dupdupmyheart

Monday, January 26, 2009

PATUT PUN MUD BERUBAH2.





durang kata arini gerhana matahari..
ntah
aku nda baca newspaper pun arini.
hee

20 comments:

nurainmunderfahn. said...

ya meh. chinese new ear ba ari ni. tu la mud ko lari2.

KhaLifah feDi said...

A'AHLAH VIDA TD CLIENT AQ BGTAW OPSS KNP NDH TAW AQ NIE..OH MAK AII..=)

intangedik said...

hey vida ko ambik gambo dekat dengan jemuran... itu spender ko ye

~d!b@~ said...

ermm actually akak agak kagum laa bile mud kamu & gerhana matahari tu cam ade kait-mengait..

argghhh konpius nih! kamu ade ilmu guna2 ke? haha!

Tora Aman said...

Ceh..aku igt gambar tu ko ambil sendiri..ceh..eh ko nda privatize lg blog ko?

vidadarisakura said...

ain:
mengkali la..
sbb mud aku suka juging2..hee



kf:
iya kan..


intan:
ko memang expert dalam hal spender..


diba:
ak pakai ilmu pakai2 jak kak..hee


tora:
memang pun ambik sendri bah..
aku suda buka balik...
sebb suda edit kan nama2 tertentu
hee

eliza said...

kepala siapakah itu? hehe

KhaLifah feDi said...

hehehe eliza ko nmpak kepala,aq cume nmpak color2 tue canteklah vida..buleyh terangkan mende ape itu???=)

lizz said...

aku pun baru tau nape mud aku jugak serupe cam ko. jap ok, jap ko.kwn aku ckp, aku senget arini.hahaha! gerhana ngupernyer

Monkey D Luffy said...

ada ptg td... gerhana

vidadarisakura said...

eliza:
itu kepala kazen aku..hee
berminat?
tapi suda kawin..hehe



kf:
itu adalh spender anak buah aku..
ko mahu?



lizz:
jadi bukan salah kita mud tertukar2...hee



ambuk:
yup!

UnaChenta said...

Bah ging.. limpas dulu ahhh..:)

KhaLifah feDi said...

emm ndh mao lah aq dh ade lah..hehe=)

vidadarisakura said...

una:
bah!limpas seja..
hee


kf:
ndamaw suda..

lala

Shahrul Azry said...

mud berubah mungkin perubahan hormon!
xde kene mngena ngan fenomena alam ni! ;)

vidadarisakura said...

sarul:
owh hormon period suda berlalu ketika ini..

KhaLifah feDi said...

arr bawu aq tao mud tue berubah psl tentu ko tgh dtg bulan..kui2..=)

vidadarisakura said...

kf:
ko bila maw datang bulan ni?

nurainmunderfahn. said...

mud ko mo kurus kali tu.
bahahahha!

ab geldofg said...

jgn jiwa ko yg grhana dah