dupdupmyheart

Monday, January 12, 2009

KESAN KEGAWATAN EKONOMI KEPADA MASYARAKAT..

mereka dipaksa menjual sticker pintu...

kesian..

ndapa..saya sebagai saudara islam harus menolong dan membantu mereka yg memerlukan.



info: penjual stiker terdiri daripada cik lizz kaki pukul sama enchek kalipah.

.....................................................................................................................................

lepas tu aku pegi bastop..
tunggu bas..
aku nampak iklan promosi:
aku baca..

10 pekara org yg mengetag:
1.lelaki
2.pakai spek
3.suka bepantun
4.gila atromen
5.perasan datuk k.
6.dirijek ct nuralija
7.pasangan gay pejal tahir
8.belatih asas ninja sama naruto
9.suka kurik gigi
10.nama dia kalipah.

1o lagi pasal aku.
1.aku
2.adalah
3.seorang
4.yang
5.comel
6.gila
7.sewel
8.dan
9.berkualiti
10.noktah.


hmm...boring jak iklan tu..
teda iklan lain?


lepas tu..
aku tunggu bas
tapi bas teda.
jadi aku balik jalan kaki
dengan harapan lemak aku penat lalu cair dan agar aku kelihatan kurus sedikit.
amin

daa


kesimpulan:
masa aku lalu 7e.
aku teringat kawan aku yg tidak tau apa tu 7e..
wut da?~
yg dia tahu seven eleven sahaja..
hoh?~
sepa makan nasi kandar, dia terasa karinya...lalalala

9 comments:

ab geldofg said...

aku lbih mudah fhm apa yg ko tulis..dari apa yg bcakap hahahahahaha

vidadarisakura said...

sebab tulisan bulih kena baca balik2 ngok!

jiwa kaco said...

aku macam pecaya...ko demam..kekadang mcm tak caya..
demam pon masih nak lukan kan hati yg tengah sedih sebab sitie nulijah tak bagi kek besday dia..ko tambah lak dengan stiker tu ..
kaco kaco jiwa ku vida

vidadarisakura said...

aku demam...dalam iman..
kakkakaka!

KhaLifah feDi said...

emm vida2..deman ko tak kebah lagi ker?..kambengmu!!!..
"aku fahami diriku bukn terbaik utk dirimu"hehhee..

eliza said...

wah ramai rupanya tukang jual sticker pintu...heheheeee

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

vida,
ko ni terer ek karang2 crite..
leh jadik chekgu tadika..
hehee

cj7 said...

vida kau jgn purak2 lagik.sebenarnya kau yg jual itu sticker,tisu ,sama itu gores dan menang.kan kan

vidadarisakura said...

kalipah:
memangpun..
haha


eliza:
kakak maw jadi pnjual juga?
hee


teddy:
nanti aku jadi cigu tadika ko jadi murid ar..
hee


cj:
ko jangan lupa kita rakan kongsi...
ingat...