dupdupmyheart

Saturday, January 10, 2009

SILA KENAL PASTI PENJENAYAH INI! HAPUSKAN DIA!!

ari ni semua entry aku berbaur tagged.

aku pun ndatahu kenapa..

next tag berasal dari cik nurain.

.............................................................................................................................................

ambik gambar sekarang:



description gambarajah d atas:
masi pakai baju tidur
belum mandi
aku demam
suhu badan kejap turun kejap naik dalam 1 minggu ni..



tapi aku masi bole senyum.
padahal tepaksa ni..
hee


.....................................................................................................................

misi 3 selesai.

33 comments:

Monkey D Luffy said...

meeowwwwwww... tu jer ler komen aku

Dora Tora said...

Ko nda conteng muka lagi?hahahaha

vidadarisakura said...

ambuk:
apa kaitan dengan kucing?


dora:
aih..bukan blur meh gmbar tu..
nda jg nampak muka aku betul..

KhaLifah feDi said...

emm aku selesikan taged mue..vida..sila semak..terima kisah ..
yg malas..hahhaa

JohnJenin said...

Pakcik dapat raswa senyuman ngko...

Menusuk kalbu.. ahaks

cj7 said...

konon suhu bdn xstabil.cakap aja ko mls mndi

Monkey D Luffy said...

hahaha... ambok tu untuk orang BUGIS... sayangnya aku bukan bugis.

terima kasih kerana mencuba. hahaha

vidadarisakura said...

kalipah:
baiklah...
terima kasih atas kerjasama anda.


pacikjonjenin:
itu cuma perawsaan pacik jak..


cj yg dipaluikan:
nenek aku caakap kalu demam mana bole mandi...hee

vidadarisakura said...

munyit:
aih?
aku nda tau pun bugis guna ambuk..
sebab brunai pun guna ambuk..
hee

Monkey D Luffy said...

Kat Tawau Ambok, Acok, Becek semua bugis pakai.

Kat Tawau ramai bugis.

Brunei pakai Ambuk apa maksudnya?

vidadarisakura said...

hoh?
ambuk atu munyit tah bah wang...

KhaLifah feDi said...

horisemm vida ko kata ko gemuk..!!! but i know now u are sweets hahaha.......i got it..i lap u..hahahha

Monkey D Luffy said...

hahaha... ambuk tu munyit ka..

aku gelak ada sorang bagi 'lap u' kat ko ni..

vidadarisakura said...

kalipa:
ko maw makan kain lap?
hee
kan arini demam..
bisuk2 gemuk la ko nampak..

vidadarisakura said...

ambuk dlufy:
ceh ingat ko tau..
ko maw d lap u juga?

eliza said...

ab...adik aku ni demam...sila buat sesuatu utk hilangkan demam dia...hehehe...:)

nurainmunderfahn. said...

miahahaha! org kasi 1 ja gmbr. dia bg smpai 2 ba.
bgs2.
haha.

vidadarisakura said...

kak lijah:
itu bikin tambah sakit..
hee


nurain:
minta puji kan...haha

ezzati said...

ko ni comey la... :p

vidadarisakura said...

ezzati:
comel lagi budak d post ko...heee

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

ko cakap ko gemok vida?
adakah bermakne aq yg lebih besaq ni adalah troll??
camgittu?
punye le ko ni kechik jew..
lol

jiwa kaco said...

vida tolong tampal poster jiwakaco kat blog ko ok
muaaaaaaaaah

adoiii cepatnya ab tampo aku

eliza said...

vi ko ni comel betul la...geramnyaaa...aku cubit2 ko yaaa..:p

ryehanah said...

ak nda paham apa yg dmaksdkn dgn tagged!

ab geldofg said...

vida dlm keadaan mana skalipun tetap menawan hati ku....hehehehehe....
*iza....aku dah kasi smlm.....tapi tk smbuh2 lagi ye

eliza said...

en. ab. itu semalam..hari ni kasi lagik la..hehe

ab geldofg said...

mlm ni giliran iza pulak hehehehe..bari adil hehehehe

eliza said...

oh tidak mengapa ab..aku kakak aku mengalah...hahahah..hee

KhaLifah feDi said...

oic vida ko deman ko..lau begitu kan bgus ko deman hari2 nnti ko nmpak cute aje hahhaa..

psst: lau esok ko deman lagi ko pegilah jumpe ultraman kat blog kf ok..

vidadarisakura said...

PUNYA BONGOK INTENET NI!!!PENAT AKU TULIS KOMEN PANJANG2!!!!

ok..

teddy:
jangan pecaya dgn gambar aku terutama gamabr yg kena tangkap dari aras atas jak..
kalau aku tunjuk gambar aras bawah mesti semua org histeria tingu lemak bertempiaran aku...hee


jiwa:
baiklah


kak lijah:
kak menggeleber la pipi aku tambah kalu kena cubit...


rye:
cuba ko tengo dan buat research blog2 org yg suda jawab tag aku..
senang jak baa..jawab soalan jak...hee


paci ab:
nanti aku taruk gmbar aku tenga berak..
tengo ko tertawan ka tidak..
heee


kalipah:
tula aku suka demam..
manataw demam ari2 bikin kurus..
hee

KhaLifah feDi said...

emm bagus2 aku suke..hehhe

yg sedang2 saje..hahhaa..

psst:-esok jgn lupe turunkan ilmu seni mu dlm pentas pantun kf ok..hehhe kf tunggu..

p/s:-tag utk ko vida jgn luper?

slmt mlm..jgn lupe telan panadol satu bundle..tak baik utk kesihatan..

i.am.belle said...

comeii la plak si sakura ni. lalala...

vidadarisakura said...

belle:
dalam kurungan pura-pura...hee