dupdupmyheart

Wednesday, January 14, 2009

RANTAI INI SANGAT PANJANG....

aku tejumpa sumtink remind aku pasal skul~
cesh.
emo..
hee


INI ADALAH KISAH BERANTAI!~
.........

masa sekolah

senior aku penah minta maaf n bagi kePC sama aku tapi sumpah aku tidak sentuh langsung sebab aku takut dia pugai aku..


dia minta maaf sebab..


lepas sahur 2-3 hari sebelum tu..
diorang kejar n baling mercun sama aku n d geng sambil teriak serangan berani mati!~
sial..
pagi2 sahur suda kena buat senaman..


sebab durang buat maacam tu..


sehari sebelum tu..
aku suda siap sedia seludup mercun "mancis solo" banyak2 utk kepentingan peribadi.*hee*
tyme sahur
makan cepat2
tunggu luar dewan makan
saspek2 dikesan
buat2 bodo diluar
saspek2 duduk dan mula makan
bismillahirahmannirrahim

POM!!!!

bunyi mercun + bunyi org jatuh dari kerusi campur tekejut

kami berlari laju2 keriangan campur gembira.




sebelum kejadian tersebut


malam lepas isyak.
surau.
maw balik hostel.
damn!~selipar yang aku PINJAM hilang.
pokemon tul sepa yg curi.
sudalah koyak2..
mangsa tidak mengesan apa2 jenis pensabotajan
esoknya
pagi
pegi sekolah
banjeeengan..
salah satu hak milik pinjaman peribadi dikesan.
selipar sebelah kanan tergantung atas pintu.
sial
nasib baik belum ada yang datang masuk kelas.
pokeema tul..
saspek dikesan.
sabar.
ketawa.
misi mereka memalukan aku gagal
1 jam kemudian

"semekum.cigu saya mau jumpa vv"
cigu angguk
"hah?apa!??" masi duduk
shit!sebelah selipar ada ditangan musuh
aku lari keuar terus ambil
"terima kasih ar!!" teriak
sial.
*classmate semua langsung blur.tidak memahami jalan cerita*
diluar..
penonton2 merangkap ahli sekutu musuh ketawa2.
hoh
buat bodo



punca kehilangan selipar..

blabLblablablabla
*terlampau banyak adegan berantai*
*watak utama bertukar*
*masing2 punya turn menjadi hebat*
*ini bukan cerita filem yang ko sorang jak hebat*
terpaksa dipotong kerana takut memualkan anda~
straight kepada punca sebenar



malam
lepas function
musuh dikesan
aku memang malas maw bemesra2 dgn bdk lelaki
belum sampai masa mengawan
duduk sorang.
geng2 masing2 dalam musim mengawan
tepaksa tunggu durang
musuh menarik perhatian
tidak dilayan
mengurat
tidak dilayan
cari gaduh
laju aku layan
lawan mulut
pantang kalah bah
aku boring..musuh langsung tidak mencabar..
"mari balik"
geng menurut perintah
aku buka selipar tandas yang keras yang PINJAM
dua tapak jak langkah musuh
bahu dia rasa selipar tandas cap pinjam
siap aku tendang
pastu aku baling lagi selipar tu sama dia
puas ati.

dem!
selipar PINJAM!~
musuh sambil kesakitan pungut selipar
pastu senyum

hoh
dia bajet aku merayu maw minta selipar tu?

no way man
aku sanggup bekaki ayam balik hostel

"ko maw selipar ni? aku buang atas zink ni?"
mengugut

"buang la kalu ko berani!!"

acara selipar terbang menuju zink dewan

aku muka nda heran balik berkaki ayam..

dan esoknya sampailah hujung tahun kejap jadi geng kejap jadi musuh.


Kesimpulan:
banyak adegan ganas dipotong oleh lembaga penapisan..

8 comments:

eliza said...

kenangan lalu yg sangat mengusik perasaan...itu bdk sbnarnya suka sama ko la adik...hehe

jiwa kaco said...

tak pe nanti ab belikan selipar satu bonet kete sebagai hantaran..
uuuh ahkkk

kfc pon kasi selipar masa besday ko bulan 11

vidadarisakura said...

eliza:
tet!salah..
hee


jiwa:
pastikan selipar tu rm 20000
okeh?

ab geldofg said...

hehehehehee....betul ckp atan tu v.......

KhaLifah feDi said...

opss aku tiada watak dlm ini citer ok incik jiwa kaco..

psst:-hhehe incik jiwa selipar tak der.tapi penampar ader wahkahkah..tak yah byr free aje..

emm vida2 ko jual mhl yer..

JohnJenin said...

Vi,
Bagus jihad ngko. Biar sakit kaki jalan tak berselipar. Janji ati puas.

Monkey D Luffy said...

takutnya...

atan ko berani?

vidadarisakura said...

paci:
salah!


kf:
ini bukan bisnes okeh..
hee


pacikjohn:
idup la jihad utk negara....hee


ambukluffy:
napa?ko takut?
hee