dupdupmyheart

Sunday, January 11, 2009

KISAH SI PEMALAS....

aku malas maw cerita.

20 comments:

KhaLifah feDi said...

oh vida hari nie ko ndh tiada ghairah utk menulis blog yer..ker ko deman lagie..?ok nnti kf call parit kamil utk belikan ubat ok..wakkakawa..

psst:-kakek mu eliza pun deman jugek ker?

vidadarisakura said...

sila kol farid kamil cepat..

p/s:kakak ai sedang berehat..hee

KhaLifah feDi said...

oh maaf talian terputus tut................"maaf nombor yg anda dail tiada dlm perkhidmatan kami"..

jiwa kaco said...

vida~ ko sudah menduatiga kan ab...
ko bukan isteri misal ali rupa..
malang sungguh ab

vidadarisakura said...

atan..
farid kamil jg telah mempelbagaikan istri2 nya..
jadi aku lagi bikin kesian..
jadi sebagai balasan..
ab juga mesti dipernomborkan...hee

jiwa kaco said...

nasib aku handsome dari parit kamil sampai sitie nulijah keciwakan aku

jom kita berlaku curang

Monkey D Luffy said...

itu pun blh jadik entri... komen pun byk lak tu. hahaha

vidadarisakura said...

hanya org2 yg malas sahaja yg bagi komen sini...kekeke

fahmi latiff said...

mmmmmmmm...:)

besi said...

malas...bukan...rehat kot

eliza said...

hehe...ko sda tejangkit sindrom malas aku ka ni???

vidadarisakura said...

fahmi:
nnnnnnnnnnnn....


besi:
iya..sila2 la berehat disini...
memang blog ni tempat beristirehat..hee

vidadarisakura said...

eliza:
heee..hampir kak..
hee

lizz said...

wakakakaka!!! entri sebaris jer, tapi giler banyak komen.teruje aku!!!

vidadarisakura said...

marilah kita bersama-sama meneruja kan diri...hee

KhaLifah feDi said...

emm aku pun dh mls hahhahano komen utk ditinggalkan hanyalah sekadar menyibuk dicni maafkan ku vida..

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

dasat si vida banyak peminat..
entri sebaris berjela2 komen..
hehee

vidadarisakura said...

ala tedy..kalu ko tingu org yg sama juga mengomen...he

ab geldofg said...

akupun mlas nak baca

vidadarisakura said...

maju la malas utk pm pmalas..
lalala