dupdupmyheart

Monday, January 12, 2009

KALAU HARI-HARI MACAM NI..MACIK KLEANER PUN RELA..

kisah 1:

pagi yang gelap
lokasi ofis

mangsa tengah kusyuk menyusun jadual cuti
sambil nyanyi2
tiba2 terdengar suara lelaki

"hi guys, wut r u doin?"

mangsa malas maw angkat kepala n layan sebab cuti punya pasal..

"bla...bla...bla.."

"vi!vi!"

"hoh!apa?!"
"eh bos~"

hee

tekejut my heart..



kisah 2:

lokasi yg sama
mangsa tenga berkhayal surang2..
tiba2..
macam ada benda hitam bediri tegak sebelah aku sedang becaakap dgn suara gila best!

"vv i wan u join de miting wif me n buat minit...blablabla" bercakap sambil pakai kot

gila ensem + smart!

"hah?oo..me?er...ok2" mangsa sambil mamai2 tengok bos..



kisah 3:

mangsa tenga main sudoku..

"vv!!!vv!!"

"hah?"pusing belakang

"come!sini!folo me"

bilik miting..

mangsa masi mamai..

"u tunggu ai ok?"

"HAH?!SORI??" *tunggu?wah?~*

"u tolong ai...kemas ni n simpan atas meja ai"

*SHIT!!AKU SALAH DENGAR!!BONGOK*

"owh~ok2!"

hampa harapan...dem u!


kisah 4:

lepak depan pintu tunggu masa maw keluar..

"uih!tapuk2 nanti bos nampak kita balik awal" tapuk=sorok

bos ngam2 keluar..

"haih?awal u guys" tengok jam.

"hee bos!mana ada!pukul 5.15 baa suda ni...kami balik ar..hee" kata mangsa

"hmm...ok"

mangsa maw punch suda ni..
tiba2..


"vv!!!!!vv!!!" dari bilik miting..

astaga..apalagi ni...

"apalagi bos???"

"u tolong i antar ni g blik then baru u pulang"

"ok!"


cesh!ingat maw ajak deting~



kesimpulan:
bos..
adaka ko beskandal dgn cik sebela pintu?
ai x arap u jadi bopren ai..
tapi u ambik ai jadi adik angkat la...macam?
buli la bos~
sumpah u sangat ensem macam drummer estranged!
dem u bos!

17 comments:

KhaLifah feDi said...

ape yg ko merepek ni vida..spth haram aku ndh fhm citer nie..ekceli adkh ko seorg cleaner?

vidadarisakura said...

memang aku sorang jak pahamm
kakakaka

KhaLifah feDi said...

adkh itu tanda ko sdh baik dari deman? lau begitu bgus bha..aku suke..?

ab geldofg said...

makan lah hsome tu puas2

Monkey D Luffy said...

banyak arahan lak bos ko... tp kenapa ko jer? itu yg aku konpius.

atannnnnnnnn... bos vivi dah masuk jarum. jgn terlambat

vidadarisakura said...

paci ab:
eh???boleh makan?
eh?
biar betul???



ambukdluffy:
heee...
susa aku maw cakap..
kakaka

Silent Hill said...

yang x paham tuh abaikan.

sapekah empunya blog kan.

;D

vidadarisakura said...

silent hill..
heee..
ko paham meh?
kekeke

ab geldofg said...

cuma aku dan vida je yg faham hehehehe

Dora Tora said...

aku paham vivi..hehehe kalau la boss aku hensem..punya siok..agaga

vidadarisakura said...

paci ab:
pemahaman ko lain..
haha


dora:
100 markah!!

jiwa kaco said...

vida....
please la ko baca balik
topic perasan dan perasaan aku tu
kesian nya aku tengok pembawaan demam kali ini..
mengalahkan org mengandung

he he he
jgn marah kang demam balik

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

vida,
bos suke ko tu...

hukhukhuk..
abesla abg2 kat blog ni kempunan..
hehe

ryehanah said...

wow!
klu mcm andy estranged sumpah ckp, ak pn rela!!!

vidadarisakura said...

jiwa:
ini bukan cobaan..ini betul2...

lalalaa


teddy:
amin!!!


rye:
haha!!kompom!!!

jiwa kaco said...

aku rasa demam ko makin teruk sebab ko perasan melebihi tahap gaban..
ada kfc gantung diri mcm itik panggang kat kedai apek tu

vidadarisakura said...

tan...ada aku kisah?
kakakaka