dupdupmyheart

Monday, January 26, 2009

SORILAH...HARI INI ENTRY AKU PENUH GAMBAR YG MEMBOSANKAN KAMU..SEKIAN


BERJALAN2 BERSAMA SETAN GUNDUL DAN ATROMENNYA


OK SEBENARNYA AKU BERNIAT JAHAT
AKU MANA PENAH BAIK
LALALA

SETAN GUNDUL MERAYU
SEBAGAI GANTI RUGI DIA BAGI AKU ATROMEN


CIS BEDEBAH!
AKU DIRAGUT!
SETAN GUNDUL LARI

INI YANG KAMU KATA BAIK?
SO SEPA YANG PATUT DIKASIHANI?
SEKIAN

23 comments:

KhaLifah feDi said...

emm vida2..(aq tgh gelak tyme bace entry nie..) adoyai wow..setan gundul tue mmg rapat dgn ko yer..emm..dah lame ker dye stay dgn ko nie?

psst:-eh vida ti ko wat tag tue n amik award sekali yer.ok dh..take care..walupun aq tao ko bkn jaat cume gile2 aje aq suke ..hehe

atok said...

wah anak ke?
haha ;DD

~d!b@~ said...

huh? kakak comel konon..
mane ade kakak comel kijam? haha!
iskkk malu laa camnih..
penat tau akak bg petua nk jd comel hihihi

kena suruh budak tu panggil makcik jugakkk :P

BEAN'S said...

hahaha...vida2...ada ke patut ko panggil die setan gondol...sampe ati ko bah...

vidadarisakura said...

kf:
aku jarang jumpa dia..
macam aku penah cakap kan..
budak kecik cepat suka sama aku..
jadi jan heran aku bakal menjadi rita rudaini..
hee


atok:
mu lenkali baca betul2..
jan men taram jak...hee


diba:
haha!
mana boleh kak..
mereka diwajibkan memanggil aku kakak comel juga..
sepa nda menurut perintah kompom dpancung..
hee


bean:
ngamla bah
takkan maw panggil gondol bersetan?
macam tu?
hee

Raihanna said...

cute nye budak kecit tu.... keh2... naughty sgt.. haha.. bape umur die tu?

eliza said...

dua-dua aku nda kesiankan..hehe

*aduh adik..kf suda mula suka dgn ko di saat ketiadaan atan sama ab..hehe

KhaLifah feDi said...

emm jgn ko percaye sama omelan si eliza tue yer cik vivi..kui2..=)

psst:-ternyata eliza jeles sama aq..cume dye ndh ngaku aje hehe..yes2..

Monkey D Luffy said...

si gundul hanya kanak2... aku lebih kasihan kan dia... ahaks

KhaLifah feDi said...

eh setan gundul mai mem sembunyi sama q yer pasti ko tak jumpe punyer kui2..=)

Poison Flower said...

anak lu ke? hehe,dulu kes buang anak dlm tong smpah, skrg kes baru buang anak dlm tasik hehe.

gua mcm mag ah tasik ni. ktne ek? cyberjaya ke? hehe

vidadarisakura said...

raihanna:
iya!nakal yang amat!
baru 2 tahun
ari2 begusti jak aku ngn budak ni..hee



eliza:
oh no kakak..
ai x sanggup
haha



kf:
sumpah mati idup balik pun aku nda pecaya..
haha


ambuk:
ko diskriminasi menjatuhkan aku ni kan..
haha



poison:
jangan pandang rendah sama pompuan gemuk itu..
mentang2 dia gemuk ko cakap dia suda punya anak?
cis bedebah lu..
hee
ni d ceras la..
permysuri sumtink ntah..hee

KhaLifah feDi said...

ko diskriminasi menjatuhkan aq ni kan..vida emm =(
haha.......Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aq..is ok vida heheh.semoge ko cpt balik s.a ok paci ab ngan atan dh lame tunggu kui2..

eliza said...

alahai vi...kf jangan marah...hehe

nurainmunderfahn. said...

miahahahha.
klu sy, sy buang ja trus p tasik tu.
teda ampun.
x suka budak2.

LifeSaver said...

mmg terserlah kekejaman ko pd setan gundul ko 2~

vidadarisakura said...

ain:
kalu ko budak tu pun memang kompom aku buang p perigi

lalala


life:
aku kejam dalam iman bah..hee

ab geldofg said...

ish2 gemok btul ko vida...ish2

vidadarisakura said...

ada aku cakap aku kurus?????????

hoh

ayie_helena said...

ape2pun aku suka tgk gaya mu vida & setan gondol itu..hakhak..
setan gondol itu persis shin chan yg nakal!hikhik....

vidadarisakura said...

ayie:
persis mutiara boleh?
haha

Dora Tora said...

go go go setan gundul!!wakakaka

vidadarisakura said...

dora:
stop!