi:
aku pena masuk asrama...

KhaLifah feDi said...

emm mengawan??? wah kahkah..salah!!! aku mengancam ko taw ..

~d!b@~ said...

ishh xpe xpe.. setakat ensem dluar tp tensi didalam, xbagus itu macam hehe msti de org yg lagi baik utk cik vida yg comel nih ;)

vidadarisakura said...

kalipah:
langsung nda takut..
kkakakaka


diba:
heee...
amin..
kakkaka