dupdupmyheart

Saturday, January 3, 2009

PERUBAHAN SEMAKIN KETARA

hoh!!

aku tidak kisah jika hari ini adalah waktu bekerja dan perlu bangun awal untuk bekerja ataupun perlu bangun awal untuk berpoya2..


TAPI

hari ini hari sabtu. cuti. no poya2. free.


JADI


kenapa aku harus TERBANGUN AWAL PAGI SETIAP KALI CUTI???
INI BUKAN AZAM AKU
AKU TIDAK PERNAH SET AZAM UNTUK BANGUN AWAL
SEPA YANG MEMPERDAJALKAN AKU DENGAN TOLONG MENGAZAMKAN UNTUK AKU SUPAYA BANGUN AWAL????



baik mengaku!!!!!!


HORMON-SUKA-TIDUR-SAMPAI-BUDU-BANGANG aku sudah hilang!!!

argh!!!aku benci perubahan yang ini!!!


kesimpulan:
akhirnya.aku jumpa pagi setiap kali cuti.
selama pagi cinta!!damn!!

23 comments:

KhaLifah feDi said...

emm smmg yer ko suke bangun awl ker atau mmg tabiat ko tido lewat tapi bangun lewat ? emm jawab2..

p/s:- kf suke tgk pic ko lah tu aje..(klasik )hehhehe..

vidadarisakura said...

kf:
ya betul!tidur lewat dan bangun lewat..haha

lizz said...

dulu aku nyer azam yg ini tau wei. tp,mcm tak yah ade lah sbb sumpah aku tak wat pun. kalo aku tdo kol 2am..aku bgn kol 10am.kalo tdo kol 8pm pun aku nak gak bgn kol 10am.bkn ape, sian ngn jarum jam tuh.dah biase kol 10am kan.wakakka

akupentoi said...

aku ingat ko tu dah kena sindrom skizo paranoia...hehehee

vidadarisakura said...

lizz:
haha..cuba ko try test tidur kul 7 pagi..tengok ko bangun kul 10 pagi jg ka nda...hee

vidadarisakura said...

akupentoi:
hoh..aku rela sindrom anekrosia..
kakaka
adaka itu 1 sindrom..heee

jiwa kaco said...

he he
padan muka kamu bangun awal
tengok haku ...kul 10 lebih pon susah mau bangun

vidadarisakura said...

jiwa:
argh!!
tidak..
ini tidak adil..
main buyuk..
ko lagi awal tidur dari aku.
tapi napa aku yg awal bangun dari ko?
damn!

KhaLifah feDi said...

-->hahahah kf dh agak dh..so lau bgn lewat tentuyer terus tiada sarapkan.jadi terus lunch hehehe,emmm cm ner nak laku cm nie..hehehe..
p/s:-lau kf org indo kamu pun apen kureng yer..hahha kite serumpun bah.. nasi juge ditena yer..

vidadarisakura said...

kalipah:
hoh!!
eskwezme~
ai org SABAH okeh..
bukan INDON..

KhaLifah feDi said...

emm ai cik sakura eja name kf betul2 ok..K/H/A/L/I/F/A/H not kalipah itu takder makne tue..hehehe..(kf bkn mareh ,nasihat aje )..

p/S:-sabah!!! apa kabar bah..jgn marah lor!!
kmu study ape ? n part timer keje ape? i ask only not anythings yet ok..hehehe

jiwa kaco said...

vi
jom tidur semula
best wooo

ab geldofg said...

atan ajak tdo smula tu......baiknya atan

vidadarisakura said...

kalipah:
baiklah.
p/s:aku nda pena tepikir pun "anythings yet" ko tu



jiwa:
jom pizza!!!heee

vidadarisakura said...

pacik ab:
atan cakap dia maw bawa paci tidur..
bukan aku la..kekeke

ab geldofg said...

sjak bila plak..atan mpunyai cinta ssama jenis ni.....itulah v ko tu suka sgt kasi dXXXX kat atan...kan dia dah mgila heheheheh

KhaLifah feDi said...

emmm sorylah sakura kf tak leh masuk pizza2 nie..coz kf tekak jawa lah..lau tempe ker,tauhu oklah hehehe

vidadarisakura said...

paci ab:
itu semua angkara ko..kakaka
entry ko kan berunsur gairah..
jadi dia suda gairah sama ko..kekeke

kf:
aik?
bila masa aku ajak ko..
jom itu ditujukan kepada jiwa kacaw..
sori ar..
haha

ab geldofg said...

jadi aku ke yg bsalah....:(

vidadarisakura said...

paci ab:
baiklah..
atan yg bersalah..
kekeke

KhaLifah feDi said...

emm iye ker? hahaha wat evrlah kf bkn jejaka prsn hahaha
"ku telan kepahitan ini untuk menerima madu hari esok "

eliza said...

eh apa cerita ni?
bgn awal ok la tu
tlg kemas2 ruma.
lps tu tidor la balik.. hehe

vidadarisakura said...

liza:
cerita sang kancil dan buaya
pada suatu hari...bal2bla2
heee