dupdupmyheart

Monday, January 12, 2009

KASAR VS LEMBUT!

tengah2 lepaking..


kawan 1 : "abang aku lembut gilak.. kalau kena marah menangis..dia mana pena kena marah"

kawan 2 : "betul?pondan wut?"

kawan 1 : "bukan pondan..lembut jak..jalan + cakap semua lembut.. tapi suda kawin.. bini dia polis!!!kasar!!! kontra dengan abang aku"

kawan 3 : "a'ahlah...memang macam tu.. kalau ko lembut yg satu mesti kasar...kalau yg kasar mesti dpt lembut..macam yang cerita ahlong ltd tu"

semua ketawa


aku : abis tu?aku?aku?
sambil mamai2

semua diam..tengok aku...


semua : LAKI KO LEMBUT MACAM BAPOK NANTI VI!!!!KAKAKAKAKAA

aku : FAK U!U!U!U!U! *Sorang 1 dapat*



kesimpulan:
sepa maw jadi bopren aku harus lembut macam...
macam....
macam...
*speechless*
tapi ensem macam BOS aku + Farid Kamil..
wajib!
hehehee

41 comments:

cj7 said...

parid kamil aku xkenal.atan kamil aku knl.action kamen pon aku kenal,cite sin can

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

nanti aku jwb tag ko...

vidadarisakura said...

cj:
sepa tu?
hoh?



kopentoi:
baik!

KhaLifah feDi said...

emm adkh aku layak ?hahahha tut..........ko jgn jawab vida aku dh taw..hehehhe

jiwa kaco said...

cj jom kita kenakan vida

he he aku ada rahsia vida

jeng jeng...

call aku kalau tak mau bocor rahsia

vidadarisakura said...

kalipah:
ko pun tahu kan..
kakakaka


jiwa:
ugutan shial!!!
ko maw aku sebar gosip ko tan?
heeee

ifahruzzaman said...

aduuuuuuuussss!!!
tinggi harapan ko cik vida kura-kura.

harharharharrrrrtaa!

vidadarisakura said...

ifa razia:
jom dangdut!!!

F A R Y N said...

vida,abg pink kata ko jgn curang.
nanti dia nangis.camne aku mau pujuk?

vidadarisakura said...

faryn:
alaaaaaa..
abg pink ni kacau daun la...
paryn..suh dia ngurat aku cepat2..
haha

one love said...

farid kamil?

hehehe hensem jugak dia tu!

farid, ada adik minat kat lu beb! hehehe :)

vidadarisakura said...

one love:
haha!!
yes!
ada geng..
heee
eh!adaka farid berkaitan saudara mara dengan miss lop2?
hee

eliza said...

adik...ketawa geli2 kakak baca karangan ko ni taw...

vidadarisakura said...

kak lijah~jan ba ko gegeli...hee

ezzati said...

farid..mai boipren itu..mao share?? :p

ab geldofg said...

piiiiiiii daaaaaaaaaaaaah........

vidadarisakura said...

ezzati:
no way man~
haha


paci ab:
ko pehal bro?
gua ada kacau lu ke?
kakaka

Monkey D Luffy said...

auwwwwww

vidadarisakura said...

ambukdluffy:
ko calon petama..tahniah..
syarat lembut lulus...
syarat lain nanti akan dnilai...
heee

Dora Tora said...

kih3..mungkin ada betul jg tu..agaga tp aku rs term lembut tu bukan merujuk kpd golongan P..maybe dia gentle ka..sweet ka..kih3 aku mau mcm tu!

vidadarisakura said...

dora:
tp maksud kawan aku mimag lebut mcm tu...macam japar on
kakakaka

jiwa kaco said...

rupa rupanya budak demam ni lain mcm ragam nya yek..
ni demam sawan kue tiew ko

he he he...

dengar dengar ini cerita
vida sudah ada blind date

ab geldofg said...

demam ada mkna tu......tan

vidadarisakura said...

atan:
ka ko mahu aku sebar gosip ko atan..
pandai ko ar rekacipta bangunan..
ni main kasar vs lembut ni
kakakakka

vidadarisakura said...

paci:
ooo ko bekomplot dengan atan merekacipta gosip hangat aku..
awas kalu farid kamil rijek aku ar..
kakakka

ab geldofg said...

c farid kamil mana brani sama aku...aku pbekal ubat jerawat kt dia lah ...hehehehehe

vidadarisakura said...

cesh!!!nda pa..aku ada bos ensem!
neh!!!
kakakaka

ab geldofg said...

ceh bos ko..utang nasi lemak aku pun blum bayar

vidadarisakura said...

cesh!!!
baru nasi lemak..
belum nasi ayam!
keco..
kakakaa

ab geldofg said...

dan belum nasi babi lagi hehehehehe

eliza said...

uit gaduh tgh2 mlm napa ni...apa2 pun aku sokong ko adik..hehehe

vidadarisakura said...

yes!ada tukang kaver~neh!
tenkiu kakak
haha

ab geldofg said...

nasib baik aku syg kedua2nya hehehehe

eliza said...

vi sbb aku kan kakak...ab iya la tu kan..

vidadarisakura said...

malang sekali..
mata aku dikaburkan oleh BOS AKU SAMA FARID KAMIL SAHAJA...
SEKIAN

ab geldofg said...

aku doa2kan supaya mak ayah ko..tk setuju

cj7 said...

aku tertinggal bas.
ape dia atan?bitau le rahsia.
kalu stakat pasal g string,xkose aku

vidadarisakura said...

cj:
no need lo..
atan jes maw ckp aku comel..
kecoh la lu tan~
haha

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

alamak Vida,
Parid KAmil mana da lembut..
amacam neh??
hehe

jiwa kaco said...

bayangkan parit kamil jadi lembut macam mak andam...itu yg vida inginkan

vidadarisakura said...

tedy:
kan aku cakap lembut macam _______
belum ada jwapan...
yg penting ensem mcm farid n bos...
haha


jiwa:
sweet!!!!!
kakakkakaka