dupdupmyheart

Tuesday, January 27, 2009

SEDIH ATAU SYUKUR?

Sebelum aku balik shah alam
aku berperang dulu dengan setan gondol

sampai aku yang penat
begusti sama dia
setan tu suka la bila aku tolong dia buat senaman akrobatik
aku kasi lempar dia p dinding
baling pegi langit
tebalik sana sini
latihan utk dia juga tu..
baikkan aku?


sampai kazen aku pun sakit telinga bila aku teriak ATROMEN!!
setan teriak TOMEN!!
sambil tangan kami silang menyilang
hoh
kalau la ada manusia merakam perbuatan aku dan menyebarkan perbuatan tersebut
kompom aku dirijek beramai2


aku balik
setan ikut hantar


dia nangis
aku rilek
teharu jugak
keluar kereta
ciyum setan
terus blah



aku pun nda tahu kenapa..
sebab aku msg kazen aku tanya pasal setan tu..
dia sedang menikmati eskrem mcd..
jadi
ADAKAH setan tu menangis tanda SEDIH ATAU BESYUKUR sebab aku balik suda?
kamu rasa?



ni gambar masa umur dia 1 tahun
taun lalu la
kecik2 suda kena latihan tentera oleh aku
hahaha
kejam nya ai~
lalalaa


oh ya.
arini aku mencipta rekod tidur2 ayam sambil berdiri didalam komuter
ceras-shah alam
hebat kan?
sampai aku pun nda sedar aku sampai shah alam
comel.
sekian

21 comments:

~PakKaramu~ said...

Ala taruk sikit dengan minyak lelang larilah setan tu bah

vidadarisakura said...

baik ustad!
terima kasi daun keladi!


lalalala

vidadarisakura said...

eh lupa ustad!
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ya ustad~

elL said...

unduii cian ba gmbr dia 2 mngis.
hee

vidadarisakura said...

eil:
haha..
minta puji tu minta kesian..haha

eliza said...

sedih sebab kawan tomennya balik suda..kasian dia.hehe

vidadarisakura said...

ATTOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!


sambil silang2 tangan..



lalala

Shahrul Azry said...

die saja2 wat sedih 2
pnyetan sudah balik! :P

UnaChenta said...

" Berkutarr!!!! "

sambil membuat fire!

*berkutar- bertukar

nurainmunderfahn. said...

boikot McD la!

phikool thong said...

muke comel je =]

vidadarisakura said...

sarul:
aku pun rasa macam tu..hee


unchenta:
TERANG!!!!!


eh salah~


SERANG!!!!!



ain:
ko ingat setan tu paham?
hee
tapi semalam aku makan semua SET MCD VERSI FREE ko tahu?
haha

vidadarisakura said...

phikool:
muka tipu tu..hee

~d!b@~ said...

hurmmm
mengikut teori ilmu saikologi yg akak sempat blaja 2hari setgh aritu..

actually sbnrnya.. budak tu sdg mendalami ilmu kepura-puraan..

perlu bah :P
sebab makcik err (ok la nak jaga hati) *kakak comel* dia tu pon penuh dgn kepura-puraan haha!

rasa2 betul ke teori nih? akak dapat sijil tau walaupon cuma blaja 2 setgh hari hikhikhik

vidadarisakura said...

diba:
merujuk kepada teori kak diba yg hanya 2 setengah ari itu..
adalah
SALAH!

lalalala

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

aq rase die gembira tu vida..
huahua..xD

LifeSaver said...

cumilnye baby!

Monkey D Luffy said...

aku rasa dia sedih x cukup nak membalas dendam kat ko...

vidadarisakura said...

teddy:
cis bedebah setan itu..



life:
lagi cumel c kakak..
lalalala


ambuk:
ko main rasa2 jak kan..
hee

ab geldofg said...

sbijik muka ko

vidadarisakura said...

hoh?langsung teda.