dupdupmyheart

Wednesday, January 7, 2009

JANGAN BACA...SUMPAH BIKIN MUNTAH!SEGALA MASALAH SILA TANGGUNG SENDIRI..JANGAN SALAHKAN SAYA..TERIMAKASIH.

ada kesilapan berlaku

rupa-rupanya


BOS AKU YANG HENSEM ITU BELUM KAWIN LAGI!!

penyebar fitnah yang cakap dia suda kawin itu sememangnya jeles dan takut kami menggatal!
damn u boi!


argh!!



tambah kusut!!
kusut!!
kusut!!



macam maw fokus ni???

v...FOKUS!!


okeh~


dear bos...dun wori..i noe ko tidak akan tertarik kepada kami..
sebab kakak2 opis yang single pasti akan memprotek ko dari kami..

tidak mengapa


kami espeseli aku tidak mampu menjadi kurus utk mengorat ko..


bos..sebenarnya aku maw cakap..
aku tidak suka keja dengan ko
sebab ko ensem.
bye.

20 comments:

jiwa kaco said...

he he setia ko v dgn ab...
macam ni lah sehati sejiwa ..

( gelak gaban he he he he)

F A R Y N said...

kalau ko taknak,bagi aku bos ko tu.
aku mau ngorat..wakaka

ifahruzzaman said...

weh!drastik tindakkan ko sampai xnk keja ngan bos ensem ko tu...cayalah cik vida.KECEWA ker....?hahahaha

ab geldofg said...

atan tau pun ye.....ni msg vida saja nak sampaikan kt aku hehehehe...akupun setia vida..

eliza said...

ko rasa aku pun ada can la ni kan vi...sila jalankan tugas ko sbgai adik aku ya...huahahaha..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

huh..jiwa...vida saja publish tamaw kasi ab jeles...kehkehkeh

vidadarisakura said...

hoh~~gosip liar apaka ini???

jiwa:
tet!!!salah atan...sangat salah..
semua punca farid kamil okeh...


faryn:
uih..pantang aku xmaw...laju jak ko...heee


ifarazia:
hoh?kecewa apakah?haha
itu mengelakkan prektikal aku gagal..
aku mana bole bekeja ngn org ensem2 ni....kakaka


ab:
hoh??
tapi aku tidak..
chentaku hanay utk farid kamil..kakakaa


eliza:
tugas apa kak?
cabut bulu ketiak?
haha



kopentoi:
hoho...gosip semata2...kakkaka

KhaLifah feDi said...

wowow..relax2 control jiwa vida..apelah ko nie..ade bos ensem pun ko dh ilang focus yer..nie aku ade tips baik punyer..ape akte ko hari2 dok kenyit mate sma die comfirm die..ko tak abis prektical kat situ..hihihi..

fafarafa said...

pass kat aku aa vi. dh ko taknak kan. ekekekekekek

F A R Y N said...

boleh la aku jadi awek bos...aahaha

i.am.belle said...

hmm agak-2 hensem dia iras-iras siapa cuba citer..

Monkey D Luffy said...

sepatutnya ko berasa hepi

ab geldofg said...

ceh!!!!!!!...tk habis dgn si farid tu......

jiwa kaco said...

nato aje si vida masuk parit haji kamil kat batu pahat ..

ko nak jadi orang batu pahat kan ab?

ab geldofg said...

aku tgh pening ni tan..tak tau nak pilih yg mana..yg btu phat ke..bt gajah ke...batu brendam ke...pecah batu ke.....ke yg kota belut(heheheheh).....ke yg duk kt tawau...poning2 weh!!!!

*aku nampak ko dh bhgia skrg ye tan...baguslah..bcinta tu memang indah*

eliza said...

huaaaaa...aku tumpang gembira dgn kamu semua... :)

vidadarisakura said...

kalifah:
ai nda main la kenyit2 mata..hee


farafafa:
apa tuh?
past tense?
kekeke


Faryn:
hmm...bos aku perlukan cleaner...
ko maw?
jawatan awek aku suh save utk aku...haha


u.am.belle:
susah aku maw huraikan keenseman bos aku tuh..
hehe


monkeydlufy:
hepi tapi macam aku maw pokus bekerja?
org hensem..jauhi aku..haha


paci ab:
abis tuh aku maw pilih sepa lagi?
haha


jiwa:
sila antar kalau ada farid kamil..hee


paci:
ooo...atan tenga becinta..patut jiwang sekarang..
haha

vidadarisakura said...

kak lijah:
tumpang kenapa?
mari naik..sila2...kekeke

ab geldofg said...

pilihlah atan ke aku ke KF ke...ko nak pilih iza?....

vidadarisakura said...

paci:
farid beli plumbum
semua org suda maklum...hee