dupdupmyheart

Thursday, January 1, 2009

MUNGKINKAH??




aku bukan maw highlight pasal kisah cinta diorang..
tapi pasal aku..haha
si perempuan lagi tua dari lelaki..
si lelaki lebih tua dari perempuan
lebih 10 tahun lagi tu..
mungkin ka aku jadi seperti mereka?
haha
bongok



kisah 1:
masa ni aku form 2
aku jarang balik juga balik kampung nenek aku.
pastu..kalu aku balik..memang lepak ramai2 la dgn budak2 kampung..
ramai2..
pastu ada sorang budak lelaki ni..
belum masuk darjah 1 pun weh.
adik sepupu kepada siapa..aku pun nda ingat..
aku kalau dengan budak lelaki kecik macam tu memang senang ngam..
aku layan budak tu...main2 sana sini..
sampai..
tiba2
dia suka aku..
bole kamu pecaya?
dia siap bisik ngan kazen dia bgtahu yg dia suka aku..
kalu besar dua mahu kawin sama aku..hoh
aku ketawa jak...haha
bole lagi tu merajuk dengan aku...penat la aku memujuk..



kisah 2:
kisah ni baru berlaku bulan lalu
joo anak buah kawan aku
baru maw masuk darjah 1 budak ni.
macam biasa..
budak nakal jumpa aku..
kompom la ngam..
aku baru jak jumpa budak ni..
terus dia suka aku.tahu..
dia tidak bagi aku becakap ngan kawan aku..
dia jeles..haha
sumpah lucu..
"haa...jaga..joo nampak kak v cakap dgn abg x"
"haa..joo dengar suara kak v cerita ngn abg x"
pastu dia menangis aku pujuk..

dia baling aku pakai pasir sebab marah..

pastu..auntie kawan aku marah laa c joo..ni pasal menangis tengok aku dgn abg x..
"joo napa?napa mengada nangis ni?
kak v kan makwe abg x"
(auntie tu saja jak bagi line panas)

and budak tu terus menangis teriak2 nda terima kenyataan..
haha
aku jugak yg pujuk..

sekian


kisah 3:
musuh: cakap dengan kakak tu gila
budak : nda maw~
musuh: pegi pukul kakak tu
budak : ndamaw!~
musuh: napa??
budak : kakak tu lawa

haha


kisah 4..
dan banyak lagi..cukupla 3 contoh.




ini pula:
kes dikelilingi org tua
(pacik ab..ko tidak termasuk..haha)
masa aku keja partyme spek mata
aku paling benci pacik tua2 maw mampus yg miang dan gatal
tanya itu ini.
siap bagitahu gaji diorang la.
ada aku kisah?
pandang aku macam teda pelajaran..
datang2 tanya aku:
"adik x abis spm?"
"belajar sampai mana?"
"datang sini semata2 keja kedai spek?"

gila

1 kes tu.
pacik tu siap marah aku.
"napa?i tua sangat ka x bleh kawan dengan u?"
gila???
takut sial
bagi namecard, konon kerja hebat2
jadi ko ingat aku minat?
duit dalam akaun bank aku ada rm90000 lagi maw cukup rm90010. tahu?
hoh

dan byk lagi.
tapi aku mengantuk suda maw taip.


kesimpulan:
adaka aku bakal menjadi rita rudaini kawin dengan org muda
atau seperti siti nurhaliza kawin dengan org tua...
haha

32 comments:

eliza said...

..ataupun tdk akan kawin smpai bila2 mcm aku.. hehe mengarut la.

amin said...

kalo dah jodoh tidak kemana...!

KhaLifah feDi said...

emmm itukan jodoh name.
"cintailah sekadaryer kelak ia jadi kebencianmu,bencilah sekadaryer kelak ia jadi kecintaanmu"
emm..setiap org ade pasangannyer..ttp harus mencari ok..

nurainmunderfahn. said...

instinct sy ckp vi mcm siti n datuk k.
mo pcaya ka?
haha.

vidadarisakura said...

eliza:
haha..buli jugak tu!!
kekeke
tp ko bole meh?teda bopren pun jiwa kacau suda macam c atan...kakkaka


amin:
haha..betul3


kalifah:
damn!
aku benci quote ko kalipah...haha


nurain:
gila..aku maw macam rita baa sebenarnya...haha

eliza said...

aku try..buat masa ni utk tdk bebopren hehe



atan kata kami serupa

lizz said...

hehehe!! aku cam no comment aje ni. sebab aku prnh gak terjebak ngn cinte konon2 cinta itu bute.wakaka!!!

eliza~woi! sewel komen camtu.tp,lawak!!wakaka!

vidadarisakura said...

liza:
gudlak kak!
haha


eleh..atan saja..hee

vidadarisakura said...

lizz!!

ISI KANDUNGAN YG SEBENARNYA ADALAH:
kita comel la tu...budak2 suka...keekeke

eliza said...

hehe.. jgn mara aku

lizz, aku mmg sewel
jgn tepengaruhi kata2 aku ya..


atan.. oh atan. (ni minta kna tampar ka hapa ni!) hehe

KhaLifah feDi said...

hehehe..yeye ko terkena..!!!
ko benci kf kan..
sekadaryer?.
emmm2..lps nie mesti ko cintai ? hahahha..

vidadarisakura said...

eliza:
hehe..
sepa marah kakak aku?
kekeke


kalifah:
sumpah aku nda benci ko pun kf...kakaka

ifahruzzaman said...

jika dberi pilihan yg mane cik vidadaarisakura mau pilih?

1.jadi seperti rita rudaini
2.jadi seperti ct

atau

3.jadi seperti ella?

pilih2...

bersedialah menghadapi sebarang kemungkinan. amaran mencapai paras kuning-jingga dan merah!

Pengejar Masa said...

kalau dah jodoh buat camana kan... tapi kena pandai mengorat la hahahaha

vidadarisakura said...

ifahraziah:
haha!!!
susa gilak punya soalan
pening2 ai!!!hee

aku maw jadi aku sendri la..kekeke
haha..tidak menjawab soalan dengan betul..gagal!

vidadarisakura said...

c pengejar:
p matila aku maw mengorat org2..so not me..kakaka

ifahruzzaman said...

siiooot kau cik vidadarisakura.dh cm nama penyanyi dangdut dh nama aku tu.

kira dapat stengah markah la..

bagusla nk jadi diri kamu. jadi kamu tentukan sndiri semuanya!!

vidadarisakura said...

ifahraziah<---kool wut..haha

idup dangdut untuk ko..kekeke

ifahruzzaman said...

cayalah.....!!!

jom bergoyang sampai lebam!

banyak la ko punyer kool cik vidadarisakura.heeee

vidadarisakura said...

haha

marila bergoyang~

*sila ikut nada dering ringtone ruffedge..okeh*

chopstick said...

salam kenal..=)
nice entry..terpulang sebenarnya apa pandangan kamu sendiri tentang isu tu. kamu sendiri fikir dan rasa apa bila baca berita rita dan soccer player tu? atau q haidar dan linda jasmine tu?minta dijauhkan atau rasa normal je..?

macam aku, sekarang sedang bersama dengan lelaki yang lebih muda juga walaupun dulu aku selalu anti kawan2 yang bercinta dengan lelaki yg lebih muda. haha..it's back to ourself!!

vidadarisakura said...

chopstick:
haha!
kawan2 aku tyme diploma dulu temasuk aku punya bopren lagi muda..
siap ada club lagi.kakaka
club bopren muda.

akceli entry ni saja2 jak.
buka serius sampai suh org lain bepikir.
motif sebenar.
1o tahun akan datang, aku ada harapan dapat bopren muda lagi ensem macam rita sekarang..
kakakakaka

AnnELara said...

hahaaa... lucu plak aku rasa....

AnnELara said...

vida... vida... ko kuat berangan yepanya.... hahaaa.. tp ok ar tuuu

F A R Y N said...

umur bukan masalah la kalau ko nak jatuh centa sbenarnya.yg penting diri sendri nak atau tidak terima org tu.

vidadarisakura said...

anne:
itu bukan berangan..
itu arapan..kakakaka


faryn:
baiklah!~
hee

ab geldofg said...

mudah2 ko pun ada djodohkan mcm tu juga hehehehehe

vidadarisakura said...

haish!!
palis-palis...

sol said...

laki gatal nak mmpos.patut mati je.tak pun letak kat bukit antarabangsa.bg mati kene hempap dek tanah.hahahahaha~

vidadarisakura said...

sol:
haha..ditujukan kepada sepa ka itu wahai saudari sol?hee

ryehanah said...

anda mmg mpunyai bakat mnulis blog!

vidadarisakura said...

ryehanah:
hoh?
bakat?
kekeke
antam2 jak la ni..
tq neway..
hee