dupdupmyheart

Friday, January 16, 2009

KAKAKAKA!!!! KAMU INGAT AKU NI PEKAK???

sudah aku cakap...
arab2 tu start balik..

LOi2loi2loi2 dari tadi...

guess wut?

tutup lampu
pegi tingkap
aku pun teriak skuat hati ikut nyanyi sama


LOI!!!!!LOI!!!LOI!!!PALOI!!! (SILA ULANG 5 KALI)


terus dorang stop nyanyi!!

kakakakkkaka


aku along n cece pegi tingkap skodeng arab2 tu..
kakaka..
terus diam..
neh!!

hebat kan suara aku sampai kamu terdiam!!!

haha


kesimpulan:
suara anak malaysia lagi hebat..tahu???

paci ruma aras bawah arab2 tu tengah merokok d beranda..
senyum..
cish!!kami dikesan...
hahaha

16 comments:

ezzati said...

heheh..kot bolela msk af7...

vidadarisakura said...

ezzati:
sumpah aku kena baling kerusi oleh pengkritik..
hahaha

eliza said...

bagus2 aku sokong ko buat begitu..hehe

F A R Y N said...

ko maki je arab2 jahiliyah tu..
ahahaha

vidadarisakura said...

eliza:
haha..
sokongan diterima


faryn:
maki pun bukan durang paham..
aku penah cakap alpokimu..
dia shukran2..hee

nurainmunderfahn. said...

maiahhaha
baru isi borang suda kna halau. kakakakaka

ab geldofg said...

:)...power
erk.......ko dah baikot blog aku ke?...hehehehe

vidadarisakura said...

ain:
ramalan dsokong juga...haha

kimbet ko..
haha

vidadarisakura said...

paci:
napa?
ko golongan arab ka paci?
haha

vidadarisakura said...
This comment has been removed by the author.
nurainmunderfahn. said...

ahahahahahaha!!!
sy risau nnt juri bdarah tlinga.

vidadarisakura said...

ain:
kompom!
haha

besi said...

jgn wat bising...
vi ada kat sini'
hehehehhe

vidadarisakura said...

besi:
ko baca entry sebelum ni dulu...hee

Monkey D Luffy said...

ganas.... ko memang sesuai jadi bini lanun... hahaha

vidadarisakura said...

ambukdlampir:
memang ganas..
tapi make sure lanun tu bukan ko...haha
wishlist aku opkos la farid kamil
kakakakaa