dupdupmyheart

Sunday, January 18, 2009

MUAHAHAHA!!!AKU MENGUMUMKAN HARI INI MOOD AKU SANGAT HEPI SAMPAI SIAPA2 BOLEH DETING SAMA AKU!!!!

HAHAHAHA

MEET UNCLE HUSSAIN MENANG!!!!

I LOP U POREBER LAH!!!!



P/S: KAWAN-KAWAN KAMU NAMPAK KAN LELAKI ITU MENANGIS...
HAHAHA


paci ab..lelaki itu menang pun menangis
kalah pun menangis
sedap menangis
so?
apa beza?
kakaka
mengata mengutuk memang sedap macam makan carkoteoy
kakakakka

28 comments:

ayie_helena said...

yeepiii...aku pun setuju gak ngn ko..
meet uncle hussein da best!!yeepiiiii......

eliza said...

deting dgn ko buat apa..
aku mo deting sama sepaider jugak... hehehe

vidadarisakura said...

ayie:
hahaha!!!
best2!!
hepi sampai maw minta cuti bisuk ni!!!
kekekeke


eliza:
cesh!
ada ati lagi tu kata paci ab macam spaider.
sunggguh out..
macam spender ada lah..
kakkakaka

F A R Y N said...

vidaaaaaaaa..aku sokong ko...
laki ko si AB mmg bedebah wat entry mcm tu...hahaha

ab geldofg said...

tapi bila sedap...lelaki tk mnagis hahahahahaah

F A R Y N...........hahahahahaha

vidadarisakura said...

hahaha!!!
dia ingat dia hebat kali..

kakakakaa
tapi sebenarnya dia laki kakak berbaju biru di atas yang bermula huruf e berakhir huruf a..hehee

vidadarisakura said...

paci ab:
haha
sepa bilang?
macam kaw tahu?
kakakaka

ab geldofg said...

aku tgk adat bntu mgajar lah hahahahaha
iza ngis sja hahahahaha

vidadarisakura said...

hoho
alat bantuan mengajar bukan semuannya betull...
provokasi jak tu
haha

ab geldofg said...

mcm ko pernah pakai atat bntu mgajar tu

vidadarisakura said...

ada aku kata aku pena pakai alat bantu tu?
teda kan..
aku tahu la
macamana ko...macam tu la aku tahu
haha

vidadarisakura said...

skwezme paci..
ini komen pasal MEET UNCLE HUSSAIN MENANG..OKEH

jan tunjuk emo sambil menangis disini..
kakakaka

eliza said...

wowowow..jangan gaduh2... bawa2 bertendang..

ab geldofg said...

kakak ko dh marah tu...aku tk cmpur....

vidadarisakura said...

kakkaakak
kak lijah..ini bukan gadu..
ini brenstoming..
kalau dalam palimen lagi teruk begaduh..

paci ab..
tahu nda maw campur kalu suda kakak masuk line..
haha

ab geldofg said...

akak ko ajak aku mngis lah tu...heheheh

vidadarisakura said...

lelaki..ajak..menangis..
gilak..
kena ajak pun bole nangis..
haha

ab geldofg said...

dia ajak mngis sedap lah...ko ni..ish

eliza said...

hehehehehe..

atok said...

boley2.
jop dating mlm ni gak.
harha ;DD

vidadarisakura said...

jom pizza!
hee

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

ptotnye Faizal...
hu..
tp tape la,
congrats vida Meet Uncle Hussein menang..
bwak bertendang ngn AB..jgn gdo2..
hehe

ab geldofg said...

teddy.....gduh kami tu yg buat msra

vidadarisakura said...

teddy:
yeye muh menang!!
hee
ya..aku tengah betendang plaingkik dengan paci nih!!
penindasan terhadap kaum wanita harus dibanteras!!
idup unkel husin!!!

paci:
kecoh la lu!!

one love said...

:)

Monkey D Luffy said...

dia berhati wanita kot... hehehe

cj7 said...

aku stuju..hahahh.

vidadarisakura said...

one lop:
senyum2..hee

ambuk:
macam ko kan?
hahaa


cj:
aku selapan..
haha