dupdupmyheart

Thursday, January 8, 2009

KEPADA PENGELUAR MYVI + VIVA + DVVT + VICO + VIOS + dan lain-lain SILA BAYAR ROYALTI KEPADA AKU..TERIMA KASIH

kerana

setiap kali aku perkenalkan diri...
mesti mereka akan pura2 tersasul..

"nama saya vivi"

"owh..viva?"

atau

"apa?myvi?"

atau

"eh?yang dVVt tu?"

atau

"oo...vi..os.."

.....................................................................................................................

"V!"

"apa?"

"apa?aku menyanyi ni.. V! untuk vitagen!

ataupun

"V!"

aku tengok..

"V.I.C.O...vico...lalalala..."

.................................................................................................................

kedai kasut VIVI
baju budak2 VIVI

-----------------------------------------------------------------

dan sebagainya

----------------------------------------------------------------

oleh kerana mereka telah menkomersilkan nama aku..

dan aku juga telah mempromote produk mereka secara tidak sengaja

pendek kata juga sebagai DUTA mereka kerana aku menjadi kaunter pertanyaan berkenaan harga, qualiti, dan sebagainya berkaitan dengan produk2 itu.

jadi

sila bayar GAJI BASIC + PAMPASAN + ROYALTI + KOMISYEN + ELAUN MAKAN + ELAUN RUMAH + KERETA + BAJU PERCUMA + SANDAL PERCUMA DAN SEBAGAINYA YANG PERCUMA.


sekian terima kasih


kesimpulan:
nanti aku mahu kasi nama anak aku siti supaya org panggil dia siti nurhaliza atau farid supaya digelar farid kamil.
sekurang2nya..tiada kereta yang menamakan kereta baru mereka siti.

13 comments:

KhaLifah feDi said...

ape kena -mgena siti dgn parit kamil tue ngan ko vida?...ape2pun thank co zko wat aku tersenyum..hahahhaha...........

KhaLifah feDi said...

oh vida mai secawan vico bolehkan.. kan..? aku tgk mkn nasi goreng nie..cpt2..kang aku tercekik..

vidadarisakura said...

kalipah~
hee...siti n farid kamil pujaan atiku..
hee
n tanx pasal ko senyum...kekeke
maaf ini bukan restoran okeh..hee

eliza said...

farid...akan disamakan nnt dgn parit...ko mara plk...

jiwa kaco said...

viva la rasa....
ko muat ke naik viva
vida

KhaLifah feDi said...

ok lau begitu ko kirim slm kat siti tue ok.coz kf suke dgn die walalupun dh kawin dgn atok..kakkaah..

psst: kat umah kf pun ade farid tapi bkn farid kamil , name die farid amat..ko nak kf kirim slm ker?

ab geldofg said...

sila ambil royalti anda di kedai2 bsikal yg bdekatan dengan anda......selali lagi.....sila ambil royalti anda di kedai2 bsikal yg bdekatan dengan anda...sekali lagi....sila ambil royalti anda di kedai2 bsikal yg bdekatan dengan anda.....sekali lagi.....sila ambil royalti anda di kedai2 bsikal yg bdekatan dengan anda.....sekali lagi........sila ambil royalti anda di kedai2 bsikal yg bdekatan dengan anda..........hahahahahaha

vidadarisakura said...

eliza:
hoho...tidak akan...
haha


penjiwang tenga becinta:
hoho..jangan pandang rendah sama budak gemuk yg comel ini...
hee


kf:
kalau rupa dia macam farid kamil..
sila boking utk aku..
timakasih


paci ab:
amaran kerajaan..
sila abaikan msg yang menawarkan hadiah seperti ganjaran ataupun royalti2 dari Akademi fantasia dan kedai2 basikal..
semua itu dusta..
terima kasih...

KhaLifah feDi said...

baik cik vida sila tingglakan almt umah anda berdekatan tong2 sampah "n" tiang eletrik yg terdpt diseluruh malaysia..hehhe..sekian yg tak menurut perintah..

vidadarisakura said...

kalipah..
waa...
gud idea..
strategik pemasaran yg bagus..
hee

Monkey D Luffy said...

atau ada kah ko yg menumpang glamer

JohnJenin said...

blog pakcik http://puravidakoo.blogspot.com kena bayaq royalti tak? Ada bunyi vi jugak..

vidadarisakura said...

monkey:
hoho!!tidak..
sila lihat tahun kelahiran produk2 berkenaan..
hee


pacikjon:
ini pesalah serah diri ka ni?
haha..
harus bayar...
terima kasih...